Stránka 1 z 1
Napsal: stř 09.06.2010 02:02
od Meda
Ceka me spojka a koukal jsem, ze maji v elitu Sachs performance 2 druhy lamel-ma s tim nekdo zkusenost?
Chci neco co vydrzi dele, ale nic extremne draheho, ani extremniho na pouzivani..
Napsal: stř 09.06.2010 15:12
od Speedy
Sachs ma obyc lamelu, pak nějakou organickou a pak keramiku. Ta organická snese hrubší zacházení, ale o moc dýl nevydrží.
Napsal: stř 09.06.2010 15:35
od Meda
Takze budto rovnou nejaky komplet set keramicke (predpokladam, ze lamela stacit nebude?) a nebo proste origo?
Co jsem resil s byvalym majitelem auta, menil spojku i se setrvakem pred 20k km, takze bych to videl jen na spalenou lamelu, nerad bych ale za dalsich 20k km resil to same..
Co repase lamely-nekde jsem tenkrat cetl, ze je repasuji na Subaru a Eva, potahuji je nejakym jinym materialem a pry dobre, uz si ale nevzpomenu na detaily..
Napsal: stř 09.06.2010 18:32
od Larini
Repas jakýchkoli lamel dělá Renovak. Po předchozí domluvě se dá i poslat poštou a na dobírku Ti ji pošlou zpátky.
Napsal: stř 09.06.2010 20:32
od Dally
Meda píše:Ceka me spojka a koukal jsem, ze maji v elitu Sachs performance 2 druhy lamel-ma s tim nekdo zkusenost?
Chci neco co vydrzi dele, ale nic extremne draheho, ani extremniho na pouzivani..
Nejlepší "trvanlivý" spojkový kit na E39 M5 pro silniční provoz je od CNS Racing viz.
http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 1E39M5.htm
Ale hádám, že ta je mimo tvé možnosti.
Vetšina klasických keramických lamel dost snižuje komfort řazení a dělá i pazvuky, já bych to do svý limuzíny nechtěl...
Napsal: stř 09.06.2010 22:15
od Meda
Jojo, pade se mi davat nechce
Takze kovo keramiku take nebrat?
Jinak ma nekdo s tim repasem zkusenost?
Dikes
Napsal: čtv 10.06.2010 07:47
od TT
... v BMW origo set 24tis + 2 tácy práce , repasi jsem nezkoušel a ani jsem o ní nikdy neuvažoval. Už jsem dával dvě. Počítej , že na ní stejně víc jak 30tis nedáš, teda pakliže chceš , aby fungovala tak jak má. Je tam tak obrovská síla , že to prostě nevydrží. Ať tam dáš co tam dáš stejně tam nakonec dáš origo nový díl.

Napsal: čtv 10.06.2010 10:41
od Speedy
Keramika snese hodně, ale má to dvě necnosti:
a) nesmíš ji nechat klouzat, jinak spálí setrvák i přítlačák a tím pádem se s tím blbě rozjíždí-přískokem vpřed
b) vlivem bodu a) brzo odejde odrpužení na setrváku, rychleji odchází hardyna, silace na motoru i napravach, pneu atd.
Ale pokud s M5 jezdíš sportovně, tak máš dvě možnosti:
1) měnit často spojku
2) dáš kovokeramiku a budeš měnit vše kolem
driftu zdar

Napsal: čtv 10.06.2010 19:26
od Meda
Nejezdim s ni neustale naplno, mam ji chvili, takze jeste ani drifty nejsou kazdodenni rutina a ani nebudou, rad mam vykon pod nohou, rad se svezu, ale nerad porad neco nicim
Kazdopadne dekuji za rady, uz je objednana nova, uvidime jak dlouho vydrzi a jak bude vypadat stara

Napsal: sob 12.06.2010 09:23
od Dally
Meda píše:Nejezdim s ni neustale naplno, mam ji chvili, takze jeste ani drifty nejsou kazdodenni rutina a ani nebudou, rad mam vykon pod nohou, rad se svezu, ale nerad porad neco nicim

Kazdopadne dekuji za rady, uz je objednana nova, uvidime jak dlouho vydrzi a jak bude vypadat stara

Správné rozhodnutí. Repase je v tomto případě blbost. Ta CNS sice stojí balík, ale garantuju ti, že už bys pak spojku nikdy neřešil. Je to oblíbená volba pro M5 s kompressorem...
Jinak opatrně při zajíždění nové, než si "sedne". Na živostnost je taky dobrý naučit se pořádně řadit s meziplyny...

Napsal: sob 12.06.2010 09:42
od Meda
Rad bych ji uz neresil, ale asi to budu resit az podle toho jak dlouho mi vydrzi ta nova, neverim, ze ji znicim za 20k km, ale kdyz jsem se ted koukal na tu detskou lamelu, tak se nedivim, ze spojka nic nevydrzi, to jsem mel na dvacetilete 124ce vetsi
Meziplyny problemy nejsou

Napsal: sob 12.06.2010 09:43
od Meda
Jinak s tim zajizdenim, jak dlouho na ni mam byt hodny?
Napsal: pon 14.06.2010 09:48
od Speedy
Meda píše:Jinak s tim zajizdenim, jak dlouho na ni mam byt hodny?
Pořád?
To poznáš sám, až začne zabírat pořádně, ale v městským provozu aspoň 1000km.