Napsal: ned 19.09.2010 11:23
Stava se mi, ze kdyz prijdu k autu, ktere stoji dele jak pul hodinky, hodinku, nechytne mi napoprve-kdyz ho parkrat otocim jen na kontrolky, abych nahnal benzin od pumpy, startuje hned-bude zadrhel v cerpadle, nebo jinde po ceste?
A jeste-jak se pozna spatny regulator tlaku paliva? Tenkrat se mi u jednoho auta na LPG stavalo, ze mi i pri provozu na plyn auto bastilo benzin a pak se po bouracce a vyndani LPG prislo na to, ze byl spatny prave regulator tlaku a propoustel benzin i ve chvili, kdy se to melo vraceckou tlacit zpet do nadrze-alespon takhle mi to bylo vysvetleno, problematiku toho regulatoru uplne neznam, tak se radeji zeptam chytrejsich..
Tak, jestli to nemuze mit cele spojitost.. Jo a jedna se o M5 E39.
A jeste-jak se pozna spatny regulator tlaku paliva? Tenkrat se mi u jednoho auta na LPG stavalo, ze mi i pri provozu na plyn auto bastilo benzin a pak se po bouracce a vyndani LPG prislo na to, ze byl spatny prave regulator tlaku a propoustel benzin i ve chvili, kdy se to melo vraceckou tlacit zpet do nadrze-alespon takhle mi to bylo vysvetleno, problematiku toho regulatoru uplne neznam, tak se radeji zeptam chytrejsich..
Tak, jestli to nemuze mit cele spojitost.. Jo a jedna se o M5 E39.