Stránka 1 z 1
Napsal: stř 09.02.2011 15:06
od Meda
Uz jsem tuhle kombinaci nekde na fotce videl, ale nedostal jsem se k zadnym udajum-nevi nekdo jestli to bude pasovat bez vetsich uprav?
Napsal: stř 09.02.2011 15:19
od MattyX
asi tak jak s kazdejma brzdama ktery nepasujou , podstatny je u kotouce roztec popripade stredovka (coz by melo byt stejny ?! ) popripade vzdalenost dosedaci plochy pro kolo k treci plose kotouce jestli je nejaky rozdil ?! a u brzdice ktery na tehlici nepadne tak vyrobit redukci diky ktere ho spravne umistis (vetsi prumer + jina "hloubka" jakoby

)... takze asi tak

Napsal: stř 09.02.2011 19:35
od Meda
Ale to samozrejme vsechno vim, slo mi o to, jestli treba neni i roztec sroubu na trmenu stejny

Napsal: pát 25.02.2011 15:38
od Diffusion
Napsal: pát 25.02.2011 16:40
od Meda
Dekuju, uz jsem si dohledal co je potreba

Napsal: pát 25.02.2011 16:49
od Diffusion
A co jsi zjistil?
V nejbližší době budu potřebovat dělat zadní brzdy, tak at mám informace

Napsal: stř 16.03.2011 15:30
od Mariom5
No brzdy sou u E39 stejne jako u E34 spíš nic, než moc. Prostě je převzali z 1995 E34. Bohužel nejenom výkon šel nahoru... ///M5 přibrala dalších min 100KG..

Takže honem EVOLUCI...
Napsal: stř 26.10.2011 06:52
od Meda
No zjistil jsem to, ze zadni brzdice nepotrebuji zadne velke upravy aby se napasovali na auto, kotouc sedi bezproblemove na pakny, stredovka, diry i uchyty pro kotouce jsou stejne.
Na predek uz je to horsi. Drzaky nesedi, nedaji se ani nijak jednoduse upravit, aby se daly pouzit.
Ten nemec z druheho odkazu si nechaval drzaky vyrabet nove, sehnal jsem si na nej maila, psal mu a pry neni problem mi je nechat vyrobit, ale vzhledem k pracnosti stoji 2 kusy tech drzaku 900EUR
Takze jsem to zacal resit trochu jinak, uz je to ve vyrobe a snad to do 14ti dnu bude, abych mohl poreferovat jak to slo.
Napsal: stř 08.02.2012 01:33
od Radek615
tady jsem je dával na 530d

je to asi 2roky, takže si to moc nepamatuju, ale předek nešel( musel by se udělat adapter) a zadek byl v pohodě, jen snad ten plech za kotoučem tam vadil.
Napsal: stř 08.02.2012 01:34
od Radek615
...
Napsal: stř 08.02.2012 08:41
od Meda
A jak si nakonec vyresil adapter?
Ja uz je tam mam taky, ale bylo to celkem laborovani

Napsal: stř 08.02.2012 09:18
od Hanz
a brzdi to znatelne lepe? jestli neni lepsi a mozna i levnejsi reseni:
2x wilwood superlight forged aluminum calipers. ($320)
http://www.summitracing.com/parts/WIL-120-11130
1 set Willwood Poly-E street/autocross pads ($72)
http://www.speedwaymotors.com/Wilwoo...Pads,1391.html
2x 540i brake rotor blanks for simplicity/availability ($165)
http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/...0Each%20%20%20
2x Brake lines to adapt from Metric to 1/8" NPT ($52)
Caliper to -3
http://www.summitracing.com/parts/LNG-45243/
10x1.5 vehicle Hardline to -3
http://www.summitracing.com/parts/FRA-650308/
-3 to -3 stainless DOT approved Brake line
http://www.summitracing.com/parts/RUS-656022/
Brackets to mount calipers to BMW carrier "custom" machined ($250)
Napsal: stř 08.02.2012 10:07
od Meda
Mam to na denni jezdeni, tak jsem moc neresil, jestli to bude brzdit jako zavodak..
Vzhledem k vetsi plose pistku naopak musim vice slapat na pedal, jelikoz jsem jeste neresil hlavni brzdovy valec do cehoz se mi v tyhle zime ani nechce, ale brzdy maji seriove desticky, takze je to znat, hlavne i z vyssich rychlosti, ale s touhle "serii" se neda cekat, ze si rozbiju hlavu o celni okno
Jeste jsem nezkousel zadne nouzove brzdeni z vysoke rychlosti, ale v beznych rychlostech do 160ti naprosto dostacujici
Myslim, ze pokud by to nekomu nedostacovalo, stacilo by poridit desticky s tvrdsi smesi, asi zalezi kdo to na co chce. Kdyby to melo jit na nejaky sport, byly by lepsi vice pistkove systemy, na to domaci zvykani to ale staci..
Napsal: čtv 09.02.2012 00:55
od -iceman-
Tak jsem zvědavej na ty adaptéry, zda bude nějaká kloudná varianta. Brzdy mě čekaj, tak bych rád aspon posilnil jak funkčně tak vizuelně

Napsal: čtv 09.02.2012 08:37
od Meda
S adapterama je to jednoduchy:
Uprava zadnich-300,-
Uprava prednich-10 000,-
