Stránka 1 z 2
Napsal: stř 16.03.2011 23:45
od MENDEZ
kolik litru oleje do M3 e36 3,0 ?
Napsal: čtv 17.03.2011 02:26
od blesk666
malo by stacit 7litrov
Napsal: čtv 17.03.2011 08:09
od MENDEZ
No ja jsem to auto pekne poctive naklanel pri vylivani a ted sem tam nalil 7 litru a stale neni do plna

Napsal: čtv 17.03.2011 09:30
od Fatal Design
Vypouštěl jsi i olejový chladič ? Taky se chystám, tak ať vím jak na to

Napsal: čtv 17.03.2011 12:03
od MENDEZ
no ten jsem nevypouštěl, ale ted sem se dozvěděl že to někdo dělá ale aji tak se mě vlezlo do auta zhruba 7,5 litru oleje ...
Napsal: čtv 17.03.2011 12:11
od MattyX
vratils zpět výpušťák ?

Napsal: čtv 17.03.2011 12:27
od MENDEZ
No je to prdel, ale já fakt vlezl pod auto jestli mě neteče

Napsal: čtv 17.03.2011 13:04
od Spajky
to je dost, já do svý 3.2jky narval jen 6,5-7l, olejovej chadič byl venku,tže. byl prázdnej...
Napsal: čtv 17.03.2011 13:15
od MENDEZ
No já když jsem to měnil, tak jsem ho nechal vytékat asi 5hodin. Dělal jsem u toho výměnu brzdovky takže tím naklánění káry s toho vyteklo asi fakt všechno a u kontrolování dolívání jsem pokaždé čekal asi 5 min aby všechno steklo...
Napsal: čtv 17.03.2011 15:49
od Hyena
Vic jak 7l je podle me blbost

Napsal: čtv 17.03.2011 16:22
od Spajky
Hyena píše:Vic jak 7l je podle me blbost

taky si myslím
Napsal: čtv 17.03.2011 17:49
od Lion
Já u M3 3.0 měnil taky něco kolem 7 litrů a nějaký drobný. Olejový chladič byl dole a propláchl se. Dokládá to i fakt, že jsem koupil 8 ks 1 litrových flašek TWS oleje a 7 sem jich do motoru vylil a z 8-smé mi zbylo cca 75%.

Napsal: čtv 17.03.2011 19:37
od MENDEZ
Lion píše:Já u M3 3.0 měnil taky něco kolem 7 litrů a nějaký drobný. Olejový chladič byl dole a propláchl se. Dokládá to i fakt, že jsem koupil 8 ks 1 litrových flašek TWS oleje a 7 sem jich do motoru vylil a z 8-smé mi zbylo cca 75%.

taky jsem kupoval litrovky

Napsal: čtv 17.03.2011 20:43
od matal
Olejovou náplň zjistíš ve vin dekoderu..

Napsal: čtv 05.05.2011 13:24
od Fatal Design
Když se vypouští olejový chladič, je třeba ho potom nějak odvzdušnit ?
Napsal: čtv 05.05.2011 15:48
od ThomasW201
Chlapci kam to lejete ten olej, zvlaste u 3.0ky vice oleje je spis na skodu, protoze se Vam pri brzdeni na okruhu dostane dopredu a budete mit olej az v sani, 3.2ka uz ma pricky ve vane a do ni davam presne 6 litru vcetne olejovyho chladice a uplne ji to staci (btw pisou to v navodu k autu).
Napsal: pát 06.05.2011 09:10
od Spajky
Fatal Design píše:Když se vypouští olejový chladič, je třeba ho potom nějak odvzdušnit ?
já ho venku měl a nic sem neodvzdušňoval a vše šlape OK, tak asi ne

Napsal: pát 06.05.2011 09:25
od Fatal Design
Spajky píše:Fatal Design píše:Když se vypouští olejový chladič, je třeba ho potom nějak odvzdušnit ?
já ho venku měl a nic sem neodvzdušňoval a vše šlape OK, tak asi ne

Počkej jak venku ? Myslel jsem, že se odpojí ty dvě trubky a ono to vyteče. To se musí vyhodit ven ? Jak to tam drží ?
Napsal: pát 06.05.2011 12:48
od Spajky
Fatal Design píše:Spajky píše:Fatal Design píše:Když se vypouští olejový chladič, je třeba ho potom nějak odvzdušnit ?
já ho venku měl a nic sem neodvzdušňoval a vše šlape OK, tak asi ne

Počkej jak venku ? Myslel jsem, že se odpojí ty dvě trubky a ono to vyteče. To se musí vyhodit ven ? Jak to tam drží ?
nemusí, ale já to tak měl, chtěl sem se pořádně podivat, stli je OK, páč x lidí mi tvrdí, že je prostě na hovno a že je třeba ho pořádně šlechtit. Včera se bavim s člověkem, kerej jezdí 3.2jkou 24hodinovky a olejovej chladič maj originál a prej aboslutně bez problémů

Napsal: pát 06.05.2011 16:03
od Fatal Design
Díky, Spajky už v tom mám jasno ... Raději bych ho vyhodil a kouknul, ale uvidíme podle situace ....