Stránka 1 z 1
Napsal: ned 07.08.2011 17:09
od BrutalniMonstrumWole
neví náhodou někdo, zda jde spojka 850CSI na E39 M5? už mi začala klouzat a chci tam dat jinou než serii. Slyšel jsem, že z osmy by tam měla jít a pokud se nemýlím ta má větší krouták, tak by mohla vydržet trochu déle

Napsal: ned 07.08.2011 17:22
od Meda
850Csi ma prumer 280mm oproti 240mm v serii, takze by sis musel nechat vyrobit setrvak, jelikoz z 850 ho tam nedostanes, je vetsi. Takze budto za pade sadu od CNS, nebo jednou za rok RepSet za sedmicku..

Napsal: úte 09.08.2011 21:50
od BrutalniMonstrumWole
Meda píše:850Csi ma prumer 280mm oproti 240mm v serii, takze by sis musel nechat vyrobit setrvak, jelikoz z 850 ho tam nedostanes, je vetsi. Takze budto za pade sadu od CNS, nebo jednou za rok RepSet za sedmicku..

no proto jsem se ptal, zda se tam vleze.. hmm takže budu muset shanět nějakou lepší variantu...
Napsal: ned 14.08.2011 12:10
od Dally
Konverzních kitů používajících jako základ V12 lamelu z 850CSi aupravený setrvák je několik, např.:
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/V8/index.htm
http://www.turnermotorsport.com/p-1630- ... ckage.aspx
Jsou u nich ale různé problémy, např. s citem v pedálu. Já osobně bych šel do nějakého z řešení od CNS.
Nabízí už dokonce i samotnou zesílenou lamelu, což pro standardní S62 stačí:
http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 39m5oe.htm
Mají i odlehčené dual-mass setrváky a pro náročné kit s dvoudiskovou lamelou.
Jestli něco objednáš (musíš asi telefonicky), dej vědět kolik stála doprava...