Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 18.08.2011 12:22
od Miketak
Zdar chlapi, potřebuju radu ohledně ztráty krouťáku u M3 3.0. Dnes jsem byl na brzdě a hodnoty byly 265k/7300 ot a 274 Nm/6200. Nevíte čím to může být a proč je posunutý tak nahoru. Díky

Napsal: čtv 18.08.2011 13:05
od Hanz
nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...

Napsal: čtv 18.08.2011 13:47
od Miketak
Hanz píše:nejpis Vanos potrebuje pretesnit, coz na dignostice uvidis...
Aha a jak přesně se to na té dignostice pozná? :oops:

Napsal: úte 23.08.2011 12:13
od Dally
No nejdřív bych zkontroloval těsnost sání, vyměnil váhu vzduchu, filtry popř. čidla vačky, což jsou "oči" VANOSu, než se v něm hned hrabat...

Napsal: úte 23.08.2011 14:15
od Hanz
myslel jsem to tak, ze ma prvne zajet na diagnostiku, nez zacne cokoliv menit a rozebirat :-)

Napsal: úte 23.08.2011 14:23
od Fatal Design
Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...

Napsal: sob 03.09.2011 21:07
od Miketak
Fatal Design píše:Diagnostika GT1 umí test Vanosu ...

Někdo z klubu s diag. GT1 na sev. moravě? Přijedu, zaplatím.

Napsal: sob 03.09.2011 21:09
od MattyX
myslím si že tu byla nabídka od člena Doktor1 ma nick , ma diagnozu GT1 ;)

Napsal: ned 04.09.2011 13:51
od Miketak
Zdarec tak jsme dneska měřili tlaky a byly v pěti válcích cca 12,5 baru a v jednom cca 12 barů. Nevíte náhodou někdo kolik by mělo být origo? Díky

Napsal: ned 04.09.2011 20:40
od MattyX
minimum je 10-11bar . jako 12 neni špatných , ale 14 co ma novej motor by bylo hezčích :)

Napsal: ned 04.09.2011 21:40
od Samo
Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)

Napsal: pon 05.09.2011 21:25
od Miketak
Samo píše:Ahoj a ten motor je v seri ci je tam nieco upravovane?(nap.karbo.sanie?)
Je to sériovka.

Napsal: sob 15.12.2012 23:49
od Miketak
Tak po delší odmlce otvírám opět toto vlákno. Ztrátu výkonu a krouťáku jsem zatím nevyřešil jelikož nebylo moc času a financí (stěhování a přestavba domu). Každopádně tuto zimu bych problém chtěl konečně vyřešit. Problém se projevuje ještě tak, že auto se chová nestandartně v rozmezí 2-3 tis. ot. a to tak že po přidání plynu začne jakoby škubat respektive to vypadá spíš jakoby vibrace motoru. Po překonání 3 tis. to přestane. Ptal jsem se pův. majitele a vůz byl údajně přečipovaný- může to všechno být způsobeno špatným přečipováním? Jinak diagnostika nic nehlásí. Navíc se ty vibrace neobjeví vždy. Prostě taková pitomá závada, která může souviset s tou ztrátou výkonu, ale nevím jak přijít na to co to může dělat. Nechce se mi měnit postupně půlku motoru abych nakonec zjistil, že to je nějaká banalita. Děkuji předem za rady a nápady.