Stránka 1 z 1
Napsal: pát 02.09.2011 20:14
od pesa
ahoj,
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.
musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:
Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk
Diferencial - 60.000czk
Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk
Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk
Stabik predni 800czk
Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000
Vanosy - 80.000czk (to je ranec)
Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...
Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km
Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....
jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...
Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?
Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...
Napsal: pát 02.09.2011 20:22
od Vlasta
M5 nebyla nikdy super kauf
Napsal: pát 02.09.2011 23:24
od Dally
Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
Napsal: pát 02.09.2011 23:31
od Dally
pesa píše:ahoj,
minuly tyden jsem obehal BMW Bychl a Auto Base s tim, ze bych potreboval, jako pravdepodobne budouci majitel tohoto auta, zjistit servisni narocnost a ceny nahradnich dilů pro M5 E60.
musim rict, ze oba prijimaci technici byli prijemne prekvapeni z cen nahradnich dilů, ktere z pocitace lezly. Napr.:
Predni kotouč 1ks - 9.700czk
Zadni kotouč 1ks - 6.900czk
sada prednich desek na celou napravu - 7.600czk
sada zadnich desek na celou napravu - 4.100czk
Diferencial - 60.000czk
Tlumic predni 1ks - 21.000czk
Tlumic zadni 1ks - 16.000czk
Ramena - predni 1ks - 5.500czk
- predni 1ks - 6.900czk
- zadni velke "H" rameno - 9.100czk
- zadni 1ks - 7.600czk
- zadni 1ks - 6.600czk
Stabik predni 800czk
Spojka - 19.900czk
Pritlacak - 25.000
Vanosy - 80.000czk (to je ranec)
Kdyz si to srovnam s 350z se kterou tedka jezdim, tak ceny jsou stejny - dokonce ramena u BMW jsou levnejsi...
Servisni intervaly jsou pry pro nesmyslnych 30.000km a prevodovka diky tomu ze je manualka, tak nema filtry a meni se jen olej a to po 90.000km
Svicky jsou za rozum, ale pruser je s montazi do poslednich 2 valcu - ke kterym je hroznej pristup....
jinak moc M5 k nim nejezdi a pokud ano, tak resili jen drobnosti do 10.000czk...
Kam VY majitele techto M5 jezdite na servis? A jak ho mate financne narocnej?
Podle techto informaci je to v dnesni dobe super kauf...
Prodejce asi před tebou nebude dělat "nepříjemně" překvapenýho z ceny zboží, co prodává...
A drobnosti do 10tis. řeší asi proto, že většinu majitelů E60 M5 dokázali tak nasr*t (zlodějinou a nekompetentností), že na velké servisní úkony jezdí do Německa. Znám takových lidí několik....
BTW převodovka, je to co se na těhle M5 sere nejvíc. Hydraulika SMG atd...
Napsal: pát 02.09.2011 23:39
od Fantucci
Dally píše:Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
Problém bude ale asi v "dobrá ojetá M5" a následně chytit jí v dobrém kaufu..
Napsal: sob 03.09.2011 01:37
od Dally
Fantucci píše:Dally píše:Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
Problém bude ale asi v "dobrá ojetá M5" a následně chytit jí v dobrém kaufu..
Přesně
Napsal: sob 03.09.2011 09:23
od MattyX
ani novej motor neni tak drahej , jenom cca 400 bez dph

jelikoz jako kazde emko trpi klasikckou demenci svých majitelu a ojnice pak litají

Napsal: sob 03.09.2011 10:51
od Vlasta
Dally píše:Vlasta píše:M5 nebyla nikdy super kauf
Říká majitel dieselu...
Naopak dobrá ojetá M5 vždycky byla a je jeden z nejlepších možných "kaufů" napříč trhem. Exkluzivní "top of the line" übersedan za pár set tisíc...
M3 je rozhodně lepší volba. Ale nikomu jeho názor neberu. Přijde na to sám
Napsal: sob 03.09.2011 12:14
od M3maniac
No M5 e60 je na provoz docela drahá hračka a člověk holt musí počítat s trošku vyššíma nákladama, krom toho , že žere olej podobně jako benzín

pokud se jedná o auto pro fun tak bych volil určitě M3, ale pokud ti nevadí že uděláš brzdy a gumy a je to za kilo tak šup do ni

převodovka klekla minimálně každýmu druhýmu, jinak jede to jak čert ,ale tohle auto bych zvolil jen jako dálkovej super rychlej křižník....pro lidi s příjmem min. kilo měsíčně a to min.myslím smrtelně vážně

Napsal: sob 03.09.2011 20:36
od pesa
S M3 E90 jsem se svezl jen na sosnove, asi budu muset jeste porovnat s M5.
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo
chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH
muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2"
konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy
Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore
Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???
diky vsem za komentare!!!
Napsal: ned 04.09.2011 13:59
od Dally
pesa píše:S M3 E90 jsem se svezl jen na sosnove, asi budu muset jeste porovnat s M5.
Minuly tyden jsem provetral IS-F a ikdyz ma stejnej kroutak jako M5, tak diky automatce davkuje zatah pozvolneji - coz mne neuspokojilo

chtel bych konecne poradnou raketu, ktera navic dokaze komunikovat s ridicem a nepritahuje na prvni pohled kolemjdouci a ma minimalne 4 sedadla s cenou kolem 700-900tis czk bez DPH
muj cil byla C6 a v budoucnu s kompresorem, ale ta jak vsichni vime ma sedacky jen "2"

konfortni svezeni potrebuju (rocne nalitam zhruba 30-40tis) a "350Z" je nad 160kph pomerne hlucne vozitko a ikdyz na jednickove silnice super!!!, tak v dnesni dobe se na nich clovek stejne nesveze - bud ho sere rozbita silnice nebo zacpy

Brzdy a pneu se urcite vlezou do 100k kc a to i vcetne zimnich... viz ceny nahore

Co konkretne odchazi na tech provodovkach? a jak se to projevuje???
diky vsem za komentare!!!
Jestli chceš přeplňovanej motor z Corvetty (LSA, což je downgrade LS9 ze ZR1) a 4 dveře = Cadillac CTS-V

V ČR by to byla raritka. Magnetorheologický tlumiče a 750Nm hezky "odspoda"...
Jen ten vzhled je podivnej...
E60 M5 je raketa nad 5k RPM a 120km/h...
Odchází hlavně hydraulická čerpadla SMG ad.., projevuje se to ještě hrubějším přeřazením (než je bězné), škubání s prodlevami, tupé zvuky, přerušovaným tokem síly a popř. hláškou Transmission failure/General Transm. fault a někdy "limp" módem (safety mód pro dojezd do servisu)....
Napsal: čtv 08.09.2011 21:21
od pesa
Jestli myslis tuto "jednicku" tak je to peknej mazec - 55.000czk
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... ulic_unit/
jinak se postupne prokousavam m5boardem a spoustu chyb vychytali od faceliftu - tzn. kupovat r.v. 2007 a vyssi...