Stránka 1 z 1

Napsal: sob 01.10.2011 16:55
od pesa
kazda M5 a logicky i M6 ma predepsane specialni "zachazeni" pri najeti prvnich 2000km a pote 5000km. Jako napr. nevytaceni motoru nad 5500ot, max rychlost 170kph, nasledne maximalku 250kph jen kratkodobe, etc.. (viz samolepka na prednich oknech)

po 2000 a 5000km se pote pry meni komplet naplne v motoru, prevodovce a diferaku. V servisech a od majitelu je slyset, ze takto zajete auta maji predurcen dlouhy a bezporuchovy chod a ze by si na to clovek mel dat majzla...

Proto:

- mate nekdo zkusenosti jak se projevuje M5 nebo M6, pokud se tyto vymeny naplni dodrzi, ale na spravne zajizdeni motoru se clovek vykasle?
- popr. jak je mozne toto nespravne zajeti auta zjistit?

diky za info a poslednim V10 dinosaurum ZDAR :)

Napsal: sob 01.10.2011 18:17
od Vlasta
Vzhledem k tomu, že 3 míče bych za auto nikdy nedal, tak to neřeším

Napsal: pon 03.10.2011 14:16
od Dally
pesa píše:kazda M5 a logicky i M6 ma predepsane specialni "zachazeni" pri najeti prvnich 2000km a pote 5000km. Jako napr. nevytaceni motoru nad 5500ot, max rychlost 170kph, nasledne maximalku 250kph jen kratkodobe, etc.. (viz samolepka na prednich oknech)

po 2000 a 5000km se pote pry meni komplet naplne v motoru, prevodovce a diferaku. V servisech a od majitelu je slyset, ze takto zajete auta maji predurcen dlouhy a bezporuchovy chod a ze by si na to clovek mel dat majzla...

Proto:

- mate nekdo zkusenosti jak se projevuje M5 nebo M6, pokud se tyto vymeny naplni dodrzi, ale na spravne zajizdeni motoru se clovek vykasle?
- popr. jak je mozne toto nespravne zajeti auta zjistit?

diky za info a poslednim V10 dinosaurum ZDAR :)


Neomaleně zajetý motor má většinou nadprůměrnou spotřebu oleje a obecně větší vůle s motoru popř. pozdější problémy s udržením kompresí a ojničními ložisky. Oběcně se symptomy vnitřního opotřebení u těch motorů (a diferenciálu) projevují dříve a ve větší míře, ale nějak přesně to poznat nejde. Můžeš doufat...