Stránka 1 z 2
Napsal: stř 26.10.2011 10:00
od radohanno
Dobrý den. Jsem tu nový a pozorně jsem pročítal veškeré odkazy o M5.Chci ji totiž koupit.Jedna za 179000kč mě utekla před nosem.Byl jsem domluvený s majitelem ,ale někdo přišel dřív.Byla pryč za tři dny.Asi dobrý kus.Tak jsem šel na prohlídku druhé ,která byla blízko.No vrak. majitel ji dodělal. měla 190000km ale vypadala na 300000km. Hliníky odřené ,ulámané plasty v interiéru. dobitá kastle a celý nový předek. motor origo a prý bez výměny vanosu.Brzdy po smrti. trhaly mě volant z ruky.Svítilo ABS A !. prý měla odblokovaný omezovač a čip na zvýšení výkonu???? podle mojí omegy co má 218koní tak bych jí dal tak 300 max.Hledám dál. Pokud bude mít někdo chuť rád bach získal i nějaké další informace o BMW M5.

Napsal: stř 26.10.2011 10:09
od M3maniac
tak tedy vítej na bmw klubu.....a hned v úvodu Ti asi pokazím náladu, v nadpisu nemáš napsáno o jakou M5 jde, ale něco mi říká , že máš na mysli e39 ku. A pokud se koukáš na M5 (e39) za 179tisíc nebo za 200 tisíc tak si říkáš o velký průser

a nesmíš se divit , že to co jsi viděl byl šrot

pokud je M5 v top stavu tak si připrav 400k

nebo víc....
Napsal: stř 26.10.2011 11:49
od radohanno
Jo jde o E39.Jenže ta za 179000 z Prahy měla servisku a doklady od oprav.Od majitele vím že ji musel prodat a rychle.A taky poctivě přiznal vady i s cenou oprav, takže by přišla na cca 220000kč po opravě spojky atd.Asi 3 věci z toho spojka největší. Prý má doklad na kilometry i papíry o dovozu z německa od oprav atd.A ta druhá ze Zlína ,je po milionáři co ji dupal na krk a jak ji zlikvidoval ,tak ji prodává.Už rok leži u baráku a hnije.na opravu je tam jen od pohledu X věcí. Ráfky olezlé a zčernalé na opravu.Předek bouraný. nárazník bez ostřikovačů.Špatně sesazené plechy,nelícují,Neoriginální lampy NONAME.Motor tak akorát špinavý takže nikde neteče olej a nebyl umýtý to je jediné plus.Jinak v interiéru je hliník ,který je v místech u šajtry,rádia a na dveřích totálně odrbaný.Zničený popelník odrbaná loketní opěrka . Sedačky OK,ty vydrží.Chtěl bych mít v omě takovou kůži: Víko kufru promáčklé zhora??

Jízní vlastnosti divné?? Píše se zde že to má neskutečný podvozek!!

No nevím mám na omeze nalítáno 190000km a origo podvozek a není horší než M5. takže tato M5 má v pr...

Podvozek,brzdy, svítí ABS a /!/ tah motoru je divný. Jakoby propad než zabere.Tlačítko SPORT jsem nepoužil!! Jinak jsem nabídl 100000kč.Spíš jen z hecu.Mrzí mě že někdo tak zdevastuje tak dobré auto. Zajímalo by mě jestli bych to za 100000kč opravil kdyby to majitel za 100000 prodal??????

Jinak jako další výběr je BMW 745?? Ale potřeboval bych poradit a hodně.Vyznám se v opelech .Ale bmw je mi záhadou.Tak díky každému kdo napíše a podělí se o zkušenosti.O M5 jsem přečetl veškeré odkazy.....zatím vím na co koukat. Ale jsem omezen financema.Tak musím najít co nejvíc muziky za co nejmíň peněz.A myslím že i za 400000 může být vrak.Zřejmě se poohlédnu někde na západ......nebo u jiné značky.....
Napsal: stř 26.10.2011 12:37
od qeuin
Ja se snazim nikomu znacku nevnucovat, ale v tomhle pripade bych rekl, ze neni nutne se poohlednout u jine znacky, ale spis bych radil po jinem modelu.
Napsal: stř 26.10.2011 13:22
od Meda
Vybiras dva odlisne typy
Budto se chces vozit tvrdou M5 a porad mrskat saltpakou, nebo plout v sedmicce a uzivat si pohodli a prostor..
Jestli nepospichas tak se budto koukni za hranicema, nebo pockej, ono se neco objevi. Ja vybiral z 5ti kusu, nez jsem koupil prvni M5.
Ta co s ni ted jezdim ma na tachometru 459 000 Km, privezli jsme ji tedy s kleklym motorem, ale kdyby se vymenila radicka a madlo rucky, nerekl bys ji ani 200 000 Km, ramena byly docela dobry, vse opotrebovane sotva tak na pulku KM. Vse uz je vymenene a neni to zas tak drahe..
Napsal: stř 26.10.2011 14:29
od radohanno
Ono se to má tak.Měl jsem sporťáky a nyní mám Opel omega 3,0 V6. takže rád bych výkoné auto ale taky pohodlné a dostatěčně velké pro lidi i nějaký ten nákup nebo zavazadla.Ale co nechci tak omezovat se v jízdních vlastnostech,sportovnímu podvozku a kvalitě.Takže chci raději ojeté auto ,které je kvalitní.Ovšem za 200tis.Tím jsem si výběr ztížil ,ale bohužel nekradu

Napsal: stř 26.10.2011 14:42
od Deathbox
tak to na m-powery obecně uplně zapomeň

Kup nějakou 540 oproti oplu to pojede jako formule, bude ti to stačit výkonově až dost a o velikosti atd nemluvě, Mko obecně je docela drahý špás..
Napsal: stř 26.10.2011 15:16
od radohanno
Napsal: stř 26.10.2011 18:06
od M3maniac
Nevím jestli má smysl Tobě něco radit, či vysvětlovat..... ale každý svého štěstí strůjcem....

Napsal: stř 26.10.2011 18:13
od papyk
Tak to hodně štěstí, s 200tácama v kapse bych se, být tebou na M5 e39 vybod - bude to smrt do které v poho dalších 200tis zahučíš a ani nebudeš vědět jak. Pokud toužíš mermomocí po Mku tak bych radši koukal po M3 e36

Napsal: stř 26.10.2011 18:23
od E65DRIVER
Kup tu za 210 ze Zlína jak je na sauto. Je to bývalé auto pana Valenty = majitele Synotu. Byl by jsi frajer po nem mit auto

je to hoodne bohatej člověk.
Napsal: čtv 27.10.2011 07:23
od Meda
Je fakt, ze ta za tech 210k vypada na fotkach pekne, ale chce to omrknout na zivo..
Jinak pokud chces kolem tehle penez M5tku, vezmi sebou nekoho, kdo se v tom vyzna a vyraz se na nejake podivat, pokud to nebude vylozene suplik s hucicima prevodama, diferakem, neudrzitelny na silnici a totalne bez vykonu, nikdy do ni 200k nenasypes, jak ti spousta lidi radi..
Kdyz se to vezme kolem a kolem, je na M5 vylozene extra jen motor, kdyz ti odejdou Vanosy, jakoze jsem videl asi 2x, ze je nekdo repasoval (cca 15-30k), nebo vylozene neznicis motor, ostatni veci nejsou tak drahe.
Pokud umis shanet, nemusis kupovat kotouce za 11k, daji se po slevach sehnat za pulku, repset spojky od Luku stoji 7k, setrvak nejakych 17k, to samy tlumice, ramena atd, neni tam tolik nesehnatelnych veci.
Kazdopadne to chce rezervu alespon 30-50k po nakupu, at mas pro jistotu na dulezite opravy..
Pokud s tim chces jezdit, ne jen lestit, spis ti uz na porad zatizi rozpocet olej, gumy a benzin

Napsal: čtv 27.10.2011 07:52
od Vlasta
E65DRIVER píše:Kup tu za 210 ze Zlína jak je na sauto. Je to bývalé auto pana Valenty = majitele Synotu. Byl by jsi frajer po nem mit auto

je to hoodne bohatej člověk.
Jseš si tím jistej? Valenta měl stříbrnou E39 M5 a hlavně, jezdí na Monackejch značkách
Napsal: čtv 27.10.2011 11:18
od E65DRIVER
Nejsem si jistej mě to řikal kamarád co v Synotu dělal, že ta jeho je ted na prodej. Ano je pravda, že p.Valenta ma bydliště v Monacu -- prej kvuli daním..

Ted už si myslim, že když sekl s fotbalem, tak už do CR ani nepřijede...
Napsal: ned 30.10.2011 01:10
od xaler
kup 540i, šestistupňový manuál, co ti bude chybět a náklady budou někde jinde. Navíc za dvě kila si budeš moct vybírat a pokud tak bazíruješ na deseti koních výkonu tak si tam dej nějaký tuzing. Abys se pak nedivil, že M5 za dvě kila má míň koní než 540i za dvě kila

Napsal: ned 30.10.2011 09:19
od Meda
Prosimte ktery naklady budou jinde krome ceny kotoucu? Jestli jsou ceny dilu na M5 drazsi o rekneme 20% nez na 540i, nemyslim si, ze je to pro rozhodovani jestli "ikonu", nebo "seriovku" moc..
Pravda jsou dve veci a to, ze pokud nebude M5 servisovana, pojede stejne jako 540i a tu poridis v nakupu i lacineji..
Napsal: ned 30.10.2011 14:35
od xaler
Myslím si že na M5 jich budeš potřebovat víc. Co motor a elektronika. Při tom výkonu bude všechno odcházet rychleji a bude muset všechno kupovat nové originál. Podle mě to je stejné jako koupit E31 a E32 za sto tisic jedno bude krásný a zachovalý auto a jedno bude krám do kterýho budeš sypat. A přitom to jsou vlastně stejný auta.
Napsal: ned 30.10.2011 16:55
od Meda
No, nevim co by melo odejit na elektronice a pokud se ti vysype S62, oprava nebude o tolik drazsi, nez stejne rozsypana M62..
Jeste k ty elektronice-je pravda, ze elektronicky pedal a reseni M dynamic drive, tlacitko "SPORT" tam jsou navic, nicmene jsem nikdy necetl ani nevidel, ze by to nekomu odeslo..
Sazka do loterie je kazdopadne kazdy auto, pokud nechces resit pripadne opravy, jezdi tramvaji, nebo drockou

Napsal: ned 30.10.2011 17:57
od Vlasta
Řekl bych, že třeba jenom vanosy jsou 4x dražší
Napsal: ned 30.10.2011 18:21
od xaler
Když se posere M62 tak jich seženeš kolik budeš chtít a nemusíš dělat GO za 150 tisic.