Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.11.2011 12:39
od Roman804
ahojte neviete mi poradiť kto opravuje-repasuje diferáky na M3 E46,moj mi ked idem do zákruty v malej rýchlosti napr.na kruháči zahučí,ked idem rovno tak nič,ešte som skusal tak že sme zdvihli jedno koleso druhé zablokovali a jednotka a trochu akože sa pohnuť a tiež zahučal tak by som ho chcel dať pozrieť niekomu čo tomu rozumie,díky čauko

Napsal: úte 01.11.2011 15:09
od Fatal Design
Roman804 píše:ahojte neviete mi poradiť kto opravuje-repasuje diferáky na M3 E46,moj mi ked idem do zákruty v malej rýchlosti napr.na kruháči zahučí,ked idem rovno tak nič,ešte som skusal tak že sme zdvihli jedno koleso druhé zablokovali a jednotka a trochu akože sa pohnuť a tiež zahučal tak by som ho chcel dať pozrieť niekomu čo tomu rozumie,díky čauko


Zkus uživatele Hanz tady na klubu, nebo na jeho stránce http://www.streetpro.cz

Napsal: ned 06.11.2011 16:26
od netso
Hanze jsem ohledne repasu diferaku na m3 e46 kontaktoval, zdelil mi, ze se do toho nepusti a ze to vicemene nejde. mne nic nehuci, ale mam v nem vule, Kabatnik rikal, ze vule vymezit bez poblemu jde.

dalsi alternativa je neorigo diferak, ktery udela stejnou sluzbu za mnohem min penez. zde na foru je clen, ktery to takhle resil, ale nepamatuji jmeno.

Napsal: ned 06.11.2011 17:21
od Hanz
netvrdil jsem, ze to nejde, jen ze ten dif ma problem uz jak vyjede z fabriky a ze neni vyjimkou, kdyz huci po 20tis zas... kolik za to chce Kabatnik, jen pro info?

Napsal: pon 07.11.2011 13:35
od Roman804
Ahoj aký neorigo diferák myslíš,lebo čo ja viem tak takéto sú ba origo alebo potom ked niekto vyrába súťažné ale tie sú drahšie ako nový origo,a ak dobre viem tak vôľu vymedzíš iba na tých satelitných kolečkách ,tak že tam dáš nové pliešky,ale to mi robili minulý rok a aj teraz je toto ok.
netso píše:Hanze jsem ohledne repasu diferaku na m3 e46 kontaktoval, zdelil mi, ze se do toho nepusti a ze to vicemene nejde. mne nic nehuci, ale mam v nem vule, Kabatnik rikal, ze vule vymezit bez poblemu jde.

dalsi alternativa je neorigo diferak, ktery udela stejnou sluzbu za mnohem min penez. zde na foru je clen, ktery to takhle resil, ale nepamatuji jmeno.

Napsal: pon 07.11.2011 13:38
od Roman804
no kúpil som iný difer,mal by mať iba 62tis.km a robí mi to stále to isté,ložíská som menil hned originál germany,tak neviem,čo spomínal chlapík čo mi pretým ho repasoval,tak vraj tento typ diferu pribrzduje hlavne ľavú stranu je tam aj vlastne viskozna spojka,tak či ešte nehučí homokineták v poloosi, no iné už neviem čo by to mohlo byť,asi vymením poloos a sa uvidí

Napsal: pon 07.11.2011 22:22
od kosh
Diferák na M3 E46 vydrží tak 20 000km a pak je v prdeli ... takže kupovat diff co má 60 000 je házení peněz do hajzlu. Ale na M3 E46 pasuje i diff z Z4M.

Napsal: úte 08.11.2011 17:45
od Roman804
podla mna nemáš pravdu moj má 120tis.
quote="kosh"]Diferák na M3 E46 vydrží tak 20 000km a pak je v prdeli ... takže kupovat diff co má 60 000 je házení peněz do hajzlu. Ale na M3 E46 pasuje i diff z Z4M.[/quote]

Napsal: úte 08.11.2011 19:10
od kosh
ok, ale potom si místo M3 kup raději 316i :)
pohoda, jazz, legrace .... no ja mám takovou zkušenost, že když jsem s M3 jezdil takovým způsobem, na který byla postavená tak diff prostě nevydržel to co by vydržet měl

Napsal: čtv 10.11.2011 15:22
od KOMA
Samozřejmě že diff u e46 M3 vydrží mnohem víc než 20T, můj má například najeto rovných 100T a je jak novej, rozdělával jsem ho minulej tejden, možná už ta svornost nebude taková jaká má bejt, ale jinak je v super stavu :)
Ano může vydržet jen 20T, ale to se k tomu člověk musí chovat jako prase a nestarat se. Největší chyba jaké se lidi dopouští je, že neměněj olej v difu, hlavně potom co mu daj zahulit, pak se s toho stane kaša a vše jde do p...
Příklad, jezdím na okruhu pár hodin, tak pak jedu vyměnit náplně, stejně tak když si jedu zadriftovat jedu měnit, samo když si někde hodím smyka neběžím na výměnu náplně, ale když to rozehřeju v tahu tak cca 2 - 3 hodinky tak měním, pak se difu nemůže nic stát.
Nejhorší je, že každej si řekne auto je na to uzpůsobený tak sednu a jezdím, ovšem tak to není, když tomu dám zakouřit, přepálím olej v difu, jelikož to kroutím na okruhu, tak se musí měnit, ten kdo to nedělá se mu ten olej přepálí, přestane fungovat viskozita a pápá.
By se někdo divil co s toho teče po jednom dni na okruhu, hnus blato, olej v hajzlu, nemluvě o výměne i v motoru to pak taky může někdo napsat že motor vydrží 100T, ano pokut se drží předepsanej servis vydrží sto, když se tomu loží a nestará se.

Napsal: čtv 10.11.2011 17:48
od KOMA
No, trochu jsem to překroutil, měním olej po delším ježděním po okruhu, drifty s 46 nejezdím, ale u 36 po dnu driftu jsem měnil, rozhodně diff mám jak novej a přisuzuji to častějším výměnám olejovejch náplní :)

Napsal: ned 20.11.2011 14:18
od netso
Hanz píše:netvrdil jsem, ze to nejde, jen ze ten dif ma problem uz jak vyjede z fabriky a ze neni vyjimkou, kdyz huci po 20tis zas... kolik za to chce Kabatnik, jen pro info?


cekaci doby byli v sezone u Kabatnika neskutecny, auto mam zazimovany, takze k nemu pujde aj na jare, potom dam vedet.