Stránka 1 z 1
Napsal: stř 15.02.2012 18:04
od Larini
Zatoužil jsem po zábavě se zadním náhonem. Mám cenovou představu do 700 tis. Kč. Kolik má auto dveří je mi celkem jedno. Za tyhle peníze můžu mít starší verze ve výborným stavu, nebo novější otázka v jakým. Podle v čechách trochu deformovanýho trhu aut se nemůžu řídit. Jde mi o co největší "zábavnost " auta za samo co nejnižích nákladů. Doporučte typ BMW dle svého uvážení nebo lépe zkušeností. Nic pod 300 koní nechci. Po M3E46 jsem koukal už dřív takže vím, že mizerný kusy mají nefunkční svor, cvakající Vanosy, blbě řadící (2 a 3-ka) a neopravitelnou převodovku. O motorech V8 od BMW taky nemám moc valnýho mínění, Chevrolet nebo Mustang umí stejnej výkon, pravda u Chevy s primitivní technikou a větším obsahem, ale s menší spotřebou a hlavně nechlastá olej. V10 prý je motor z říše snů. Takhle nějak si představuju zábavu za volantem :
http://www.youtube.com/watch?v=7xbvm_UPBsc
V současný době mám na zábavu Alfu Romeo 75, 150 koní, systém transaxle, zadní náhon, LSD 25 %..Výborný, ale pouze na sněhu a mokru. Za sucha je to slabý na plíce. Díky.
Napsal: stř 15.02.2012 18:56
od pesa
vsechny modely, ktere jsi vyjmenoval jsou super karky.
nebal bych se ani e9x V8
nejhravejsi bude e46
nejmene problemu budes mit s 335i
"penis kara" M6
nejvic problemu, respektu a pro mne tim padem i nejvice radosti mam z M5 V10
jinak doporucuju se s kazdym modelem projet a pak se rozhodnout - nejdulezitejsi je TVUJ usudek

Napsal: stř 15.02.2012 19:15
od Larini
Pesa: Díky, mě šlo o to, aby vy věci znalý mi řekli třeba: M6 za 700 bude past na koruny, normální se pohybuje okolo x tisíc. To Tvoje auto bylo za super peníze a zajímat se o to dřív jel bych se na ni dívat taky.
Napsal: stř 15.02.2012 22:53
od KOMA
Díval bych se po e46 m3 nebo 335i, chce to pěknej kousek a něco dozačátku na servis, to by mohlo pokrýt těch 700set. Chceš jezdit zábavu a to bude něco stát, u M6 a M5 už je to zase v zábavovejch nákladech o kus dál

Napsal: pát 17.02.2012 02:42
od Dally
BMW "zábava" za 700k? E46 M3 + supercharger ESS + upgrade brzd.
Nebo 335i + dobrej ECU tuning + LSD Qaife + brzdy. Cenově trochu na hraně.
Mimochodem V8 BMW jsou jedny z nejlepších a že je 335i bez problémů je úsměvné... ty palivový čerpadla měněný furt dokola by mohla vyprávět.
Ad to video, doufám, že nehodláte něco podobného provozovat v provozu na ČR silnicích, to nebí zábava, ale trestný čin...
Napsal: pát 17.02.2012 08:14
od KOMA
Mno na hraně to je, ale vejde se, m5 a m6 pořádnej kousek se určitě nevejde ani s nákupkou. S takovejma úpravama jsem popravdě ani nepočítal, jen s běžným servisem, možná ten svor do 335i

Napsal: pát 17.02.2012 19:32
od Larini
Tak LSD bych asi chtěl, už jen proto, že jsem na něj zvyklej. Ad video: Dělat něco takovýho v běžným provozu nemíním, z toho jsem už vyrostl, od toho jsou třeba závody do vrchu, dny pro veřejnost v Brně, Mostě atd. Ty palivový čerpadla u 335i se nějak projevujou ? jde to léčit.
Napsal: sob 18.02.2012 00:06
od Dally
Larini píše:Tak LSD bych asi chtěl, už jen proto, že jsem na něj zvyklej. Ad video: Dělat něco takovýho v běžným provozu nemíním, z toho jsem už vyrostl, od toho jsou třeba závody do vrchu, dny pro veřejnost v Brně, Mostě atd. Ty palivový čerpadla u 335i se nějak projevujou ? jde to léčit.
Qaife LSD je lepší systém a odolnější než 25% mechanické svory např. v M3 E46, o Alfe nemluvě.
U N54 HPFP neboli "palivová pumpa" selhává opakovaně, až u MY 2010 to mělo být vyřešeno. V US byla dokonce hromadná žaloba, a poté na to tam dávalo BMW speciální záruku, protože problém přetrvával. Projevuje se to safety módem, markantní ztrátou výkonu popř. škubáním, auto se třese pod plynem...
Napsal: sob 18.02.2012 11:26
od Hanz
S timhle rozpoctem bych sel do e36 3,2 a nechal dodelat turbo ve Svedsku, ve finale budes mit 600PS+ auto a jeste ti neco zbyde na ostatni upravy... to jestli chces zabavu... hadam, ze vzhled a penize nejsou priorita, kdyz ted drazdis Alfu za 20tis...
Napsal: sob 18.02.2012 21:27
od Larini
Vzhled nějakou zásadní roli nehraje, ta hranice 700t. je spíš orientační+-. K tý Alfě, já to koupil jako fanda značky opravdu za těch 20tis. Další min. 50 spolkla její renovace a to jen díky tomu, že jsem si vše dělal sám, včetně vyvaření, laku, GO převodovky(synchrony, objímky, lamely do svoru). Teprve jízda s tímhle "pekáčem" mě přivedla k tomu, že jezdit s předokolkou je jako chodit po rukách. K tý M3E36, nejde mi o vzhled, ale o to, abych vůbec kápl na použitelnej kus, hlavně co se týká koroze a převodovky. To bych viděl, že u novějších modelů mám větší šanci.
Napsal: sob 18.02.2012 21:41
od Marty_
Imho je zcela zasadni jestli auto bude pouzivane ciste jako vikendovka, nebo to bude jedine daily auto.. Pak by oturbena e36 asi nebyla idealni:)
Jestli vikendovka s nizkym najezdem tak bych v tvem pripade sel urco do starsiho ///Mka e46, nevim jak jsou na tom ted cenove ale jeste neco prihodit uz by se mozna nechala sehnat i CSL? + ta ma mega plus ze netratis na dalsim prodeji..
Nebo z3 / z4m hmmm..?
Jestli na denni provoz tak bych se osobne Mkum vyhnul (resp. nevim samo jak jsi na tom financne) - ale servis bude rozhodne narocnejsi + samo neco si to papne taky:)
Jinak muzu nabidnout moji vymazlenou 335i, na brzde ma odbrzdeno 392HP a v primce je rychlejsi nez e92 M3, drag srovnatelny s M5/M6..
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=105732
par videi z dragu meho auta..
http://www.youtube.com/user/Martyn335i? ... sults_main
335i je fakt naprosto perfektni kompromis zabava / servisni naklady / rychlost / spotreba / spolehlivost, ale na pure fun to urco neni..
Btw o cene by se nechalo dohodnout, zatim jsem to nikde neinzeroval poradne jeste, ale cim se blizi jaro, tim sili moje touha projet evropu v roadsteru:)
Napsal: sob 18.02.2012 22:08
od Larini
Martyn: To víš, že po tý Tvý už koukám

Když tak mi do SZ pošli, kde je auto možný vidět.