Stránka 1 z 2

Napsal: stř 14.03.2012 12:50
od Whizour
Ahoj. Potřebuji poradit, uvažuji o koupi bmw E46 nebo E92 335i. Vím že je m3 srdcovka s drahejma dílama a E92 je nový auto který má levnější díly a stejnej výkon, přece jenom ale bych chtěl vědět pár názorů co je lepší koupit. Auta mají v tuto dobu stejnou cenu. Děkuji moc za vaše názory.

Napsal: stř 14.03.2012 15:12
od MattyX
Whizour píše:Vím že je m3 srdcovka s drahejma dílama a E92 je nový auto který má levnější díly a stejnej výkon.


odpoveděl jsi si sám , buď máš srdce a nebo rozum :) 335i bude urcitym zpusobem kompromis ... M3 bude nekompromisní :twisted: :lol: víc asi k tomu říct nejde ...

Napsal: stř 14.03.2012 16:55
od LadenaM3
Měl jsem tu čest s oběma auty. Moje volba by byla jednoznačně málo jetá E46 ///M3. Atmosferickej šestiválec je fantastickej plynulým nástupem výkonu se špičkou kolem 8 tis. ot., fantastickým zvukem a vzhledem k nabízeným výkonům i příznivé spotřebě... Jen bych měl dilema s převodovkou. SMG tu funguje skvěle, řadí rychle, meziplyny super. Ale u ojetiny bych měl strach, když se něco pokazí, že na tom finančně vykrvácím...

Napsal: stř 14.03.2012 17:59
od Whizour
kua kua. srdce nebo rozum. 8) chci m3 mooc dlouho a je to moje vysněná pokladnička kterou už neprodám a mám pocit že když koupím 335i tak si budu pořád říkat, jooo M3 tak tu bych chtěl. Jinak určitě manuál.
:lol: ale pře mezi srdcem a rozumem je fakt boj.

Napsal: stř 14.03.2012 19:31
od janbrasna
Taky zvaž, jestli to chceš na denní ježdění, nebo to mít schovaný v garáži jen pro radost — to taky leccos mění.

Napsal: stř 14.03.2012 23:37
od Dally
No je na zvážení prostý fakt, že v reálném světě je 335i o dost rychlejší než M3 E46, s kvalitním chipem je dokonce je na úrovni V8 M3, např. přidáním quaife svoru a chipu od ESS, JB4 (Burger), Vishnu atd.., je 335i konkurent V8 M3, ne E46...

To je holý fakt. Zážitky z jízdy a zvukový projev jsou samozřejmě subjektivní záležitost a R6 M3 je stylovější a exklusivnější....

Napsal: čtv 15.03.2012 21:18
od LiborM
Jde přece o pocit z jízdy a určitě v M3 si jízdu užiješ víc,než nachipovanou 335i, která bude i třeba rychlejší. Jak už bylo řečeno, rozum nebo srdce.

Napsal: čtv 15.03.2012 21:21
od honsska
Řeším úplně to samé ,auto mam na nájezd 1-2 tis za rok jinak jako leštěnku do garáže,bud E46 330í-baby M3 v 1A nebo M3 E46 a nebo civil E90,E91 335í-nájezd do 100 tis km,jen manuál a super stav,poté love-Babo rad.ušetřit-bez kompromisu-nové auto?

Napsal: čtv 15.03.2012 22:08
od marianbmw
jestli chces mit najezd 1-2 tis tak bych sel bez kompromisu do m3.
i kdyz tady bylo zmineno ze 335i bude vykonove rychlejsi,ale co se
tyce podvozku a nastaveni tak urcite ne.Tvuj najezd bude odpovidat
memu a proto jsem sel srdcem.

Napsal: čtv 15.03.2012 23:05
od janbrasna
Jako leštěnku do garáže bych šel do M3 E46. Ideálně pokud majitel před tebou to měl stejně… 335i bude jednak víc olítaná běžným denním provozem, druhak bude složitější na údržbu (komplikovaný motory, spousta potencionálně slabých míst).

Napsal: sob 17.03.2012 14:44
od Dally
janbrasna píše:Jako leštěnku do garáže bych šel do M3 E46. Ideálně pokud majitel před tebou to měl stejně… 335i bude jednak víc olítaná běžným denním provozem, druhak bude složitější na údržbu (komplikovaný motory, spousta potencionálně slabých míst).


No závady na N54 sice jsou, ale neslyšel jsem o nějakých fatalitách. S54 je sice jeden z nejlepších motorů historie, ale notoricky známý jsou jeho tendence posílat ojnice skrz blok... :). A preventivní výměna ojničních ložisek = generálka motoru.

Mka dělá motor a svor, takže 330i bych nenazýval "baby M"

Realita je taková, že 335i je rychlé konzumní auto a konec jeho cenového propadu je v nedohlednu, E46 M3 je budouci klasika a jeho ceny jsou skoro na dně, takže je to rozhodně lepší investice...

Napsal: sob 17.03.2012 21:19
od honsska
Děkuji,mam rozhodnuto E46 M3 -tahlo mě to tak a tady jste mi jen utvrdili,chci to hlavě jak říkám ,,garážovat,, s mojí e46 jsem za poslední dva roky najel asi 1tis km,jo winterauto do lesa a služebák je kolikrát pohodlnější a beze strachu třeba u nákupních středisek :lol: Omlouvam tomu ,kterému sem vstoupil do diskuze ale obou nám jde asi o to samé :lol:

Napsal: ned 18.03.2012 19:07
od xyron
honsska píše:Řeším úplně to samé ,auto mam na nájezd 1-2 tis za rok jinak jako leštěnku do garáže,bud E46 330í-baby M3 v 1A nebo M3 E46 a nebo civil E90,E91 335í-nájezd do 100 tis km,jen manuál a super stav,poté love-Babo rad.ušetřit-bez kompromisu-nové auto?


ty kraso.. rocní nájezd 1-2 tisíce km... z tebe nebude mít Kalousek radost :D :D :D

V tomhle případě asi fakt tu M3.. jak tu někdo výše psal.. budoucí klasika a M3 je proste M3 ... 335i jsou mraky vsude.... 8)

Napsal: ned 18.03.2012 19:29
od majkouch
řešil sem kdysi úplně stejnou věc...
zvítězilo 335i... NELITUJU!
sehant slušnou M3 se mi nepodařilo, kdo jí má a má na provoz tak jí z ruky jen tak nedá, takže good luck

Napsal: ned 18.03.2012 22:44
od M3maniac
dobře ses rozhodl ,emko je emko a e46ka je dobré a zábavné emko :wink:

Napsal: pon 19.03.2012 21:26
od honsska
M3maniac píše:dobře ses rozhodl ,emko je emko a e46ka je dobré a zábavné emko :wink:

Díky,ted o tom jen přesvědčit manželku,už je přesvědčena :lol: Až na nějaké v DE narazíš tak se mi ozvi :lol: ,ale ted vážně v příštím roce to vidím reálně, ale jen manuál a jen pěknej kousek,nekupuju si auto na denní ježdění ,na to slouží jiná,chci to jako poklad,stačí mi jen se s ní pomazlit u otevřených vrat u garáže.Pokud budu zdráv,ještě se ti připopmenu.Děkuji pane 8)

Napsal: pon 26.03.2012 00:37
od wat69
dilu na m3 bych se nebal tolik, neprijde mi ze by to bylo tak drasticky az teda na pruserovy veci...chce to mit kontakty nejaky 8) a delat si servis sam! pak je v vse ok :wink:

m3 s smg si myslim bude lepsi v tom smyslu, ze to predchozi uzivatel oproti manualu nemuze tolik dokurvit...preci jen to tam hlida el, smg...II generace je podle me v klidu. Cili brat roky 2003 a dal.
e46m3 je posledni schopny bmw, pokud jde o motorsport :palec:

Napsal: úte 27.03.2012 20:41
od netso
stejne dilema jsem resil pred rokem, tehdy ceny 335i byli jinde. mam zkusenost s 135i, extremne zabavny vuz - podvozek, ale celkovy charakter toho auta byl takovy holcici a to hlavne projev motoru, mne 35i zklamal jak charakterem, tak vykonove.

kdyz poridis slusnou m3 a zjistit, ze ti nevyhovuje, tak ji hrave prodas a poridis turbiny a nacipujes, ale zpatky k atmosfere se budes vracet velice tezko, protoze za chvily nebudou.

ceny ND pri tak malem najezdu mne nezajimaji a poridis dobry kus.

nutno rict, ze vuci e90 jsem zaujat, libi se mi jenom v kupe a paketu, jinak des, radost za volantem jsem tam nenasel. presto, ze mam m3, tak i jizda v e46 v 320d byla pro mne daleko vetsim zazitkem, nez jizda v e90 320d, uz s jakymkoliv motorem to pro mne nemuze byt dobre auto, kdyz prapusty zaklad v e90 necitim.

Napsal: stř 28.03.2012 21:29
od honsska
netso píše:stejne dilema jsem resil pred rokem, tehdy ceny 335i byli jinde. mam zkusenost s 135i, extremne zabavny vuz - podvozek, ale celkovy charakter toho auta byl takovy holcici a to hlavne projev motoru, mne 35i zklamal jak charakterem, tak vykonove.

kdyz poridis slusnou m3 a zjistit, ze ti nevyhovuje, tak ji hrave prodas a poridis turbiny a nacipujes, ale zpatky k atmosfere se budes vracet velice tezko, protoze za chvily nebudou.

ceny ND pri tak malem najezdu mne nezajimaji a poridis dobry kus.

nutno rict, ze vuci e90 jsem zaujat, libi se mi jenom v kupe a paketu, jinak des, radost za volantem jsem tam nenasel. presto, ze mam m3, tak i jizda v e46 v 320d byla pro mne daleko vetsim zazitkem, nez jizda v e90 320d, uz s jakymkoliv motorem to pro mne nemuze byt dobre auto, kdyz prapusty zaklad v e90 necitim.
Cítím to obdobně,335í ani 135í neznam ale rozdíl mezi E90 třeba 320D a E46 vidím to celkem prozaicky,techniku nezastavíš,pokud budu srovnávat parametry co se týče výkonu E90 vede ale bohužel pokud přistupuju k bmw jako k srdcové záležitosti a nezajímají mě užitné hodnoty a roky aut tak řada E90 oproti E46 nemá,,duši,,.Nehledě ted když už pomalu končí výroba E90 pomalu ale jistě se začíná docenovat kvalita v podobě E46 kde i po několik letech provozu nepodléhají některé podvozkové díly korozi oproti E90 estetika a ergonomičnost spolu se šetřením které se maskuje v podobě přístrojové desky ,je to, co se mi nelíbí,to vůbec nechci hanit E90,E91 v M paketu je to překrásné auto,bohužel čas nezastavíš a dneska už jsou priority i u BMW nastaveny trochu jinak,takže Go M3 E46 :lol:

Napsal: sob 31.03.2012 03:52
od janbrasna
netso píše:135i, extremne zabavny vuz - podvozek, ale celkovy charakter toho auta byl takovy holcici a to hlavne projev motoru, mne 35i zklamal jak charakterem, tak vykonove.


Jj, musim uznat, že jsem se v 130i M–Sport bavil víc, než v 1M, prostě atmosféra je atmosféra ;)