Stránka 1 z 1

Napsal: stř 21.03.2012 22:54
od Anton
Zdravím, mam vyhlídlou m3 a skopčák píše, že při rychlém řazení "blbne" 3tí synchron (když se řadí pomalu tak prej je v pohodě).
Boužel, jsem zjistil, že na ETK jde objednat jen celá převodovka za 120tis :D
Což mi vůči ceně auta přijde, jako uplnej nesmysl.
Četl jsem, že by mohlo pomoci vyměnit olej v převodovce, čemuž moc nevěřim, nebo tam nelajt nákej sajrajt, kterej to má spravit, kterýmu nevěří nikdo.
Otázka zní: Dovede to někdo opravit za rozumnou cenu, nebo jak se tohle řeší?
EDIT: jedná se o 6ti kvalt

Napsal: čtv 22.03.2012 01:06
od LiborM
Převodovka je nerozebiratelná a neopravitelná. Cokoliv tam naleješ,tak ti nepomůže na opotřebovaný synchron.
Řešení je bud sehnat jiný 6ti.kvalt,nebo to předělat na 5.kvalt.
Jiné řešení není.

Napsal: čtv 22.03.2012 10:04
od noname
Tak tak, bohužel bolest těhle převodovek "trojka" tou to začíná, pokud má někdo podobný problém už doma, celou zimu jsem uvažoval co stím, dost jsem toho načetl a závěr je tadle srajda: http://www.bishops-original.cz/index.ph ... b=32&od1=4

Pro znalé netřeba zmiňovat, že Bishop je jednička v tomle oboru a zakladatel aditivace, na ruzných forech je toho dost otom, jak podobně postižené převodovky přestaly trpět blbostí svého výrobce.

Za zkoušku to stojí...

Napsal: čtv 22.03.2012 10:28
od Fatal Design
Jsem myslel že Bishop zemřel ve druhém dílu Vetřelce ... a on ne :) U těch androidů jeden neví ...

Napsal: čtv 22.03.2012 11:03
od Anton
Mě je právě divný, že to ještě žádná hlava mazaná nějak neochcala :D

A když odejdou synchrony, tak se s tim dá jezdit, že se řadí s meziplynem nebo je to stejně na p*ču?

Napsal: čtv 22.03.2012 11:13
od Fx
Ona ta převodovka rozebrat jde... blbě, ale jde. Aspoň teda SMG, která by měla být až na pár číčovin uvnitř (držení fofrklacku uprostřed, protože nebyl důvod to dělat pro SMG) stejná. Ovšem díly se stejně sehnat nedají, tak je to pasé.

Napsal: čtv 22.03.2012 11:18
od Fatal Design
Ano, rozebrat jde. Mám svoji původní SMG v garáži. Čeká na úpravu na manuál.

S těmi synchrony je to opravdu tak. Co jsem četl a zajímal se o to, tak to prostě nejde ...

Napsal: čtv 22.03.2012 22:35
od Manhunt
LiborM píše:Převodovka je nerozebiratelná a neopravitelná. Cokoliv tam naleješ,tak ti nepomůže na opotřebovaný synchron.
Řešení je bud sehnat jiný 6ti.kvalt,nebo to předělat na 5.kvalt.
Jiné řešení není.


Dovolim si nesouhlasit - převodovku "lze" rozebrat (je však potřeba výroba několika přípravků!) ale sehnání náhradních dílů je "trošku" problém. Viz video http://www.youtube.com/watch?v=EAYAMIjI ... _embedded#!

Napsal: čtv 22.03.2012 22:39
od Fatal Design
Ještě pořád je řeč o převodovce 6q z E36, nebo už jsme o generaci dále ?

Napsal: pát 23.03.2012 00:48
od Hyena
Ty prevodovky jsou shodny nebo se pletu?

Napsal: pát 23.03.2012 15:40
od Fatal Design
Hyena píše:Ty prevodovky jsou shodny nebo se pletu?


Vlastně jo, ale asi jen manuální ...

Napsal: pát 21.09.2012 00:37
od Bufik36
Takže když mám na svojí 325i šestikvalt z m3 a začala mi chroupat jednička a dvojka tak není jiná možnost než pořídit buď jinej šestikvalt nebo klasiku co tam má bejt? :evil: Není třeba tady na fóru někdo kdo by to repasoval?

Napsal: pát 21.09.2012 15:23
od Wertheim
Ty šestikvalty, to je smrt 8)

Napsal: pát 21.09.2012 15:26
od Fatal Design
Co znamená chroupat ?

Napsal: pát 21.09.2012 15:56
od Bufik36
Že jde přes zuby, dřív to dělalo jen když jsem tu jedničku řadil za jízdy nebo s vytočeným motorem teď to dělá i na volnoběh když stojím.

Napsal: pát 21.09.2012 17:42
od LiborM
Tak se s ní rozluč a zakopej ji na zahradě a udělej jí pěknej pohřeb.

Napsal: sob 22.09.2012 15:46
od Bufik36
Hmm tak tos mě nepotěšil :evil:

Napsal: ned 30.06.2013 02:04
od beann
Cau, mam takovej dojem ze pri prerazovani kvaltu jakkoliv nahoru a dolu slysim takovy cinknuti, je to teda slyset za nizsich rychlosti nebo na miste. Zvuk je takovej plechovej, podobnej uvolnenymu stitu brzdy. Nevite co to muze delat? Hardyna?

Napsal: pát 23.08.2013 17:54
od Speedy
Bufik36 píše:Že jde přes zuby, dřív to dělalo jen když jsem tu jedničku řadil za jízdy nebo s vytočeným motorem teď to dělá i na volnoběh když stojím.


Ložisko, vyhodit převodovku nejlevnejší cesta :-) Ale opravit se samozřejmě dá, počítej ale s cenou minimálně kolem 10k podle toho, co je tam blbýho.