Stránka 1 z 1

Napsal: sob 14.04.2012 23:26
od netso
Ahoj,

Pozoruji zmeny vykonu v zavislosti na teplote motora, resp. delky chodu.

Po absolvovani delsi jizdy - 700km ma auto v nizsich otackach slabsi tah jako obvykle, mam vyzkousene, kdyz auto necham par dni v klidu vse se vrati do normalu. Napada Vas cim to muze byt? Celkove po delsi jizde mi motor prijde mene kultivovany.

Doposud jsem to "resil" vymazem adaptacnich hodnot. Budu vdecny za nasmerovani. DiS dava dobre hodnoty ...

Napsal: ned 15.04.2012 10:47
od Dally
netso píše:Ahoj,

Pozoruji zmeny vykonu v zavislosti na teplote motora, resp. delky chodu.

Po absolvovani delsi jizdy - 700km ma auto v nizsich otackach slabsi tah jako obvykle, mam vyzkousene, kdyz auto necham par dni v klidu vse se vrati do normalu. Napada Vas cim to muze byt? Celkove po delsi jizde mi motor prijde mene kultivovany.

Doposud jsem to "resil" vymazem adaptacnich hodnot. Budu vdecny za nasmerovani. DiS dava dobre hodnoty ...


"Heat Soak" ? Teplotní čidla nasávaného vzduchu jsou ovlivněna teplem z motorového prostoru, DME změní časování, sníží se výkon. Ale většinou se to projevuje v městském provozu nebo v extrémech na okruhu.

Dioagnostika nic nehlásí? Na teplo jsou citlivá třeba čidla vaček.

Napsal: ned 15.04.2012 11:41
od netso
leto ve meste a v kolonach to pocituji take, to jsem ale povazoval za "vlastnost".

Napsal: pon 07.05.2012 11:24
od bmw335
ahoj, taky mám někdy pocit že když je venku velký vedro, že motor táhne míň 335i e92 chip 360hp