Stránka 1 z 1

Napsal: stř 25.04.2012 21:20
od burner
Zdarec, stal se mi nejakej error, motor na volnobeh bezi uplne normalne ale hur se vytaci a upne se zmenil zvuk z vyfuku...Je (ten zvuk) jak kdyby to slo na 7valcu ale jde na vsechny, samozrejme je s tim spojeny i pokles vykonu ale ne nijak hrozny ale dost znatelny...Nema s tim nekdo zkusenost????Nedavno jsem dal vlozky KN filtru...Muze to s tim byt spojeny?Ze by odepsaly vahy vzuchu???Nebo me napada ze by se mohl vysypat katalizator...Kdyby nekdo zkusenost mel, byl bych vdecny, nez se zase pustim do operace sundavani vyfuku a koupe vah vzduchu...Nebo uplne jinej problem??

Napsal: čtv 26.04.2012 07:25
od MattyX
začni origo diagnostikou ;) ať se vyloučí elektronika :)

Napsal: čtv 26.04.2012 18:06
od 0000000000
diagnostika první a váhy někdy stačí pořádně vyčistit .
filtry nevím. dávám jen origo ......

Napsal: pát 27.04.2012 01:26
od burner
Tak jsem byl dnes na diag. u Krotila a prej jsou to vanosy... :-((((( Nebo respektive vyfukova vacka je pry asio 9 stupnu jinde nez ma byt, a to je pry ve vanosu...Takze uz je mi z toho auta momentalne do breku (slabsi chvilka)....Takze odesla jedna z mala veci ktery jsem se nevenoval pri skoro generalce celyho auta...Tohle snad nikdy neskonci :-((((((((((

Napsal: pát 27.04.2012 07:26
od MattyX
a co zkusit tu vacku nastavit na rozvodech do polohy jak ma byt ? :) ačkoliv nerozumim tomu že by bylo možný aby se na rozdovech pootočila :)

Napsal: pát 27.04.2012 07:33
od Syrup
kolik ma to auto najeto? pokud vim tak u M5 e39 se ten vanos ma delat co 100 000 km, a stoji to bohuzel raketu... co jsem slysel ja teda...

Napsal: pát 27.04.2012 10:24
od burner
111000Km :-)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Je to prý jeden z těch magnetických ventilů, a ten má prý vliv na polohu vačky výfuková má mít -5 a má +4 stupně.

Ale prý to nemusím kupovat, že si troufají na opravu toho...Tak nevim co si o tom mam myslet.Pry to už na m5 řešili ...Ale když to nepůjde,tak se to bude muset koupit.Takže se trošku bojim toho, že vim jak by to probíhalo.Jsme v čechách...

Napsal: pát 27.04.2012 11:17
od MattyX
dneska uz se vanosy daji vpohode rapasovat jako takovy, selenoidovy ventily se daji koupit zvlast po kusech , jeden stoji cca 5000kč :) jinak repas vanosu na e39 m5 resil na slovenskym bmw klubu nekdo , a ten je posilal do texasu do dokotra vanosa :)

Napsal: pát 27.04.2012 23:38
od Dally
burner píše:111000Km :-)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Je to prý jeden z těch magnetických ventilů, a ten má prý vliv na polohu vačky výfuková má mít -5 a má +4 stupně.

Ale prý to nemusím kupovat, že si troufají na opravu toho...Tak nevim co si o tom mam myslet.Pry to už na m5 řešili ...Ale když to nepůjde,tak se to bude muset koupit.Takže se trošku bojim toho, že vim jak by to probíhalo.Jsme v čechách...


Klasickej Krotil. Naúčtuje si práci jak na kostele, v autě se bude vrtat věčnost, nakonec se to stejně bude muset koupit v BMW. Prachy za "údajnou" práci mu zůstanou. O tom to je... já to zažil a už mu nevěřím.
A má vůbec přípravek, aby ty vačky zas nastavil? Ať řekne jasně jestli je špatněj solenoid (dá se snadno zjistit). Ať koupí novej solenoid (a rovnou vymění u všech O kroužky), vymění, diagnostikuje funkčnost a hotovo.
Navíc v 80% případů je jen vadný čidlo výfukové vačky, jak víš, že tě nevodí za nos...

Napsal: sob 28.04.2012 19:02
od burner
Dally píše:
burner píše:111000Km :-)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Je to prý jeden z těch magnetických ventilů, a ten má prý vliv na polohu vačky výfuková má mít -5 a má +4 stupně.

Ale prý to nemusím kupovat, že si troufají na opravu toho...Tak nevim co si o tom mam myslet.Pry to už na m5 řešili ...Ale když to nepůjde,tak se to bude muset koupit.Takže se trošku bojim toho, že vim jak by to probíhalo.Jsme v čechách...


Klasickej Krotil. Naúčtuje si práci jak na kostele, v autě se bude vrtat věčnost, nakonec se to stejně bude muset koupit v BMW. Prachy za "údajnou" práci mu zůstanou. O tom to je... já to zažil a už mu nevěřím.
A má vůbec přípravek, aby ty vačky zas nastavil? Ať řekne jasně jestli je špatněj solenoid (dá se snadno zjistit). Ať koupí novej solenoid (a rovnou vymění u všech O kroužky), vymění, diagnostikuje funkčnost a hotovo.
Navíc v 80% případů je jen vadný čidlo výfukové vačky, jak víš, že tě nevodí za nos...


No, to je prave ono, nez udela diag. jsem cekal asi hodinu a pak prisel s timhle zaverem napsanym na papirku...Ale musim to resit, u nej to ale rozhodne nebude, nepusobi na me vubec dobrym dojmem a kdo vi co s tim vubec je...Takze jsem dal 800 za diagnostiku, a stejne pojedu nekam jinam nechat ji udelat znovu...Na aute resim vsechno sam, takze jak prijde na nejakou takovou zavadu a musim to sverit nekomu jinymu, tak jsem z toho spatnej.Tenhle clovek si moji duveru vazne neziskal, myslel jsem ze prijde s pocitacem a ukaze co nacetl atd...Tohle mi prislo jak kdyz hazi levou.

Napsal: ned 29.04.2012 21:51
od 0000000000
Souhlas s Dallym. Krotil ne .Vyzkoušeno .....

Napsal: ned 29.04.2012 23:52
od burner
TO Dally: Uměl bys mi s tim nejak pomoct diagnostikovat ten problem atd??Jsem z Prahy, ale neni problem kamkoli prijet.Ikdyz nevim jestli je dobry s tim takhle jezdit.Uz jsem s tim najel 300km z chaty kdyz to zaclo delat...Ted jsem v tom uz za 160k za jarni servis a nechci to nechat zprznit u nejakyho Krotila.Dik za odpo.

Napsal: čtv 10.05.2012 08:40
od ada540i
Ahoj, už si nějak vyřešil ten Vanos? Mám sice jen 540i (2001,sedan,manuál) ale Vanos je jedna z věcí, který se na tom autě bojim. Sice zatím vypadá naprosto v pořádku, ale člověk nikdy neví, kdy to přijde. Měl bych pár dotazů, jestli to nebude vadit:
1)Přišlo to (ten zvuk atd.) najednou, nebo si už náznaky pozoroval dýl?
2)Jsou Vanosy stejný u 540i jako u M5? Někdo tu psal, že se mění po 100tis km?
3)Dá se nějak prodloužit životnost Vanosu? Většina lidí říká, že je lepší jezdit dokud to funguje a řešit to až když to fungovat přestane, takže do nich nešahat?
4)Co rozvody? Jak často měnit? Nebo na co si dávat pozor. Někde jsem četl, že je třeba dávat pozor na napínák řetězu, nemohlo by to způsobovat ten tvůj problém? Ikdyž to by byla asi posunutá i vačka sacích ventilů ne?

Díky

Napsal: sob 19.05.2012 08:38
od cajicek
tak přesně tohle znám a klidně ti pomůžu, poradim, prošel jsem tu cestu dva měsíce zpátky
602450334

Napsal: úte 22.05.2012 07:35
od ada540i
Nějak jsem z toho nepochopil, komu byl tvůj příspěvek adresován 8O

Napsal: úte 22.05.2012 23:57
od burner
Me, teprve pozitri se na to jdeme mrknout, tak budu informovat...

Napsal: stř 13.06.2012 14:44
od ada540i
Nějaké nové info? :)

Napsal: stř 13.06.2012 23:34
od burner
No, vyfukova vacka se vubec nechce hnout, vypada to na pridrenej vanos, nebo vacku...
Jeste neni doreseno...In progress :-)

Napsal: čtv 14.06.2012 08:39
od ada540i
Díky, budu čekat jak se to vyvine dál :)

Napsal: úte 07.05.2013 19:31
od ickx
Hoši jak to dopadlo s tím Vanosem?:-)