Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.05.2012 15:46
od netso
Ahoj,
S jarem bych rad udelal vetsi servis a jednou z veci je vymena SB. Myslite si, ze ma smysl je vymenit vsechny najednou a mit pokoj?
predek, zadek, napravnice, stabilizatory, motor ... v podstate vse mimo prevodovku. Diky.
Napada Vas neco co ma smysl preventivne vymenit at to vsechno udelam naraz.
Napsal: ned 06.05.2012 18:18
od MattyX
kdyz uz vsechno naraz , tak bud powerflex , strongflex ... at to ma nejakej smysl

Napsal: ned 06.05.2012 21:31
od netso
je powerflex hodny 300 liber? nebude auto tvrdsi? na mne je M3 tvrda dost ...
Napsal: ned 06.05.2012 23:09
od Fatal Design
netso píše:je powerflex hodny 300 liber? nebude auto tvrdsi? na mne je M3 tvrda dost ...
Bude to tvrdší. Já měl na E36 M3 od koupě PowerFlexy a právě proto, že to bylo až moc tvrdé na normální ježdění, tak jsem vyměnil zpět všechno za Lemförder (kromě stabíků a uchycení klece difu do karoserie, tam jsem nechal PFX) a je to lepší, takže ač možná padnu v nelibost, tak já osobně nedoporučuju PFX, SFX na M3 ...
Napsal: pon 07.05.2012 09:35
od MattyX
Milane , na tebe jsou tvrdy i bilsteiny B8

Do prednich ramen , ulozeni stabiku , a do zadniho podelnyho ramene je PU takrka nutost , tam ta serie to nezvlada .. je to o tom co proste od toho cekas , jestli chces auto mekky jako perinka a nebo proste stabilitu ve vyssi rychlosti popr. v nejake trochu akcnejsi situaci...
Napsal: pon 07.05.2012 09:41
od Fatal Design
MattyX píše:Milane , na tebe jsou tvrdy i bilsteiny B8

Do prednich ramen , ulozeni stabiku , a do zadniho podelnyho ramene je PU takrka nutost , tam ta serie to nezvlada .. je to o tom co proste od toho cekas , jestli chces auto mekky jako perinka a nebo proste stabilitu ve vyssi rychlosti popr. v nejake trochu akcnejsi situaci...
Mám B6
Celé je to o tom, jestli to je auto na normál ježdění, potom je to moc tvrdé, nebo jen na víkendový race, či dálnice a potom v pořádku do PFX bych šel ...
Na dálnici se to chovalo a chová super, ale u nájezdu na Slavkov jsem to málem zametal po cestě
Teď mám to co jsem psal a věř Vojto, že zase tak velký rozdíl jak si možná myslíš to na té M3 není ....
Napsal: pon 07.05.2012 09:51
od MattyX
no ono prave v tý viceprvkový nápravě se to chová trochu jinak než na Z3M/E30 kde to vytvoří znatelnej motokarovitej efekt

každopádně jak píšeš , je to využití a majiteli co vlastně od auta očekává nic víc

Napsal: pon 07.05.2012 10:19
od netso
M3 mam jako lestenku v garazi a svezu se o vikendu. Mozna pujdu do cervenych powerflex.