Stránka 1 z 1
Napsal: sob 11.08.2012 16:19
od malakai
Zdravím vás všechny. Jsem tu nový a obracím se k vám všem s prosbou. Jelikož mi odrostlo dítě, zase si můžu koupit auto pro radost. Pro radost pro mě znamená, že auto bude použiváno v 80% jen na okruhu, Brno, Most, SKring, NS. Přes týden s ním moc jezdit nemůžu, protože mi to práce nedovolí.
Přiznám se, že už jsem měl více aut, ale tohle by mělo být mé první BMW, pokud nebudu počítat BMW 330D r.v. 2006 co jsem měl jako služební v práci.Nikdy jsem s tím na okruhu nejel. Nějak neřeším kolik to auto bude žrát, jelikož to není daily, tak je to v podstatě jedno. Rád bych se ale momentálně držel v nákupní ceně kolem 100tis. S tím, že do toho něco proinvestuju. Interiér pro mě taky není podstatný, vyhážu sedačky přední a vyměním za skořápky, zadní taky, i volant vyměním.
Mohli byste mi poradit, které auto by bylo vhodnější? Poměrně se mi líbí tato 328i -
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-3/11065568?goFrom=list znáte to auto? Od jednoho kamaráda vím, že o něj bylo dobře pečováno, ale to je tak vše.
Budu vděčný za každý názor.
Díky
Napsal: sob 11.08.2012 21:19
od Anton
Kolem 100tis rozhodně 328i. Když se vykuchá, tak jede srovnatělně jako m3 3,0(nevykuchaná) a provozní náklady jsou někde uplně jinde než u eMka. Hlavně, aby to mělo samosvor.
Napsal: sob 11.08.2012 21:41
od Fatal Design
Antone to myslíš vážně ? Chceš mi tvrdit, že 328, která má méně koní než M3 3.0 kilowat jede vykuchaná stejně ???

To snad ne ...
Napsal: ned 12.08.2012 07:19
od Anton
Fatal Design píše:Antone to myslíš vážně ? Chceš mi tvrdit, že 328, která má méně koní než M3 3.0 kilowat jede vykuchaná stejně ???

To snad ne ...
Vim to z vlastní zkušenosti. Kamarád vykuchal kombíka (vyřízlý šíbr, rezerva, celej interiér pryč, jen skořepiny, plastový skla a na sprintu měl čas horší, jen asi o 0,4 vteřiny.
A to nemluvim o tom, že jeho to vyšlo na 20.000 a mě na 200.000

Napsal: ned 12.08.2012 09:20
od youwee
8/97 a nema to bocni bagy a hlavne digiklimu? To cumim. Ale za ty prachy super

Napsal: ned 12.08.2012 13:20
od kosh
328 na seriózní ježdění na okruhu prostě není. Málo koní, slabý podvozek, ...
Napsal: ned 12.08.2012 20:10
od pesa
328i odlehcene by snad mohlo mit 1000kg, ale R6 a auto koncepcne spis GT ti nemusi casem vyhovovat a ver tomu, ze další 100tis do toho utopis.
otazkou je jestli se nepodivat na sportovnejsiho konkurenta Porsche 944 resp. 944S
120kw resp. 140kw se da poridit kolem 75tis kč a auto je prece jen idealnejsi pro okruhove projizdky:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Porsche_944
mel by se jet Le Most a Le Brno kde pravidelne startuji nadšenci prave s modrou 944 - za nimi bych se zastavil a zeptal se na zkusenosti....
+ image je jako bonus

Napsal: ned 12.08.2012 23:12
od LiborM
Kdybych uvažoval o defakto čistě okruhovém ježdění a měl ''jen'' 100tis. tak bych šel do varianty vykuchané e30 bud s udělanou ETOU nebo vložených 2,8 motorem. Ale musí být minimálně na polyuretanech s dobrým podvozkem a svorem, což by ses +- kolem kila mohl pohybovat. Ale tato částka nebude konečná,takové ježdění něco stojí a po každé jízdě zjistíš, že to chce něco vyměnit, vylepšit, přenastavit, prostě nekonečnej boj.
Na M3 za kilo zrovna zapomen,tam se ceny pohybují někde jinde a i to ježdění je dražšší. 328 e36 si nemyslím, že je tak uplně vhodná, ten motor je dobrej,ale na okruhu se ti bude zdát, že to opravdu nejede. Na druhou stranu na začátek ježdění dobrý,ale budeš brzo řešit něco silnějšího.
Co třeba něco takového, jen vykuchat a jedeš:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Napsal: pon 13.08.2012 00:28
od MattyX
jestli máš rozpočet 100tis , tak rozhodně 328... s prvním servisem emka shoříš jak papírovej čertík ... ono na okruh ta 2.8 mco neni pac taha vahu tezke E36tky no , ale ono pak ta stejna situace nastane i u M3 , kdy proste v Brně pojedeš trebas se schwoncovky kopec nahoru a chybi ti ti kone , moc koní
