Stránka 1 z 1

Napsal: ned 27.01.2013 22:44
od Hanz_zlin
Zdravím všechny, chtěl bych vás poprosit o nějaké typy do začátku.
1.1.2013 jsem si po třech letech kecání o R6 v M3 konečně jednu přivezl domu, manual, 2004, cca 100tkm najeto.

Ted jí mam na dílně, udělali jsme altík co už nebyl zrovna 100% včetně tlumiče kmitu na řemenu, bude to chtít taky silenbloky na zadek, chceme ještě kouknout na ojniční šály. Nějakou teorii znám, není to moje první sportovní auto ale vždycky to byly foukaný japonský 4kolky, s němcem žádnou zkušenost nemám.

Auto bych chtěl používat 40% civil, 60% čočka a radost. Nájezd tak cca 12tkm ročně max
Chtěl bych vás tedy poprosit o pár rad:

1, máte nějakej typ na zadní SB nejlepe sakum prdum sadu? bude PU hodně tvrdší jak serie?
2, máme čekat něco nestandartního co na nás vyskočí při kontrole těch ojek?
3, když už budem zespodu v motoru zkontrolovat/vyměnit něco dalšího?
4, kde na Zlínsku plus okolí je spolehlivej člověk na kontrolu vanosů a seřízení ventylů?
5, nefunguje aut. zatmavení zpětneho zrcátka, prý celkem častá závada, ale nenašel jsem ani štelování jasu navi, šteluje se to vůbec? nebo hledat problem někde na světelným čidle.(myslím že je v zrcátku)

moc děkuji za všechny podnětný rady který povedou ke spokojenosti s touto ikonou :-)

Napsal: pon 28.01.2013 10:20
od RuDoSh
Co vím tak v servisu u fotbalového stadionu (Na Výsluní, jméno nevím) dělají eMka. Ale osobní zkušenost nemám.

Napsal: úte 29.01.2013 19:55
od _M3_
Vůbec se v tom nevyznám, ale gratuluju k pořádnýmu autu :!: :wink:

Napsal: úte 29.01.2013 22:42
od MattyX
Hanz_zlin píše:
1, máte nějakej typ na zadní SB nejlepe sakum prdum sadu? bude PU hodně tvrdší jak serie?
2, máme čekat něco nestandartního co na nás vyskočí při kontrole těch ojek?



1. Není problém , Hod mi SZ a domluvíme se, třebas Tě něco zaujme :)

2. nestadartního asi nic, maximalne že budou vydreny :lol: určitě si připrav sadu novejch šroubů, v případě že budou okey , tak to slož zpět ;)

Napsal: sob 02.02.2013 11:31
od george01
Mattyho ti muzu doporucit na dodani tech SB,perfektni spoluprace.Ja mam Mpacket a ty polyuretany jsou srovnatelny tvrdosti,neboj se toho.Chce to ale ty cerveny,ty zluty uz jsou hardcore tak do zavodaku.Urcite je velka vyhoda montaze tech SB,nepotrebujes zadny lis paradni prace.Az budes ty stare lisovat ven tak si na to nejdriv sezen pripravky jinak se z toho omr*as.Ja ztrhnul nekolik zavitnic nez jsem sehnal poradny pevnostni a na lisu taky pakarna to podkladat aby jsi neco nezku*vil.Kdyz uz budes mit napravnici dole tak je dobry ji dat na opiskovani a nejakej lak,nejlepe do nejake lazne.

Napsal: sob 02.02.2013 11:55
od LiborM
Je to fakt nahovno práce,ale výsledek pak stojí za to.

Napsal: sob 02.02.2013 17:45
od george01
Nahovno prace to je kdyz to delas poprve a nemas na to pripravky.Mit poradny stahovaky tak je to brnkacka.Koukam ze jsi bral barvou i vrchni ramena a i ty vleceny s tehlicema.Ja nechal udelat jen tu napravnici a spodni,myslim ze to staci to ostani je z "masivu".

Napsal: ned 03.02.2013 00:46
od MattyX
no u E36 ta naprvnice kvete jako jarni louka, takze tam nejaky ošetření je nutnost ;) u ostatnich prvku to tak dramatický nebývá... ale zase když už to člověk má venku ...

Napsal: ned 03.02.2013 12:22
od rxxxr
Poraďte kvalitní servis v okolí Prahy na M3 e46. Klidně i jedince.

Napsal: ned 03.02.2013 22:11
od wat69
Kvalitni servis kde udelaji ventily na m3 jsem zatim nenasel...Osobne nemecko...

Napsal: stř 06.02.2013 16:02
od janbrasna
U Kabátníka http://www.kabatnikracing.cz by to neuměli? Mam jen nejlepší reference.

Napsal: stř 06.02.2013 17:11
od wat69
to me nenapadlo ac jsem u nej mel dif na kontrolu...:) tak tam jedine no!

Napsal: pon 18.02.2013 16:31
od Hanz_zlin
Omlouvám se všem že jsem delší dobu neodpověděl, a také všem děkuji za info.
Auto zatím stojí v garaži, počasi stejně zatím nepřeje, na napravy mám už domluvený pískování, zinkovaní a komaxit. sb jsem ještě nerozhodl ale asi to vyřeším tím pu.
Mam ale další otazku, sehnal jsem ostřejší řízení z csl a chci se zeptat zdali stabilizace v E46 M3 používá aj signal od podvolantáku, nebo jen z čidel abs.
Nechce se mi hned rovnou přijít o stabilizaci, u druheho auto co mám se tímto to auto stalo prakticky nepujčitelné další osobě. Když jsem to přeci jen udělal tak jsem řešili totalku.
Jak je to tedy s řízením u e 46?