Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.04.2013 14:45
od rychlik
Ahoj,

mate nekdo zkusenosti s prestavbou M3 z Anglana na levostrannou klasiku?

Tusim, ze bude treba vymenit svetla, prevarit pricku mezu kokpitem a motorem, prekopat rizeni.. co dal? elektrika?

Jak je to s prihlasenim? Da se to vyresit na urade?

Predem dik za odpoved(i).

Michal

Napsal: stř 17.04.2013 14:59
od Francis
Nepřihlásíš.
Leda použít jako dárce orgánů a vše dát do LHD karoserie s platnou registrací.

Napsal: stř 17.04.2013 20:50
od Radimator
Nepřihlásíš..? Ses si jistej ? By mě zajímalo jak to udělala teda ta holka co jezdi po Brně s pravostranou e39 na cz značkach :?:

Napsal: stř 17.04.2013 22:43
od MattyX
a seš si jistej, že čísla a všechno sedí ? nejjednoduší je to postavit na vyřešený doklady, kterých jsou tři prdele :)

Napsal: stř 17.04.2013 23:25
od javor
Na značky to normálně nepřihlásíš. Jsou ale vyjímky, kdy ti to přihlásí. Musíš to auto nějakou dobu mít registrované v anglii (tzn. že v anglii musíš mít taky nějakou určitou dobu bydliště). U nás takhle jezdí jeden mercedes, kterej si holka přivezla z anglie po rozvodu. Problém je ten, že pokud se třeba ta holka rozhodne auto prodat, tak kupec už to na sebe nepřihlásí. Zajímavý ale je to, že v německu to lze přihlásit normálně...

Napsal: stř 17.04.2013 23:31
od LiborM
Pokud někdo jezdí s českýma značkama a má to volant vpravo,tak je vlastník auta angličan(čanka) a dlouhodobě žije v ČR a tady to má přihlášené,tohle je jediná výjimka,kdy je to legálně možné.

Co se týče přestavby z RHD na LHD ,tak pokud to chceš udělat legálně ,tedy na krásu,tak to jde, musíš ale projít zkušebnou a ta kontroluje naprosto všechno, tedy každej držáček brzdový trubky po vedení paliva a upevnění všeho možného, tedy musíš vynaložit velké usilí,aby jsi to předělal,tak jak to má být. Pokud je vše ok zkušebna stojí myslím cca 20tis a pak to normálně přihlásíš, tedy jako dovoz.
Pokud to chceš na nějaké hobby jezdění,tak to nech vykuchaný,udělej základní věci,aby to auto fungovalo a potřebuješ to na papíry,tak kup papíry a převař číslo.
Nebo to klidně udělej na krásu a číslo převař taky.
Ideální volba je koupit nějaké třeba coupe na českých dokladech a celý to překopat, tedy nápravy motor atd,prostě všechno,ale dávat to na kompletní auto,kde jsou veškeré plasty,držáky,výplně,protože když bys všechno postupně dokupoval,tak se z toho posereš.

Napsal: čtv 18.04.2013 22:19
od pragdejf
zjisti si, jestli ti stehlik dovoli vymenu karoserie.

prolez etk, treba je kastle vicemene stejna a jenom prehodis palubku, rizeni, pedalovou skupinu a par kravin.

sezen si papiry, nech nahradni technologii vymlatit vinko a hura prihlasit a jezdit.

Napsal: pát 03.05.2013 18:23
od Hanz_zlin
Prihlasit to jde jednoduse. Prihlasis to nejdriv v nemecku(musis tam nekoho mit) pak to privezes sem, prestavis a prihlasis jako dovoz z de. Oni se ve vinkach nevyznaj takze netusi ze to bylo rhd. Prihlaseni v nemecku vyjde na cca 5tis.
Prestavba je slozita a narocna dle toho jakej budes chtit mit bastl, hlavne kuli elektrice, nekdo ji napojuje a paji ja bych to nechtel, sehnat lhd ele. K jasnym vecem jako svetla, sterace, palubka, pedaly, zrcatka, rizeni budes potrebovat jeste spousty drobnosti, hadic, drzaku, plastu atd. Pricka problem neni ale ideal je mit vrak a tim ti odpada aj problem s registraci.

Napsal: pát 03.05.2013 19:50
od DAVe_1
tak to by ta M3 musela stat 10k aby se tohle nekomu vyplatilo absolvovat :)

Napsal: sob 04.05.2013 13:19
od Risa525
tak podle mě je to naprostá ztráta peněz a času!!! to by se nevyplatilo ani kdyby ta anglická M3 stála 20tis!!!

Napsal: pát 23.08.2013 18:46
od Speedy
A proč by se to nevyplatilo? Přehodíš řízení, interier, pedály, elektriku vezmeš z jiného 6ti válce. Pár drátů se teda musí upravit, ale to je pohoda. Podle mě je nejtežší vyřešit ty papíry, s tím by musel poradit někdo zběhlejší...

Napsal: stř 25.09.2013 20:58
od Jendix
nevim jak v čechách, ale v německu by tohle mělo jít, většinou stačí si nechat napsat posudek od znalce.. vím o jedný E46 s V8 z M3 e90.. a tam to tak probíhalo.. možná by pak bylo řešení auto nejdřív přihlásit v Německu a pak po úpravách až v čechách..

Napsal: stř 25.09.2013 22:48
od LiborM
Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...

Napsal: čtv 26.09.2013 20:02
od Jendix
LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...


stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni.. :-D

Napsal: čtv 26.09.2013 20:26
od LiborM
Jendix píše:
LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...


stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni.. :-D

Nevím jak se vyznáš v uřadech v DE, ale to asi taky nebude jen tak. Německý TÜV je dost přísné,určitě přísnější než české STK a taky ti ty doklady neudělají na počkání. Minimálně 2x na uřad, to je tak si na to vzít dovolenou, jen polemizuju,ale nic není tak jednoduché ,jak vypadá. To už je lepší udělat zkušebnu v ČR a hotovo.

Napsal: čtv 26.09.2013 21:54
od Jendix
LiborM píše:
Jendix píše:
LiborM píše:Jsem zvědavej,jak tohle převedeš do praxe, teorie dobrá...


stačí mít bydliště v německu.. zase až takovej problem to neni.. :-D

Nevím jak se vyznáš v uřadech v DE, ale to asi taky nebude jen tak. Německý TÜV je dost přísné,určitě přísnější než české STK a taky ti ty doklady neudělají na počkání. Minimálně 2x na uřad, to je tak si na to vzít dovolenou, jen polemizuju,ale nic není tak jednoduché ,jak vypadá. To už je lepší udělat zkušebnu v ČR a hotovo.


osobně s tim zkušenosti nemám.. ale zase až takovej problém to v německu právě neni, bavili jsme v práci jak to fungovalo u tý e46 s v8.. musel k tomu být ale každopádně posudek co se pevnosni karoserie k danýmu motoru týče.. neni to ale první případ který jsem v podobným směru viděl.. řek bych že němci jsou v tomhle směru trochu flexibilnější.. je to to samý jako ty debilní český spz.. v německu máš za 15€ krom prvních okrskových písmen na značce prakticky co chceš.. sice jsme víc jak dvacet let po komunistech.. určitá zbytečná úředničina tu bohužel zůstává..

Napsal: pát 27.09.2013 01:01
od Speedy
Ptal jsem se p.Stehlíka a v CZ přestavbu na anglický papíry neschválí. Lze však provést přestavbu karoserie s CZ papíry a použít EN kastli upravenou na levostrané řízení. POchopil jsme to tak, že stačí předělat řízení z prava doleva a pořídit originál CZ papíry a provést přestavbu kastle, kde vyrazí do kastle nový VIN a do CZ TP ho napíšou a je to vyřešený.

Napsal: pát 27.09.2013 09:37
od LiborM
Tak to je divné, ale pod rukama mě už pár aut předělaných z RHD na LHD prošlo a všechno někdo překopal a pak to přes zkušebnu přihlásil, stálo to cca 20tis. VW Passat, Suzuki Grand Vitara, Škoda Fabia a Land Rover Freelander a všechno šlo. Tak si myslím, že i BMW by mělo jít.

Napsal: pon 14.10.2013 19:06
od roman320
Trochu ot, chtel bych videt toho blazna co prekopaval rhd fabiu:D

Napsal: úte 15.10.2013 11:56
od LiborM
roman320 píše:Trochu ot, chtel bych videt toho blazna co prekopaval rhd fabiu:D


Tomu věř , že blázen je slabé slovo.....