Stránka 1 z 1
Napsal: stř 05.06.2013 16:18
od Frankie22
Přeji hezký den. Splnil jsem si sen a koupil BMW M3 e46 kabrio. Hledal jsem ten nejlepší kousek - první majitel, najeto do 30 000 km. Našel jsem, nechal prohlédnout automechanikem a šup s ním do servisu - jak auto stálo, tak zarezly brzdy, nebyl měněný olej a umřela baterka.
Aute je subjektivně jako nové - dokonce na podvozku je stále ještě impregnace voskem z fabriky

nicméně...netáhne... Motor má pravidelný chod, žádné cukání, nic, prostě se mu nechce do otáček.. V BMW mi doporučili výměnu vzduchového filtru a prý je možné, že jak auto nejezdilo, tak "zlenivělo". Je něco takového možné?? Popřípadě, co s tím ?
Děkuji
Napsal: stř 05.06.2013 18:02
od MattyX
Pokud máš nějaké pochybnosti o výkonu, nejjednodušší je ho změřit a pak porovnat křivku výkonu/krouťáku a pak je to jasný
Začni kompletní originální diagnostikou, chce to vědět aktivní hodnoty, jestli není problém se směsí např atd.

Napsal: čtv 06.06.2013 10:39
od KOMA
O zlenivění pochybuji, rozhodně, jestli to dlouho stálo, tak než bych začal jezdit, udělal bych všechny náplně, filtry, svíčky, prostě vše co půjde, pak bych pátral dál. Určitě bych se nesnažil to rozjezdit, mohlo by to skončit špatně.
Napsal: ned 09.06.2013 18:27
od BrutalniMonstrumWole
Zkus natankovat Shell v power.
Mám E39 M5 na lpg, pokud jezdím na plyn dlouhodobě a pak přepnu na benzín, tak netáhne a dokonce někdy i škube.. důvod? Nekvalitní benzín co se dnes prodává zanese vstřiky a jedině kvalitní vysokooktanový benzín je rozchodí.
Pokud to po 100km furt nepůjde, tak diagnostika a pokud ani ta nic nezjistí, tak vstřiky na ultrazvuk.
Můj názor, když říkáš, že dlouho nejezdilo.

Napsal: ned 11.05.2014 20:00
od ice.blade
uz si to poriesil? boli to podtlaky?
Napsal: pon 12.05.2014 00:18
od VRsix
Neeeeee, m5 lpg

))
Napsal: pon 12.05.2014 23:56
od BrutalniMonstrumWole
VRsix píše:Neeeeee, m5 lpg

))
???
Napsal: úte 13.05.2014 00:40
od ice.blade
ja mam M3 v plyne a co?

Napsal: úte 13.05.2014 07:57
od rxxxr
M3 v plynu? M5 v plynu? kde to jsme????
Napsal: úte 13.05.2014 09:05
od KOMA
Jestli jsem to pochopil, tak VRsix to myslel tak, že pomohla rada brutálníhomonstra s M5 v lpg, kdy doporučil kvalitní benzín a bylo asi po problému ? Jinak M5 nebo M3 na plyn proč né, určitě je jasný, že takový auto už nebude sběratelský špek do budoucna, ale na normální ježdění to musí být dobrá úleva pro prkenicu

Napsal: úte 13.05.2014 09:18
od Hanz
ta myslenka mi prisla funny do te doby nez mam M54B30 v plynu a max spokojenost, umim si predstavit treba e36/46 M3 jako daily car, kdy plyn pujde treba do 4tis (90% veskerych manevru) a pak to v ramci prevence/eliminace problemu pojede na benal...
Napsal: stř 14.05.2014 00:04
od ice.blade
clovek usetri na plyne 3tis euro za rok v pohode a to jazdim na Mku len vikendy... Mko malo nahradit 318i a svoj ucel splnilo

btw prepinanie do 5tis... dal by som to mozno aj na 6 ale otazka vkusu bo na 4tis si prakticky hned to by sa uprepinalo k smrti
Napsal: stř 14.05.2014 08:19
od Hanz
to prepinani na 4tis je z duvodu max momentu/tepelneho zatizeni motoru, ne jen proto ze me to napadlo/prislo fajn

Napsal: stř 14.05.2014 08:48
od ice.blade
M3 ma max krutiaci moment pri 4900rpm a dnes su splynovace vykonne ze je to jedno ci ti potiahne plynom alebo benzinom dokonca vela krat na plyne ide motor ovela kultivovanejsie nez na benzine (najskor koli rozdielom v kvalite 98+ / 100 oktan paliv)... dovody preco by som nechaval prepinat na benzin su nech nestoji palivo v raile nech sa semtam preplachne + plyn nestiha pri maximalnych otackach Mka horiet... okrem toho ked idem po dialnici idem bezne 3500-4500 rpm
Napsal: stř 14.05.2014 19:23
od Meda
Je fakt, ze na M5 taky citim, ze na plyn jede hur, respektive kdyz by to ridil nekdo neznaly, ani by to nepoznal, ale rozdil tam je, takze ja treba na plyn jezdim porad, na benzin prepinam kdyz potkam neco s 300ps+, nebo alespon jednou tydne auto poradne protahnout na benzin kvuli vstrikum, jezdeni na benzin za studena nez se to prepne na plyn na jejich nezaneseni nestaci, vyzkouseno na 3 motorech
