Stránka 1 z 1

Napsal: sob 27.07.2013 13:52
od pindak1
Zdravím, vyskytl se mi problém na e39 M5. Začal mi někama prolínat nebo kondenzovat olej z motoru do vzduchového tělesa a následně skapává do vzduchových filtrů. :? Měl někdo tuhle závadu? Uvítám každou radu nebo postřeh.

Napsal: sob 27.07.2013 19:24
od LiborM
Ahoj
Ja to tedy na M5 nikdy neresil,ale resil jsem to na M3. Olej se do sani dostane hadici pro odvětráni klikove skřině. Stava se to v dlouhych tahlich zatačkach. Nebude na škodu tyto hadice zkontrolovat a mrkni i na separator. Např. u M3 3.0i je to konstrukčni chyba,ktera jde odstranit vymenou vany a olejoveho cerpadla z 3,2i. Možna to ma M5 taky blbe vyresene.

Napsal: sob 27.07.2013 19:26
od LiborM
Jejda...

Napsal: sob 27.07.2013 21:22
od Dally
pindak1 píše:Zdravím, vyskytl se mi problém na e39 M5. Začal mi někama prolínat nebo kondenzovat olej z motoru do vzduchového tělesa a následně skapává do vzduchových filtrů. :? Měl někdo tuhle závadu? Uvítám každou radu nebo postřeh.


Špatné hadice odvětrání klikovky - bývají často horkem změklé a zpuchřelé. Je to jedna z věcí, které se mají na E39 M5 po koupi vyměnit za nové. Separátory stačí často jen vyčistit.

Napsal: ned 28.07.2013 06:15
od pindak1
Ty separátory jsem čistil,ale hadice na odvětrání klikovky nevím které jsou :( Můžete mi někdo poradit pod kterým číslem na ilustračním vyobrazení ty hadice odvětrání klikovky v Etce hledat? Jenom se modlím aby nebylo něco přímo s motorem,ale ten jede v pohodě tak nevím

Napsal: ned 28.07.2013 08:26
od Kelvin

Napsal: ned 28.07.2013 10:53
od pindak1
Byl sem mrknout na ty hadice č 14,15 a při zmáčknutí jsou měkké a ve vnitř jen černá usazenina po stěnách,ale na pohled styřelé nebo poškozené nejsou. Za to hadice č 9,10 jsou extra měkké zralé na výměnu.

Napsal: pon 29.07.2013 14:47
od pindak1
Všechny čtyři hadice obědnány tak doufám že to bude ono a né něco horšího :?

Napsal: pon 29.07.2013 15:28
od LiborM
Ty 2 mohou být ucpané a díky tomu se to blbě vrací nazpátek. Raději toho vyměn víc,než mín.

Napsal: pon 05.08.2013 15:05
od pindak1
Takže je to v p..... Hadice vyměněny a všechno vyčistěno. Olej je v sání znova . :(

Napsal: pon 05.08.2013 21:59
od Vojtakrapa
Takže šup do servisu :-)

Napsal: úte 06.08.2013 17:14
od pindak1
Nic jiného nezbývá než servis jenže bohužel až za týden, protože mají plno..Ještě nějaký nápad na co se zaměřit co zvládnu sám? :?

Napsal: úte 06.08.2013 17:55
od LiborM
Dělá ti to normální jízdou,nebo při rychlejším tempu,zatáčky a tak? Blbou otázku jako jestli je tam víc oleje ti dávat nebudu.

Napsal: úte 06.08.2013 18:27
od pindak1
Je uplně jedno jestli jedu ostřejší jízdou nebo pijánko je to pořád stejné.Už se začínám smiřovat s tím že to budou pístní kroužky. :(

Napsal: úte 06.08.2013 19:13
od LiborM
To by modře kouřilo a chlastalo to nadmíru olej.

Napsal: úte 06.08.2013 20:33
od pindak1
Modře nekouří a olej ubyl z důvodu úniku přes sání takže nevím.Budu muset počkat co zjistí v servisu.Má smysl měnit ty separátory když sem je už dvakrát proplachoval a čistil a jsou průchozí?

Napsal: úte 06.08.2013 20:38
od LiborM
Určitě je vyměn, protože jestli v tom servisu trochu znát bmw, tak to bude to první co vymění. To jsi měl udělat jako první věc.

Napsal: úte 06.08.2013 20:57
od pindak1
První jsem řešil ty hadice od klikovky a od separátorů ,protože byly jako blato jenže to tím bohužel nebylo. Domíval sem se že když nejsou ty separátory ucpané tak jsou ok nebo to tak není? Jak se vůbec dá poznat že jsou ko? Bohužel nejsu automechanik,ale jsem z toho sakra mimo.

Napsal: úte 06.08.2013 22:48
od LiborM
Separátory by se měli měnit tuším každých 60tkm, to samozřejmě málokdo ví a mění to. Co si myslíš, že ti v tom servisu budou hledat, jako první věc ti vymění díly okolo odvětrání klikovky,tedy i separátory a pak budou řešit co případně dál. Odpověd nenajdou mávnutí kouzelnýho proutku, vyloučí ty hlavní věci a pak můžou hledat dát.

Napsal: stř 07.08.2013 04:19
od pindak1
Ok,zaměřím se ještě na tohle a uvidíme.