Napsal: sob 14.12.2013 20:04
Ahoj. Mám dotaz jestli někdo z přítomných nedělal někdy nějaké čištění motoru od karbonu a různých usazenin.Nedávno jsem totiž dělal servis na mojí m5 a nechával jsem přetěsnovat ventilová víka a vanosy a mechanik kterej mi servis dělal říkal že jsou ventilová víka dost zakarbonovaná.
Mám strach tam nalejt nějakej neověřenej čistič abych někde neucpal mazací kanálky nebo sací koše u olejových čerpadel.Neznáte tedy někdo nějaký ověřený a bezpečný výrobek?
Auto totiž někdy při startu zarachtá a hned se pak uklidní, myslel jsem si že to dělají vanosy než se systém natlakuje ale po přetěsnění vanosů zvuk zůstává při stratu stejný.Mám tedy podezření že můžou bejt někde přicpaný mazací kanálky a než se motor natlakuje tak to takhle zarachtá..Nevim jestli je to možný jen mě to tak napadlo. pošlu link co mi to přibližně dělá.
http://www.youtube.com/watch?v=6vUwx3TPgBI
Možná by to mohl dělat ještě napínák rozvodů ale mechanik mi říkal že pružina je předepnutá dost ,tak možná hydraulickej napínak?Nevim..
Takže otázka zní neřešil někdo tenhle problém na M5 a nedělal jste někdo ten výplach od karbonu?
Mám strach tam nalejt nějakej neověřenej čistič abych někde neucpal mazací kanálky nebo sací koše u olejových čerpadel.Neznáte tedy někdo nějaký ověřený a bezpečný výrobek?
Auto totiž někdy při startu zarachtá a hned se pak uklidní, myslel jsem si že to dělají vanosy než se systém natlakuje ale po přetěsnění vanosů zvuk zůstává při stratu stejný.Mám tedy podezření že můžou bejt někde přicpaný mazací kanálky a než se motor natlakuje tak to takhle zarachtá..Nevim jestli je to možný jen mě to tak napadlo. pošlu link co mi to přibližně dělá.
http://www.youtube.com/watch?v=6vUwx3TPgBI
Možná by to mohl dělat ještě napínák rozvodů ale mechanik mi říkal že pružina je předepnutá dost ,tak možná hydraulickej napínak?Nevim..
Takže otázka zní neřešil někdo tenhle problém na M5 a nedělal jste někdo ten výplach od karbonu?