Stránka 1 z 1

Napsal: pát 17.09.2010 21:34
od pran22
mam prozbu chci bmw z3 ale dela se motor 1,8 vykon 85 a 103 kw v vcem je ten rozdil vykonu v řidici jednotce nebo v čem me 100 kw bohate stači necchi zavodit uz mam x5 a chci vuz na projizky poradite

Napsal: pon 20.09.2010 12:10
od xyron
cau, zkus se mrknout sem http://www.bmwz3club.cz/forum/

Napsal: stř 29.09.2010 14:16
od Killca
ten 103kw je sportovne vyladeny 16ti ventilovy 4valec (lepsi sani a lepsi vyfukova soustava)

ten slabsi je normalni 8mi ventilovy 4valec

aby to vubec jelo, doporucuju opravdu tu 103kw verzi

Napsal: stř 29.09.2010 15:10
od xyron
jojo killcovi ver :-)

Napsal: sob 02.10.2010 11:12
od Zeta
..pokud netlačí peníze úvahu směrem ke "slabý motorizaci" , zvol určitě silnější motor, jako ženská považuju za okraj zábavy 2.8 -současně v Z3 umožňuje relativně úspornej provoz..nebudeš jezdit dřáž než v 1.8 která
si při vytáčení vezme svoje--po městě klidně s 2.8 za 9..
Dynamika jinak celkem "komorní" 2.8 je v lehký Z3 vyšší než si spousta "bavorářů" myslí-aspoň podle chování na silnici-dostávaj často pořádně za uši..viděj ženskou a čekaj 1.8-:-)- samozřejmě Z3Mcoupé je úplně jiný surový krásný svezení a málo co si na tohle vůbec došáhne napříč tímhle forem..na druhou stranu na denní provoz to není....Střídám Z3 2.8 s Alfou GTV 3.0 V6 na zimu :-) to je zas taky úplně o něčem jiném..
:-)

Napsal: sob 02.10.2010 11:22
od Zeta
Je příznačné, že Z3 pomlouvají lidi, který v ní nikdy neseděli a neřídili jí s motorem aspoň 200koní. Je potřeba se provézt třeba Z3Mcoupé a až pak mluvit.."hadr na střeše:-)" je zamozřejmě u lehký Z3 zaplacený menší tuhostí kasle a koncepcí zadní nápravy, no holkám tohle vadí míň než "unylej vzhled" některý jiný BMW produkce
---bohužel --třeba Z4 už je -tak nějak-jen "normální běžný" současný auto..:-) To M-ko si projeď--pokud ho nepotřebuješ provozovat denně.. :D

Napsal: pát 01.11.2013 11:51
od Pan_X
Z vlastni zkusenosti muzu doporucit Z3 1,9is 103kW,mel jsem 2,8i dabl vanos a 2,8i jedno vanos,kastle u Z3 neni nijak moc pevna,auto se krouti,navic jizda v Z3 je idealni do rychlosti 100km/h,pak uz je dost znatelny hluk,rychlost nad 100km/h malo kdy vyuzijete,takze neni nutny vykon kolem 200koni.Idealni je s motorem 1,9is,vykon staci,spotreba prizniva.Jediny rozdil co mi vadil je sirsi zadni osa a blatniky u silnejsich verzi,pouze vizualni zalezitost.

Napsal: pát 01.11.2013 21:37
od Francis
Výrok "rychlost nad 100km/h malo kdy vyuzijete, takze neni nutny vykon kolem 200 koni" je velmi troufalý a mnoho fandů do ježdění s ním nebude souhlasit.

Napsal: pát 01.11.2013 23:55
od Dan td
A když dotaz byl položen před více než třemi roky je otázkou, na kolik bude pro tázajícího aktuální :lol:

Napsal: pon 17.02.2014 20:09
od DAVe_1
No ale treba diky tomu se to vlakno vytahlo a me se treba narame hodilo :D rikam si ze bych pomalu mohl poridit neco do garaze na hrani.. Taky jsem si rikal ze ta 104kw by mi asi taky stacila.. Mel jsem e36 318is kupe se stejnym vykonem a stacilo mi to v pohode..a to to zko urcite neni tak tezky..

Napsal: stř 19.02.2014 21:55
od Maca
Na Z3 3.0 rád vzpomínám, byla to taková zábavná "motokára" a ten kontakt se silnicí a okolím byl úžasnej pocit. Jel jsem i v 1.9, ale to bylo o ničem :-( 3.0 byl na to ideální motor.

Napsal: pát 11.04.2014 08:59
od Alen
Ahoj,
včera jsem se svezl v Z3 s 2.8 a jedním vanosem,manuálem, bez střechy, mělo to M-paket, nějaké doplňky AC S... , náporové sání, výfuk - komplet a mělo to najeto necelých 40tkm.

Jelo to tak moc až jsem se lekl jaký to má zátah. Chtěl jsem se zeptat v čem je rozdíl oproti 3kám. Bylo to krátce zpřevodované - 2ka do cca 100km/h ani né.

Myslíte, že to sání a výfuky udělají tolik? Nebo je to váhou? Hlavně mě zarazilo, že to tahalo odspodu a to mi auto se stejným motorem nedělá.

Díky za názory :)

Napsal: pát 11.04.2014 15:51
od sowiczka
Ahoj,

ja mam Z3 Coupe s s 2.8 jednovanos ma najeto skoro 160tkm

ver mi ze sani i vyfuk udelaji dost...je to lehounky auticko...

jinak taky mam kratkou prevodovku,...asi je to normalni...a od spodu mi to taky tahne hezky..:-D a to nemam komplet vyfuk...

Napsal: pát 11.04.2014 22:02
od Alen
Tak v autě jsou (je) ještě "ostré" vačky (nevím, jestli jedna nebo dvě). To jsem do teď nevěděl.
Jelo to opravdu neuvěřitelně. Vždycky jsem na porovnání používal XJR X308 a tohle je mnohem mnohem živější. Opravdu jsem z toho byl vedle 8O

Musím ještě zjistit, jak to má auto se setrvákem a případně jestli je tam ještě něco jinak.