Stránka 1 z 3
Napsal: pát 28.09.2012 15:21
od Dino_cz
Zdravím všechny bmw nadšence

Zajímaly by mě vaše názory, chci koupit Z4 jako druhý vůz pro radost. Na druhou stranu věřím, že v létě ho využiji i pro pracovní cestování (cca 20 000km). Proto by mě zajímali vaše zkušenosti se spotřebou u vašich verzí. Rozhoduji se mezi 3.0i nebo 2.5i, ale rád si přečtu rady i 2.0i atd. Případně životnost motorů či časté závady... Moc děkuji a přeji všem ať se jen daří a určitě na nějakém srazu se uvidíme

s pozdravem Honza

Napsal: pát 28.09.2012 15:59
od xyron
Čau, v mém podpisu je odkaz na spotřebu, tam uvidíš že lze s Z4 jezdit slušně

... monitoruju to od března...
Napsal: pát 28.09.2012 20:07
od Dino_cz
Díky moc to je dobrá statistika

Někdo zkušenosti s 3.0i? Ta mě láká

a nějaký názor na motory a spolehlivost?
Napsal: pát 28.09.2012 20:25
od xyron
Jednoduše si v spritmonitoru vyfiltruj tří litry... je jich tam mraky...
Motory bez turba, klasický atmosféry... vydržej minimálně milion kilometrů když se o ně budeš starat... horší je to s podvozkem, ten je háklivější kor na našich silnicích.. ale vše se dá měnit za nové díly a když to nebudeš huntovat ale starat se o to, tak to můžeš mít až do důchodu... (teda jestli ještě bude benzín)...
Napsal: pát 28.09.2012 20:38
od IIIpivo
Hej, mám E86 dá se jezdit i za 6l, prostě kadla kadla a to mám 19" 265 šířka kola, ale to prostě nejde, kdybys jezdil stejně jako octávkou tka jezdíš tak za 8, ale to prostě nejde, kdybys jezdil svižně jako 2,5 passatem tak bys jezdil za 9,5, ale to prostě nejde

Napsal: pát 28.09.2012 20:39
od Dino_cz
Díky moc nenapadlo mě to vyfiltrovat

tak rozdíl co tak koukám bude tak o 2litry mezi 3.0i a 2.5i. Tak se asi svezu a uvidíme co mi víc chytne. Xyrone jinak díky za rady a názor! Ještě tvůj osobní 2.5i splňuje tvé očekávání nebo si někdy říkáš škoda že ne 3.0i? Nemyslím to zle, jde mi jen o názor

Díky a ať se daří!
Napsal: pát 28.09.2012 20:45
od xyron
No jo člověk se učí

.. Já to svoje teď prodávám... a hele, jo lituju toho, vždycky nakonec budeš chtít tu silnější verzi (pokud to finančně utáhneš) ...
Ještě si dej bacha na toto:
Předfacelift
2,2i 125kw a 5ti kvalt
2,5i 141kw a 5ti kvalt
3,0i 170kw a 6ti kvalt
Facelift
2,0i 110kw pouze 4válec (fuj)
2,5i 130kw a 6ti kvalt (mám já)
2,5si 160kw a 6ti kvalt
3,0si 195kw a 6ti kvalt (tohle jezdí jako prase, ale hodně žere)
Z4M (motor z M3 E46) .. tohle je už pro fajnšmekry... 353koní...
Napsal: pát 28.09.2012 20:59
od Dino_cz
Fakt díky! Je vidět, že se vyznáš! Super info

Napsal: pát 28.09.2012 21:00
od IIIpivo
Dovoloím si oponovat, to 3.0si nežere nijak víc než třeba 2,5i jde spíš o to, že tě to nutí tomu šlapat (tak to pak papká, ale přes 13 se nedostaneš ani kdyby si každej den jezdil do práce na dvojku plnej kotel), o čemž sem psal. Ale pokud si chceš koupit káru pro radost, tak zapomeń na kompromisy a kup to nejsilnější, pokud na machrování, tka je jedno co máš pod kapotou, hlavně že máš Z4.
Můžu porovnávat jen s bávy od kamarádů co znám sám sem jiný neměl, ale je to jako se vším, pokud uděláš kompromis, tak si to pak budeš vyčítat, spoustu peněž, tě to bude stát tak jako tak, tak proč si neudělat radost

Napsal: pát 28.09.2012 21:04
od xyron
pro pivo:
nevím jak a kam jezdíš, ale můj 2,5i uškrcenej had žere při 200-230km/h cca 16litrů na sto ... (odzkoušeno na dálnici) .. Angel měla s 3,0si průměr 13litrů (nejezdila jako posraná, protože to prostě nejde...) ... když se snažím jako blázen a jedu klobouka, tak se pod 7 nedostanu... ty s daleko těžším 3litrem už vůbec ne.. spotřebu počítáš nebo čteš na palubním PC ??
Napsal: pát 28.09.2012 21:07
od IIIpivo
Čtu na palubním PC, hele ikdyž to pohoním po okreskách tak, že se u toho slušně bojím, tak se dostanu tak na 14, ale to hned padne, protože prostě v dědinách atd, tak jezdit nemůžeš. Je možný že kompl šidí, začínám měřit, ale jasný čísla nemám zatím. pokud jedu normálně lehkou nohou v provozu, i třeba do brna, tak jezdím kolem 8.
Napsal: pát 28.09.2012 21:10
od xyron
No budiš... no... zkus si spotřebu počítat sám... se dozvíš víc

Možná že jsem to přecenil, ale prostě byla mi zprostředkována informace o 3,0si trošku jiná... možná může hrát roli ještě rozdíl mezi tvým kupé a kabriem... to bude o dost těžší kvůli výztužím atd...
Napsal: pát 28.09.2012 21:19
od IIIpivo
Hele těžší je jen o trochu, mám je asi měsíc a půl a věř, že ot honím jak zdutou kozu, ale nedovedu si představit na obyč silnicích jjet za 15, to jde možná 20 km nějaký brutální jízdy, ale normální divočina fakt ani zdaleka.
Jaká je aktuálka při dvoustovce já nevím, po dálnici mě to moc nebaví, na ni to auto není stavěný. ale honit to 3,4,5 plus klidnější úseky (přeci jen bezpečnost nadevše) tak se přes těch 13 nedostaneš. Já jezdím tak za 10 - 11, zařádím si v extravilánu a v obci jako beránek. Čtverka v 6tis, to je orgasmus.
Ale máš pravdu, že realita může být od tachometru odlišná, ale to platí i o kilometráži, tzn. pravdu se nedozvíme nikdy

Napsal: pát 28.09.2012 21:24
od xyron
Napsal: ned 30.09.2012 19:20
od IIIpivo
Tak dneska 90 kiláků krásné počasí kloubouk styl, jen tak do těch 110 klidná jízda, 7,2L Když sem vyjížděl po cca 50 km ze znojma tak sem tam měl 8,4. Ale při klidné jízdě to auto snad i dolejvá benzín do nádrže

Napsal: ned 30.09.2012 20:39
od xyron
budis ti prano

Napsal: pon 01.10.2012 16:28
od Etien
velkej rozdil ve spotrebe mezi roadsterem a coupe bude v odporu vrzduchu... jizda bez strechy to je jeden velkej aerodynamickej prusvih

... verim ze v rychlostech nad 100km/h muze delat 2 litry jako nic...
jinak lhani palubniho pc mam spocitano na 0,6 litru minimalne
jinak u me (3,0i/170kw) zatim nejnizsi dosazena a upozornuji realne spocitana spotreba je 40,95 litru / 501 km

(jizda bez strechy)
Napsal: pon 01.10.2012 16:43
od xyron
Moje top je zatím tato
7,51 litru na 100km, ujeto 491,1km a spáleno 36,87litrů N95, v 80% dálnice Itálie, Německo, střecha nahoře, tempomat cca 120-140 a pustena klima
Ale měříme dál a uvidíme

Napsal: pon 01.10.2012 20:50
od IIIpivo
dneska cukačka po dědinách 8 a to sem musel vypráskat jednoho machírka

(no jo sem ještě větší machírek no

)
zatím sem ve 3/4 nádrže a mám najeto 210
Napsal: úte 02.10.2012 07:58
od xyron
pivo: ukazatel nadrze nic neznamena... ja na pul nadrze najedu 400 a na druhou pulku stezi 200 a to jedu porad stejnym stylem...
