Stránka 1 z 5
Napsal: pon 28.09.2009 16:54
od Lubos
Čau kluci, máte někdo zkušenost s 4,4 lpg ?, moc najezdím a do nafty se mi nechce,
Zajimalo by mě :
- cena přestavby
- jaká nádrž a kam a na kolik
- no a spotřeba, (jezdím 80% dálnici a 20% město)
- no a vaše dojmi z cekového auta jako takového já mám teď e 39 525 d
Napsal: čtv 08.10.2009 17:36
od alan
Zdravím, mám 3,0,ale nejaké zkušenosti se hodí:
Cena přestavby 36 000vč. DPH
Nádrž místo rezervy 80l
město cca 15l
Dálnice 190km/h - 20l(měřeno úsek 200km)
Dálnice 140km/h - 13l(měřeno úsek 200km)
Jezdí se s tím dobře.Po seřízení a obohacení plynu po první kontrole při 1000km je rozdíl od benzínu neznatelný.
Napsal: pát 09.10.2009 09:28
od 100RM
Cena prestavby cca 45 000,-
Nadrz mam 85L v kufru, natankovat sa da cca 65 l, dojazd cca 400 km mimo mesto
Spotreba cca 14-15 plynu mimo mesto
Slabsi motor uz ne, a plyn uplne v pohode

Napsal: ned 07.02.2010 18:14
od pran22
chci taky lpg do x5 kde a kam ji mam dat udělat
Napsal: čtv 25.02.2010 21:38
od Summi-X5
X5 4,4i 235kW
cena prestavby v LPG servis Brno = 45000 CZK
Spotreba = 17,5 l/100km (95% dálnice priemer 155 km/h)
Mimo mesto + dedinky = 14 l/100km (priemer 100 km/h)
70 l toroid namiesto rezervy,
pozor na sviečky, treba len na LPG inak to blbne.
športová jazda za spotrebu ako na aute s 1,6 16V (v prepočte na cenu benzínu, jazdím ako keby za 7,5 litra 95oktánového benzínu)

Napsal: ned 05.09.2010 22:13
od rxe
Caute chalani, mam jednu otazku ? ohladom LPG. ?! kde vam dali nadrz ? "teda diskovu " miesto rezervy? a kolko litrovu? mozte mi niekto poslat foto ?ako to tam mate? lebo ja si neviem predstavit? kde a ako to tam namontovali? ved tam mate autobateriu, // som novacik , a tak ma nasmerujte. diik za ochotu.
Napsal: úte 07.09.2010 21:04
od Summi-X5
Napsal: stř 08.09.2010 13:28
od alan
Mám 81litrů nádrž místo rezervy.Baterku jsem koupil(nedolívací) novou a nechal ji na původním místě pod nádrží. Jenou za cca 5let se při výměně baterie nádrž vymontuje, za dalších pět let se baterka vymění i s nádrží.
Napsal: čtv 09.09.2010 20:09
od IvetaX5
já jsem si nechal baterku přemontovat do kufru vedle nádrže, bohužel vešla se mi tam jen malá nádrž 60L. teď už bych tuhle chybu neudělal, nerozuměl jsem tomu a dal jsem na servis. Natankuj kolem 45L a to je fakt zoufale málo

Raději bych nádrž vymontovával třeba jednou za rok.
Napsal: čtv 09.09.2010 22:39
od rxe
takze 60 je malo 80 je moc tak najlepsie je 70 litrova? a co kompresor ? ten je kde ? dik
Napsal: pát 10.09.2010 07:50
od ajfel
80l neni urcite moc .. cim vetsi nadrz, tim vetsi dojezd. pocitej s plnenim do 80% objemu ....
pokud clovek hodne jezdi a nepotrebuje kufr, idealni by byla nejaka valcova 120l do kufru

ale pak uz tam toho moc nevejde .... ale natankujes a jedes .. nehledas porad benzinky
petr
Napsal: pát 10.09.2010 10:37
od IvetaX5
Určitě co největší, "bojler" do kufru by byl super, ale kufr potřebuju

Pořád hledat benzínku na tankování je vopruz, pokud jezdíš po městě tak to jde, víš kde jsou a tolik to nevadí. Na dlouhé cestě pořád jen koukáš kde natankuješ. Letos jsem byl v Řecku a po 300km pořád tankovat, to znamená po 200 už hledat LPG. Samozřejmě jsem něco musel jet na benzín protože se prostě všude netrefíš aby měli LPG

.
Já mám kompresor od NIVA danej vedle baterky vzadu v kufru v místě po rezervě. Pokud bych dával větší nádrž a baterku nechal dole musel by někam jinam. Prej jde dát do boční kapsy u podběhu, ale tam mám zase subwofer

Napsal: pát 10.09.2010 13:42
od rxe
no diik za infoo. ked to pojdem dat robit pred tym sa ozve. este pre nejake rady.aa inak by my nevadilokeby som musel kazdych 300-400 km tankovat.malo stym jazdim. a pump je tu ako maku.tak musim este došetrit. a uvidiime
Napsal: pát 29.10.2010 12:15
od j3ykobim
takovouhle E34 jsem ještě neviděl

, snad se vyznaj v plynu líp než v autech
http://www.lpgservis.cz/reference/prest ... w-e34-20i/

Napsal: ned 07.11.2010 00:29
od rxe
taak ze rozhodnute , idem do toho a nadrz tam chcem min 73 litr az po 90 litr. uvidime ako to vyjde z kompresorom,uz sm objednany.tak dam vedet . aaa este od vas ? nejake navrhy ?? napr. , alebo napady ci skusenosti kde dat kompresor ? alebo inne ? dik
Napsal: úte 09.11.2010 22:57
od rxe
caut chcem sa opytat majitelov BMW ked ste si davali montovat LPG, ci ste mali nejeke problemi po instalacii,lpg. ci to trhalo alebo posluchalo pri kazdej akceleracii? myslim hlavne zo zaciatku , alebo neboli ziadne? ci netrebalo ist po par tisic km na nastavenie ? dik
Napsal: stř 10.11.2010 23:44
od Killca
osobne s tim zkusenost nemam, ale co vim, tak bys s tim takovyhle problemy mit nemel, znamemu treba se ty plynovy vstriky odtrhly od motoru a delalo to podobny virgule, spatna montaz, ale reklamace to vyresila a zase vse v poradku
Napsal: čtv 11.11.2010 22:51
od rxe
myslis ze by to malo byt od zaciatku ako na benzin

hned v pohode?
Napsal: pát 12.11.2010 00:05
od Killca
zrovna na 4,4 to mel taky, i kdyz starsi typ bych rekl, jako start uplne cisty nebyl, ale po startu to nevykazovalo zadny velky rozdily od benzinu, zajel bych do firmy, kde to delali, zda se na to nemuzou podivat, ze to nejede spravne, at se znovu podivaj na vsechny kalibrace a projdou vedeni, prece jsi neplatil penize za to, abys jezdil s autem jak s traktorem ze
Napsal: sob 13.11.2010 00:16
od rxe
tak tak