Stránka 1 z 1

Napsal: pon 26.07.2010 17:57
od Veselac
zdravím všechny

kolega chce koupit X5 před faceliftem, rok tak 02-03 ale nemůže se rozhodnout jestli 3.0 benzín či naftu.

u benzínu se trochu bojí spotřeby ale asi by jí skousnul (možná by byla i varianta s plynem) ale u nafty se bojí dražších oprav trysek, převodovky, turba - přeci jen nevíte kdo s tím předtím jezdil

děkuji za rady

Napsal: úte 27.07.2010 09:58
od ajfel
je to presne jak pises ... a rozhodnuti je jen na nem :)
nic vic Ti tu nikdo nenapise ...

... ja se taky rozhodoval ... nakonec nemam 3.0i ale 4.4i a nelituju niceho ;)

Napsal: úte 27.07.2010 17:13
od tomas74
ajfel píše:je to presne jak pises ... a rozhodnuti je jen na nem :)
nic vic Ti tu nikdo nenapise ...

... ja se taky rozhodoval ... nakonec nemam 3.0i ale 4.4i a nelituju niceho ;)


zdravím, v 4,4i je ale jenom automat, tak starost o náklady na převodovku zůstávají - nebo jak jsou automaty u 4,4 spolehlivý ???

Napsal: úte 27.07.2010 19:34
od pran22
automat zrepasuješ a jezdiš dalšich 150 tisic km tak nevim proč to každy tak řeši když kupuješ vuz co novej stoji tolik peněz musi se s tim počitat i s dražsim servisem to je muj nazor a treba blby pro nikoho

Napsal: stř 28.07.2010 11:42
od ajfel
odesel mi i automat na e34 ... dal jsem za repasi 40tkc ... nadseny jsem nebyl, ale vim, ze ted bude bez problemu.
proste je to auto, podelat se muze cokoliv ;)

na to je pak nejlepsi neco co nejjednodussiho s jednoduchou technikou, co si clovek opravi sam :) .... a jsem zase u s105 ... na te jsem delal vsechno sam doma ... ale ... jsem rad, ze uz to je vsechno jinde :)

jsem rad, ze mam doma x5 a ze je naprosto uzasna a bombasticky se s ni jezdi :)

Napsal: čtv 29.07.2010 20:17
od IvetaX5
Já bych se toho automatu nebál, je pravda že repase něco stojí, na manualu ti zase odejde spojka, která taky není zadarmo. Pro mě rozhodně do takového auta patří automat, prostě je to na ježdění pohoda, tohle auto není pro nějaké bláznění ale spíš na pohodovou jízdu. Já osobně mám 4.4i a jsem spokojenej

Napsal: čtv 29.07.2010 20:22
od Deathbox
3.0 benzín v lpg, mi připadá jako nej varianta pro běžný provoz a nejlevnější udržbu