Stránka 1 z 1
Napsal: sob 05.02.2011 12:06
od slava111
Dobrý den,
jedná se o problém na mém voze BMW X5,3.5xdrive. Po několika opravách a výměnách čidla v autoservisu Invelt Plzeň jsem stále nespokojený. Problém spočívá v uzavírání vnitřního okruhu a neustálém proudění vzduchu z okolí do vozu(např.: při jízdě za Avíí proudí výfukové plyny do vozidla - nelze uzavřít vnitřní okruh).
Pokud někdo má stejnou zkušenost, prosím ozvěte se mi. Případně, zda někdo ví o dobrém právníkovi, který se orientuje v problematice reklamací vozů.
Děkuji Bedřich
Napsal: ned 06.02.2011 22:54
od mike-ee
předpokládám, že se bavíme o automatickém uzavírání vnitřní cirkulace. Osobně nevím přesně nevím jak to má fungovat, ale pokud jedu za třeba Avii, tak čidlo uzavře okruh ale po znatelné době a nasaje se do prostoru vzduch z okolí a trvá nějakou dobu než se to pročistí.... Pokud ale v rámci reklamace uznali závadu a opravili a kvůli této závadě která se opakuje chce člověk auto vrátit tak pro fyzické osoby platí 3x stejná závada či 4x jakákoliv porucha. Pro právnické osoby není nijak vymezený počet závad, tam to stanoví zákon tak, že pokud zboží neodpovídá smluvním podmínkám a ještě k tomu opakovaně má vlastně člověk nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Řešili jsme to kvůli firemní X6 a takto nám to advokátka vylíčila, takže v podstatě se můžeme řídit zákonem pro fyz. osoby a uznat, že opakující se závada je problematika zboží a je vlastně nárok na odstup od smlouvy.
Napsal: ned 13.02.2011 15:10
od slava111
Díky za zprávu. Jedná se mi o to, že když uzavřu vnitřní ohruh tzn. na tvrdo - úplně, např. když vidím že se vsi topí tuhými palivy, tak mi jde do kabiny znečištění vzduch a okruh se vůbec nezavře, předchozí model X5 a 530 D fungovali nezvadně. Jinak v tomto posledním voze je velmi mnoho závad, např. nefunguje vytápění sedadel, přední ložiska musela být vyměněna po 20000 km, také tlumiče musely být měněny, nefunguje přepínání dálkoých světel - částo se vůbec nepřepnou. atd. atd. ....
Napsal: pon 14.02.2011 01:47
od mike-ee
auto bylo asi smontováno v pátek... Pokud to podmínky dovolují, asi bych ho vrátil. Samozřejmě je to na tobě, v rámci záruky to všechno opraví a auto třeba jednou bude bezporuchový, ale jezdit do servisu pravidelně jednou za 2 měsíce a pořád něco měnit a čekat na auto to nebaví asi nikoho a i když vrácení peněz od bmw může trvat až půl roku údajně, protože se auto posílá do Německa a čeká se na jejích vyjádřeni a vše okolo a ještě si můžou něco odpočítat za použití, tak to může být rozumná volba. (To jsou ale info jen z doslechu)
Druhá možnost je domluvit se s prodejcem na např odkoupení zpátky za nižší cenu a dohodnutí na slevě na nový vůz aby se to nějak kompenzovalo, ale to záleží na možnostech daného prodejce a jeho ochotě danou věc řešit...
Taky jsme s X6 měli v jednom období mnoho problémů během pár měsíců (nejdřív iDrive, pak se záhadně v myčce vyšťavila baterka, pak problémy s imobilizérem, pak praskla nějakí hadice v motoru a navíc rozhodilo to veškerou elektroniku i na podvozku a auto bylo těžce ovladatelné... Teď to zase jezdí už víc jak půl roku bez problému a snad to tak zůstane)
Napsal: pon 21.02.2011 21:15
od PerNox
já mam u svého pocit, že po uzavření okruhu proudění vzduchu něco umřelo v motoru a hnije to tam ... ale je to jen občas ... jinak po uzavření vzduchu to odvětrává ten "smrad" opravdu pomalu - takže 10-15 minut to minimálně trvá

...
pokud přijdeš na to čím to je, tak dej prosím vědět, rád bych se na to také podíval ... Díky