Stránka 1 z 2

Napsal: pon 22.08.2011 10:55
od re5pekt
Ahoj chlapi,

prolistoval jsem forum, ale nic moc nenasel. Jestli tu nejake tema uz je, tak mi poslete link pls a toto smazte.

Mam zalusk na tento skvost, mohli byste mi prosim napsatt vase zkusenosti s timto vozem?

Predstavoval bych si 3.0d a rok vyroby 2007, Jsou tam nejake veci naa ktere je potreba si dat pozor? Odchazi nejaky dily u tohoto rocniku?
Motor je drzak? Jak drzi turbo a vstriky?

Dekuji za kazde info!

Napsal: pon 22.08.2011 20:42
od HonzaK
turbo a vstřiky drží.
Odchází velmi často přední ložiska (hluk nebo vůle), praskají přední pružiny (spodní závit, hluk, skřípání), vzpěry př. stabilizátoru, občas přední příčná ramena, praskají kryty předních světel (nejdou koupit a vyměnit zvlášť).
Pokud má cca 150tkm a více doporučuji rozhodně diagnostiku ohledně DPF, není už jako položka v servisním menu, jen se v diag zapíše potřeba výměny, popř problémy s ním.
Taky si odzkoušej navigaci jestli dobře načítá mapové DVD.
To máš takové běžné závady na které jsem si teď vzpomněl.

Napsal: pon 22.08.2011 22:20
od Rupitch
Ještě teče do zadních lamp na pátých deřích a koukni na převodovku. Taky občas teče.

Napsal: úte 23.08.2011 16:01
od JackWhite
Je lepší připlatit a koupit auto z Čech od aut. dealera.Aby sis pak netrhal vlasy-X5 je kurevsky drahá na provoz :!:

Napsal: stř 24.08.2011 07:02
od Maca
Nestraš ho :) X5 není na provoz o nic moc dražší než většina ostatních BMW. :wink:

Napsal: pát 26.08.2011 11:29
od JackWhite
Maca-fakt jo?to je zajímavý,když jsem kupoval sadu sedmnáctek na trojku tak vyšla na 15 tisíc,teď kupuju dvacítky a stojej pade,tak nevím :D

Napsal: pon 29.08.2011 07:09
od Maca
To je možný. Já zase kdysi na E39 kupoval sadu 16" za 32 tis. a na E53 sadu 19" za 25 tis. (Continental vs. Michelin) :wink:

Napsal: úte 30.08.2011 17:31
od re5pekt
Dik za komenty.

Kdyz pises o drahem provozu, co konkretne? O pneu mi ani tak nejde, to umim poresit dobre. Odchazi tam spise neco casto? Nebo lepe, jake jsou nejcastejsi investice u vas do auta? (nepocitaje pneu, palivo,.. ) reps. jak je to s celkovou spolehlivosti? Motor je drzak, atd ..?

Dikec

Napsal: úte 30.08.2011 17:32
od re5pekt
Co treba motor 3.0sd? JAk ten je na tom se spolehlivosti, spotrebou oleje atd? Dekuju

Napsal: úte 30.08.2011 19:42
od JackWhite
3.0 SD je složitější motor a tím pádem dražší na provoz-pokud chceš ojetinu,docela bych měl strach.Klasickej 3.0D je klasika a ničeho se nemusíš bát.

Napsal: stř 31.08.2011 06:47
od Maca
re5pekt píše:Dik za komenty.

Kdyz pises o drahem provozu, co konkretne? O pneu mi ani tak nejde, to umim poresit dobre. Odchazi tam spise neco casto? Nebo lepe, jake jsou nejcastejsi investice u vas do auta? (nepocitaje pneu, palivo,.. ) reps. jak je to s celkovou spolehlivosti? Motor je drzak, atd ..?

Dikec


Nemám E70 dlouho (cca 1/2 roku a 10 tis. km) a zatím jsem doléval necelej litr oleje a odešla mi CCC jednotka (ale už byla načnutá protože se sama občas resetovala už od začátku) jinak nic.

Napsal: stř 31.08.2011 17:10
od Fildik
re5pekt píše:Co treba motor 3.0sd? JAk ten je na tom se spolehlivosti, spotrebou oleje atd? Dekuju


U obou motorů je spotřeba zhruba 1l oleje mezi servisními intervaly. Podle statistik se však 3.0sd řadí procentuelně mezi nejčastěji kradené vozy celkově...

Napsal: stř 31.08.2011 17:48
od BMWX5power
JackWhite píše:Maca-fakt jo?to je zajímavý,když jsem kupoval sadu sedmnáctek na trojku tak vyšla na 15 tisíc,teď kupuju dvacítky a stojej pade,tak nevím :D


Tak to asi žiješ na jiný planetě :lol: (nic ve zlym), já obul x5 za 17000 pneu GOODYEAR WRL F1 WRL-2 v rozměrech 285/45r19 a 255/55r19 a maximální spokojenost

Napsal: čtv 01.09.2011 06:43
od Maca
Tak já bych tomu i věřil. Co jsem koukal, tak runflat 20" na E70 vychází od 27 tis. (Bridgestone na PNEUNET) a horní hranice může být klidně 50 tis. i víc (podle výrobce a prodejce).

Napsal: sob 17.03.2012 23:23
od Renda1966
Rád bych si nechal poradit. Můžu koupit X5, r.v. 05/2006, 3.0d, 120 tis.najeto., sport paket, plná výbava bez bufíku. Cena by byla do 300 tis. Kč od kamaráda. Servisováno pouze u Bychla. Nově po prohlídce a vše je OK. Zimáky nové ale letní 19" by to chtělo vyměnit. Vyplatí se to??? Nerad bych hned zahučel za dalších 100 tis. Kč. Díky předem.

Napsal: ned 18.03.2012 08:52
od Netopyr
jestli jsou kiláky reálné, převodovka a podvozek jsou vpořádku, pak je cena luxusní - min. týden jsem koupil něco podobného o 30k dráž (jen s tím rozdílem, že tam jsou letní OK a zimáky už nic moc)

nicméně rozhodně doporučuju v rámci zkušební jízdy udělat si výlet k někomu kdo má diagnostiku... bez ní bych to nekupoval

Net.
EDIT: r.06 to je e53FL a ne e70... jestli se nepletu :c)

Napsal: ned 18.03.2012 13:32
od Renda1966
Vše je OK bylo to před týdnem u Bychla na výměně oleje a brzdovky. Nakonec k tomu dostanu ještě nová letní kola. Je to od kamaráda a km souhlasí. Jsou tam drobnosti jako prosezená sedačka řidiče na levé straně, ošoupaný volant u ovladačů, a parkovací senzor nějak zlobí. Jo a je vykuchaný filtr pevných částic s katalyzátorem (ten ale měnit nebudu), ve 100 tis. nové turbo. Cena do 300 tis. ....


Netopyr píše:jestli jsou kiláky reálné, převodovka a podvozek jsou vpořádku, pak je cena luxusní - min. týden jsem koupil něco podobného o 30k dráž (jen s tím rozdílem, že tam jsou letní OK a zimáky už nic moc)

nicméně rozhodně doporučuju v rámci zkušební jízdy udělat si výlet k někomu kdo má diagnostiku... bez ní bych to nekupoval

Net.
EDIT: r.06 to je e53FL a ne e70... jestli se nepletu :c)

Napsal: ned 18.03.2012 23:26
od Netopyr
jestli to má prosezenou sedačku a ošoupanej volant, tak to rozhodně nemá 120kkm...

TEĎ jsem kupoval svoje a viděl jsem cca 25ks, ale ošoupaná sedačka začíná být někde na 160kkm a ošoupanej volant ještě o kus dál...

pokud teda mluvíme o kožených sedačkách, páč látka se žmolkovatí dřív

Net.

Napsal: pon 19.03.2012 10:31
od Renda1966
Auto má skutečně 122 tis. znám ho od začátku, ale řidič je trochu těžší (vlastně hodně objemný). Volant ošoupaný není ale ze středového tříramenného plastu jde dolů barva u ovladačů.


Netopyr píše:jestli to má prosezenou sedačku a ošoupanej volant, tak to rozhodně nemá 120kkm...

TEĎ jsem kupoval svoje a viděl jsem cca 25ks, ale ošoupaná sedačka začíná být někde na 160kkm a ošoupanej volant ještě o kus dál...

pokud teda mluvíme o kožených sedačkách, páč látka se žmolkovatí dřív

Net.

Napsal: pon 19.03.2012 21:21
od janbrasna
Jj, to jsem zrovna chtěl napsat… Poslední auto jsem bral v 140tkm (skutečných) a jen díky "robustnějšímu" řidiči a sedačce naštelované na specifický posez byla z jedné strany dost ošoupaná z nástupu/výstupu. A ramena volantu prozměnu docela špatně snášejí dámské nehty a prstýnky…