Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 16.02.2012 21:35
od STYDLY
Uvazuji koupit BMW X3 3.0D nebo 2.0D ,r.v cca 2005
Rad bych vedel na co si mam dat u tohoto auta pozor, jak je to ze spolehlivosti, ktery motor bude lepsi a jaka je u tohoto auta spotreba. Predem dekuji za informace a rady.

Napsal: čtv 14.06.2012 14:39
od smutnas
mám stejný dotaz jako kolega výše.
Uvažuji o koupi první X3 2.0 nafta bohužel se v bmw vůbec nevyznám doposud jsem měl jen octávky.

Byl by někdo schopný poradit na co si dát pozor ppř jaké mají X3 mouchy a na co se připravit

Díky moc

Napsal: čtv 14.06.2012 15:24
od Renda1966
Myslím, že když si projdete forum tak na své otázky odpověď najdete ale asi vás moc nepotěší. Co jsem četl, tak to asi s X3 není nejlepší volba.

Napsal: čtv 14.06.2012 22:33
od messiah
Známý má X3 3.0d z roku 2006. Myslím si, že slabší motor je akorát naškodu. S tímto motorem se dá běžně jezdit za 7 - 8 litrů.

Jinak u každého auta platí kdo ho měl před tebou a se k němu choval.

Každý ti řekne vstřiky. Ale to je relativní.
Já říkám spojka a setrvačník. Auto je relativně těžké, ale má vysoký krouták, který spojku zatěžuje.

Pak jen kosmetické vady v interiéru - např. ošoupaný plast na volantu.

Hold kvalita let minulých jde pomalu pryč.

Napsal: pát 15.06.2012 00:06
od scooter_x
Taky se přidám. Pokud X3, tak po faceliftu (9/2006) a v automatu, minimálně 3.0d nebo 3.0sd v naftě nebo 3.0si v benzínu.

Někdo říká, že u X3 a X5 odchází častěji rozvodovka xdrivu, otázka jak moc to je častěji.
Jinak je podle mě X3 dobré auto, když koupíte s jasnou historií s málo km, navíc s dobrou výbavou.
Kupovat s někým, kdo to auto už někdy viděl, a napíchnout na diagnostiku. Taky se projet, jestli vám bude vyhovovat, není to zrovna pohodlný měkoučký kočár.

Napsal: pát 15.06.2012 19:38
od dream7000
hlavne si vyberaj pokial automat tak 6 rychl. prevodovku ta uz nie je GM ale ZF tie su spolahlivejsie, mam ju v kombinacii s 160kw/218PS 3,0d, 500Nm a poviem ti je to ina basen oproti 2,0d

Napsal: pon 25.06.2012 00:24
od Poldav6
X3 je supr auto, dokud se něco nepodělá. Dnes jsem potkal člověka, co má s 2.0d nalítáno přes 200tis. km a naprosto bez problému. Jen spotřeba je nad 9l (dálnice + město). Mimo město se prý občas dostane k 8l. Pro srovnání, s 3.0d se dálnice + město jezdí okolo 10l, při svižné jízdě v rámci limitů dálnice + okresky se dá dostat i pod 8l. Takže jasná volba.

Horší je, když nastanou problémy. Protože nám se rozvodovka podělala po 72tis. km, nedá se obecně říct, že u málo jetého auta s pravidelným servisem toto nehrozí. Když budu zlý, doporučím případnému kupci, ať si nechá rezervu kolem 120tis. bokem (turbo, svody, rozvodovka... tohle všechno jsou nevyzpytatelné věci) bez ohledu na stáří auta. Tak to prostě je.