Cau kucii resim problikavani kontrolky oleje je to spis pri vyssich rychlostech treba po meste vubec jen kdyz jedu mimo a spis dalnice..neni to nejak pravidelne ani nesviti proste jak se ji zachce..
Nemate nekdo zkusenost jestli to muze byt treba cidlo spatny nebo nejak spatne maze? nekdy neblika vubec a auto uz v klidu 1000 km jezdi i s tim ale zatim jsem se nedostal k tomu to nekde napichnout nebo rozdelat.Oleje je tam dost takze tim to neni.
A mam takovy pocit ze pri tom problikavani jde nekde od motoroveho prostoru takovy divny zvuk takze to mi zase trosku jen kontrolku yvraci diky
Sice to nebylo na BMW ale na Opel Frontera ale ja mel s blikajici kontrolkou svoje zkusenosti takove ze zacala tak lehce poblikavat jakoby spatnej kontakt.. oleje tam bylo dost ... tak jsem to neresil ... a chtel dojet domu .. jenze auto zacalo najednou vydavat hodne divnej zvuk (kovove cvakani).. tak jsme zastavil .. nechal odtahnout .. a byla zadrena klika ... zpusobilo to nefunkcni olejove cerpadlo .. takze to nemazalo .. nasledovala generalka motoru .. takze bych to byt tebou zkontroloval.
Me se jednou rozsitila kontrolka na stalo jak jsem kontroloval olej tak tam bylo pod hladinu a dolil jsem 1l toho co je v motoru a dlouho se nic neobjeilo
Az tedka jsem jen na dalnici cca 140km h a semtam to proste blikalo ani ne stejna sila toho sveta kontrolky nekdy nebyla pomalu ani videt tak jsem si troufnul koupit narychlo dalsi litr a nalil tam tak pul litru..
Napada me nemuze byt ted jina hladina oleje a delat to kvuli tomu mam pocit ze je ho tam o neco vic kdyz jsem meril rano tak bylo o hodne vic oleje nez treba 11-2 hodiny po zastaveni asi hodne pomalu steka.
Nerad bych to zadrel ale jinak nechapu ze treba po meste je jen divny zvuk ale kontrolka nic.
Treba dneska jsem jel asi 50 km a ani neblikla najel jsem na dalnici a zase to zacalo.
Nebude ted lepsi reseni vymenit komplet olej a filtry a pak zjistit jestli to dela dal?
V serisu jsem byl ale asi to byli nejaci magori a ze nevi tak musim zajet poradne jinam.
No to ja kontroloval a ukazalo se mi tam na merce tak o 1.5cm min nez kdyz jsem to skontroloal az rano mozna proto tam muze byt vic oleje protoze jsem dolil po tech 5-10 minutach po zastaeni kdy se tam jeste ukazalo min ale na druhy den jsem meril a bylo tam zase hodne tak nevim trosku me to ted zamotalo
kdyby nekdo vedel servis okoli znojma rozumny tak budu rad protoze zatim teda nic:P
No rano to bude ukazovat vic protoze to komplet stece dolu. Me taky kdyz blikne ze mam dolit olej tak rano to je nad vrchni ryskou ale pri ohratym a po 5 minutach jen na spodni rysce.
já si hlavně myslím, že než nesmyslné meditování nad pár milimetrama hladiny oleje bys měl co nejdříve navštívit někoho kdo ti změří tlak oleje. Protože jestli je hladina na minimu nebo kousek nad maximem je úplně jedno vzhledem k té kontrolce mazání.
No to vis ze bych tam mel skocit ale ono to treba tedka nic nedela tak musim pockat jak pojedu pres brno protoze tady u znojma asi servis neni ktery to umi..
Delaji to i bezne servisy nebo jen autorizaky?
urcite rychle zkontrolovat, minuly tyden jsem jel sluzebni fabii u ktere problikla jednou za cca pulhodky kontrolka oleje, nikdo to neresil, po hodinove ceste po dalnici vyskocila ojnice..
Tak abych to ozivil kdyby mel nekdy nekdo podobny problem.
Auto uz asi 700 km jezdi zase v pohode nic neblika motor se uklidnil a i ve velkyh rychlostech a otackach slape super.jen to nechapu:)
Pokud budes mít malou hladinu oleje tak by ti měl palubní počítač hlásit nízkou hladinu motorového oleje. Problikávající kontrolka signalizuje pokles tlaku oleje. Samozřejmě při velmi nízké hladině oleje by se teoreticky mohlo stát, že by čerpadlo nemělo co sát, ale to bych čekal tak u Škody 120 .
Rozhodně bych to nepodceňoval a nechal zkontrolovat tlak oleje.