Stránka 1 z 1

Napsal: ned 04.03.2012 13:13
od scooter_x
Zdravím, chci se zeptat,
včera se mi stalo, že nešlo tímto klíčem po jízdě auto na dálku zamknout. Když jsem auto zamknul ručně přes zámek tak ani na dálku odemknout pak. Jinak startování, jízda bez problému. Mám k autu dva origo klíče s DO a třetí servisní plastový. Druhým klíčem s DO šlo všechno bez problému.
Takže dotaz je, jestli nějak poznám, jestli ten nefunkční klíč je KO celý nebo jen baterka v něm nebo se nějak odpároval od auta.
Tu baterku bych asi vyloučil, jezdil jsem pořád s ním, takže vybitá by být neměla (nabíjí se v zapalování ne?) a nikdy před tím, i když jsem s autem déle nejel, žádný problém nebyl.
Je tedy nějaká možnost poznat zda je klíč spárovaný s autem nebo že je kompletně KO celý?
Plus ještě kolik je tak životnost té dobíjecí baterky v klíči?

Díky za pomoc!

Napsal: pon 05.03.2012 17:26
od Miguel
Sice se baterka nabíjí indukčně ze spínačky, ale to neznamená, že nemůže bejt v čudu. Zkusil bych maximálně párovací procedůru (musí se dělat se všemi klíči) a pak jedině rozloupnout klíč.

Napsal: pon 05.03.2012 18:58
od scooter_x
To máš pravdu, ale ten klíč jsem předtím třeba 14 dní nepoužil, auto stálo v garáži, a pak stejně fungovalo všechno normálně. Teď to začalo najednou, tak proto si myslim, že kdyby baterka byla v háji, projevilo by se to jinak, dřív, postupně. Ale možný je samozřejmě všechno...
Rozloupnout klíč sice můžu, ale nic na tom asi nepoznám.
Teď jsem trochu zdravotně indisponován (berle, noha v háji), až budu zas chodit, tak zkusím to párování, o tom jsem tu našel dost, jinak to pak budu asi řešit s někým přes klíče...člen Fx se tim myslim zabývá...

Napsal: čtv 16.01.2014 19:15
od Kolafa
scooter_x píše:Zdravím, chci se zeptat,
včera se mi stalo, že nešlo tímto klíčem po jízdě auto na dálku zamknout. Když jsem auto zamknul ručně přes zámek tak ani na dálku odemknout pak. Jinak startování, jízda bez problému. Mám k autu dva origo klíče s DO a třetí servisní plastový. Druhým klíčem s DO šlo všechno bez problému.
Takže dotaz je, jestli nějak poznám, jestli ten nefunkční klíč je KO celý nebo jen baterka v něm nebo se nějak odpároval od auta.
Tu baterku bych asi vyloučil, jezdil jsem pořád s ním, takže vybitá by být neměla (nabíjí se v zapalování ne?) a nikdy před tím, i když jsem s autem déle nejel, žádný problém nebyl.
Je tedy nějaká možnost poznat zda je klíč spárovaný s autem nebo že je kompletně KO celý?
Plus ještě kolik je tak životnost té dobíjecí baterky v klíči?

Díky za pomoc!
Zdar, tak co si s tim vykoumal? Mam stejny problem na jednom klici, dik

Napsal: čtv 16.01.2014 21:51
od Renda1966
Mel jsem uplne stejny problem. Staci nakodovat oba klice a uz to funguje zase dal bez problemu.

Napsal: pát 31.01.2014 11:00
od Kolafa
Renda1966 píše:Mel jsem uplne stejny problem. Staci nakodovat oba klice a uz to funguje zase dal bez problemu.
nemas nekde odkaz, jak se to dela? at to nemusim hledat, dik

Napsal: pát 31.01.2014 20:44
od Renda1966
Kolafa píše:
Renda1966 píše:Mel jsem uplne stejny problem. Staci nakodovat oba klice a uz to funguje zase dal bez problemu.
nemas nekde odkaz, jak se to dela? at to nemusim hledat, dik
Postup:
-15minut jezdit
-zastavit
-vyndat klic
-otevřít dveře
-zavřít dveře
-strčit klíč do zapalování
-otočit 3x na druhou pozici a zpět, ihned klíč vyndat a postupně na všech klíčích držet odemykací tlačítko a zmáčknout 3x zamykací

Napsal: pát 07.02.2014 17:15
od Kolafa
no tak de-facto takto jsem postupoval, naparovany oba, jeden v pohode, druhy jenom odemyka (coz je asi lepsi varianta)
ale do kosočtverce už taky ........ :)