Stránka 1 z 1
Napsal: úte 17.04.2012 20:14
od danulah
Čau,mám dotaz jak dlouho vám vydrží baterka,když auto nejezdí?Mám rok starou baterku 100A a teď nejezdím a baterka vydrží max 6-7 dní a pak je KO,že se ani centrálem neotevřou dveře.Mám 3.0 benzín.Díky
Napsal: úte 17.04.2012 20:21
od alan
14dní až 3 týdny...
Napsal: úte 17.04.2012 20:59
od Renda1966
Mě hodinu lepili folie a nevypnuli světla a už nenastartovali. Jinak auto stojí 14 dní v garáži a startuje v pohodě. Je to 3.0 D
Napsal: stř 18.04.2012 21:11
od danulah
Nevíte co s tím,že mi vydrží tak krátce,to mám pořád odpojovat baterku?
Napsal: stř 18.04.2012 21:30
od alan
Měřit ampérmetrem, vyndávat pojistky a hledat a hledat.
Mám pocit, že vydrží víc, pokud je auto zamčené. Ale je to jen pocit, neměřil jsem to.
Napsal: čtv 19.04.2012 11:46
od Renda1966
danulah píše:Čau,mám dotaz jak dlouho vám vydrží baterka,když auto nejezdí?Mám rok starou baterku 100A a teď nejezdím a baterka vydrží max 6-7 dní a pak je KO,že se ani centrálem neotevřou dveře.Mám 3.0 benzín.Díky
Může to být vadnou baterkou, pokud nemáš značkovou. Spíš bych to ale viděl na nějaký zkrat, který ti baterku vytluče. Nemáš nastavenou ventilaci nebo topení na určitý čas? Zkusil bych si pujčit jinou baterku jestli dopadne stejně než začneš měřit a hledat.
Napsal: pon 30.04.2012 06:04
od Skrtic
koukám, že v tomto autě má tento problém více uživatelů. Já mám 2 měsíce starou baterii. Tuhle mi auto stálo 10 dní v garáži a baterka byla zcela kaput. Hned druhý den jsem jel na letiště, kde auto stálo 14 dní a nastartovalo na první škrtnutí. A to jsem tu novou baterku kupoval právě kvůli tomu, že baterka začla být dost často bez upozornění mrtvá. A to jezdím denně. Nechápu. Auto bylo i v servise, kde bylo připojené celý den na měřák a žádný odběr nenaměřili. Nemohlo by to být špatné ukostření? Jinak hodit ze skály, protože auto u kterého není spoleh ani na to, zda po víkendu někde nastartuje je k prdu

Ještě mu dám jednu šanci a dám ho do servisu na zkouknutí toho ukostření.
Napsal: pon 30.04.2012 09:01
od alan
Mám rok 2002.Například mi trvale v zamčeném autě svítí dioda u řadící páky na P.Baterie se obvykle nevybije.Auto zůstává stát déle jak 14dní jenou max dvakrát do roka. V kostrách bych to nehledal,pokud se v tom někdo nešťoural, provedení elektriky je poměrně kvalitní a na 99% nic nenajdou.Nezbývá než to řešit startovacím kabelem trvale v kufru.

Napsal: čtv 03.05.2012 06:33
od BMWX5power
No tak ta dioda co bere řádově mA v tý bych to asi nehledal, co třeba již všude zminovaný ježek topení?
Napsal: čtv 03.05.2012 17:26
od alan
Dioda samozřejmě jako taková určitě není zásadní,ale jestli je to normální, protože s ní může být sepnuté cokoliv dalšího...
Napsal: stř 16.05.2012 23:45
od Poldav6
Se špatnou baterkou mi to vydrželo necelé dva týdny v létě, tak 8-9 dnů v zimě. S novou baterkou (Bosch S4) jsem po 3 týdnech nastartoval celkem OK. Každopádně to chce baterku pravidelně dobíjet, já to vidím na každé dva týdny...
edit: Jinak stačí, aby se párkrát baterka úplně vybila (že neodemkneš auto) a už tím výrazně zkrátíš životnost. Takhle jsme myslím oddělali baterku.. taky byla rok stará a dvakrát jsme ji nechali úplně vybít. Pak to dělalo problémy..