Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.08.2012 13:57
od jano
Kúpil som X5 E53 3.0d Facelift a chcem sa spýtať ohľadom nastavenia aux Heating. Keď zvolím položky Aux Heating mám prístuné nastavenia: Timer1 a Timer2 ďalšie položky /Aux.heating - direct mode a Aux.vent. direct mode/ len vidím ale sú šedé a nedajú sa zvoliť ako dokážem aktivovať ten direct mode ?
Druhá otázku mám ohľadne zohrievania motora ráno ked je teraz vonku cca 12 - 15 °C tak po prejdení cca 10 km sa mi motor zohreje tak na polovicu prevádzkovej teploty cca 3mm nad modry okraj je to normalne ?
Dakujem
Napsal: pon 13.08.2012 18:48
od vlastnemec
KDYŽ DÁŠ KLÍČ DO POLOHY 1 NEBO 2 TAK BYS MĚL NORMÁLNĚ SPUSTIT WEBASTO PŘEZ TO DIREKT MODE, NESMÍŠ MÍT NASTARTOVANÝ (TO JSOU POTOM ŠEDÉ), TO STEJNÉ PLATÍ PRO VENTILACI. TIMERAMA NASTAVUJEŠ KDY TO ZATOPÍ/VENTILUJE, BERE SI TO AUTOMATICKY PODLE ČIDLA TEPLOTY NEVÍM PŘESNĚ MYSLÍM ŽE MUSÍ BYT MÍŃ JAK 7ST ABY TOPILO.
S TOU TEPLOTOU JE TO DIVNÝ TED JSEM NAD MODRÝM CCA 3MIN PO NASTARTOVÁNÍ, MRKNI NA STAV VODY, VÍC NEPORADÍM.
JEŠTĚ SE NELEKNI FUNGUJE TO AJI JAKO PŘÍHŘEV, KDYŽ JE TEDA MÍŃ JAK 7ST, TAK HRČÍ MOTOR A JEŠTĚ MU POMÁHÁ VEBASTO RYCHLEJŠ OHŘÁT VODU.
Napsal: úte 16.10.2012 21:42
od Renda1966
jano píše:Kúpil som X5 E53 3.0d Facelift a chcem sa spýtať ohľadom nastavenia aux Heating. Keď zvolím položky Aux Heating mám prístuné nastavenia: Timer1 a Timer2 ďalšie položky /Aux.heating - direct mode a Aux.vent. direct mode/ len vidím ale sú šedé a nedajú sa zvoliť ako dokážem aktivovať ten direct mode ?
Druhá otázku mám ohľadne zohrievania motora ráno ked je teraz vonku cca 12 - 15 °C tak po prejdení cca 10 km sa mi motor zohreje tak na polovicu prevádzkovej teploty cca 3mm nad modry okraj je to normalne ?
Dakujem
Mě se také teplota dostane na první čárku od modrého pole od doby co se venku ochladilo. Do horní části displeje se dotane jen když tomu šlapu na krk. Je ale pravda, že se lépe ohřívá když je venku kolem 2°C a běží Webasto.
Napsal: úte 16.10.2012 23:13
od Netopyr
a nemůžete mít špatné žhavičky? motor si totiž dohřívá žhavičkama ještě prvních pár minut běhu motoru, aby se právě rychleji ohříval... já mám hned po nastartování krásně rovnoměrný běh motoru a cca po 3-5km už mám provozní teplotu...
e53 r.04 3.0D
Napsal: stř 17.10.2012 08:22
od Renda1966
Netopyr píše:a nemůžete mít špatné žhavičky? motor si totiž dohřívá žhavičkama ještě prvních pár minut běhu motoru, aby se právě rychleji ohříval... já mám hned po nastartování krásně rovnoměrný běh motoru a cca po 3-5km už mám provozní teplotu...
e53 r.04 3.0D
Žhavítka mám nová včetně řídící jednotky. Možná není termostat úplně OK. Provozní teplotou myslíš ručičku uprostřed (tedy přesně nahoře)? Mě se po 3-5 km dostane kousek za prvná čárku ale jen když běží Webasto. Auto topí hezky ale když jedu z kopce bez plynu, nebo na křižovatce tak to klesne i kousíček pod první čárku. Když se rozjedu a mám alepoň trošku otáčky, leze to nahoru. To ale na mojí trase po Praze moc nejde.Většinou plyn jen lochtám od červené k červené a to je na pořádné ohřátí asi málo.
Napsal: pát 19.10.2012 09:06
od Netopyr
ano, myslím, že ručička je přesně svisle.
mam to do práce 5,5km a za tu dobu je to kousek po rovince a pak obvykle kolona - za těch 5,5km se to téměř vždy stihne vpohodě vyšplhat na provozní teplotu - tedy kdy je ručička svisle.
webasto mam odpojený protože blbne.
Net.
Napsal: pon 22.10.2012 07:57
od Renda1966
Tak to mě čeká asi termostat. Nebo to může dělat ještě něco jiného? Poradíte mi někdo kde ho najdu a jak je přístupný?
Díky.
Napsal: pon 22.10.2012 23:04
od Netopyr
tak dneska přesný měření:
ráno 8stC
studený start
po 1km ručička v půli modrého pole
po 2km ručička na konci modrého pole
po 4km ručička na první rysce zprava
po 5km ručička zcela svisle
nezávislý topení odpojený
Net.
Napsal: stř 14.11.2012 10:44
od Renda1966
Tak me se teplota s topením dostane k první čárce a dost. Nechám vyměnit termostat. Tedy raději oba. Už jsem objednaný u Snejka. Navíc se mi začalo divně chovat nezávislé topení. Po nastartování spíná okamžitě a běží OK. Při okamžitém startu také. Po naprogramování se většinou také sepne ale s vyjímkou nastavení přes noc. Ráno většinou neběží a jen mrká kontrolka na panelu. Když otevřu dveře a sednu si do auta po 5 vteřinách se topení spustí samo. Před 14 dny vše fungovalo OK a teď tato záhada. Fakt už nevím co s tím. Baterka je nová a paliva je dost.
Napsal: čtv 15.11.2012 15:47
od Netopyr
tak to vypadá, že budeš mít stejnej problém jako já...
... a to je (podle Snejka) řídící jednotka - prej ty plošný spoje prostě po čase díky otřesům a teplotě hnijou... takže jedině vyměnit za jinej kus a doufat, že se to zase neposere moc brzo...
kdyby to tak někdo uměl proměřit a opravit :c))
Net.
Napsal: sob 17.11.2012 21:45
od Renda1966
Tak oba termostaty jsou nové. Snejk si užil s výměnou. Teď je teplota konečně tam kde má být. Tak uvidím, jestli také trošku klesne spotřeba. Tak pořádné mrazy už můžou přijít...
Napsal: ned 18.11.2012 17:05
od vlastnemec
Ahoj, kolik to stálo, jen když mě to náhodou potká, teda určitě otázkou času kdy. Jo zbytek máš SZ.
Napsal: ned 18.11.2012 17:14
od Renda1966
Tak cenu si nepamatuji přesně. Bylo toho víc na opravu. Automat, rozvodovka, diferák a diagnostika,... Termostaty jsou ale BMW a cena byla kolem 1500 za velký a 800 za malý u CGR asi bez DPH + práce.