Napsal: pon 03.09.2012 20:40
Ahoj,
určitě tady nějaká obdobná diskuze už bude, ale nikde sem nenašel to, co bych potřeboval vědět. Proto se obracím na vás všechny, předem díky za jakýkoliv konstruktivní reakce!
Do X5 4.4i (2000) chci nechat dát LPG. O jejím stavu žádný pochybnosti nemám, je z rodiny a historii znám. Pochybnosti mám ale o tom, kterej systém zvolit.
Zejména by mě zajímalo, na co konkrétně bych si měl dát pozor. Chci toroidní nádrž o minimálním objemu (80 l) i za cenu toho, že se bude muset např. kompresor přehodit. Zadruhý bych na 100 % chtěl, aby po přepnutí na LPG auto jelo výhradně na plyn, tzn. aby ani ve vyšších otáčkách nedocházelo ke přivstřikování benzínu. No a zatřetí bych to chtěl nechat dělat někoho, kdo s tím má zkušenosti a budou na něj dobrý reference. Jestli to bude za 30K, nebo 45K je mně v podstatě jedno, protože to beru jako investici.
určitě tady nějaká obdobná diskuze už bude, ale nikde sem nenašel to, co bych potřeboval vědět. Proto se obracím na vás všechny, předem díky za jakýkoliv konstruktivní reakce!
Do X5 4.4i (2000) chci nechat dát LPG. O jejím stavu žádný pochybnosti nemám, je z rodiny a historii znám. Pochybnosti mám ale o tom, kterej systém zvolit.
Zejména by mě zajímalo, na co konkrétně bych si měl dát pozor. Chci toroidní nádrž o minimálním objemu (80 l) i za cenu toho, že se bude muset např. kompresor přehodit. Zadruhý bych na 100 % chtěl, aby po přepnutí na LPG auto jelo výhradně na plyn, tzn. aby ani ve vyšších otáčkách nedocházelo ke přivstřikování benzínu. No a zatřetí bych to chtěl nechat dělat někoho, kdo s tím má zkušenosti a budou na něj dobrý reference. Jestli to bude za 30K, nebo 45K je mně v podstatě jedno, protože to beru jako investici.