Stránka 1 z 1
Napsal: úte 09.10.2012 20:49
od andree222
Mě asi jebne mám najeto 212 000 km a tohle se mi stane . Za jízdy navíc po dálnici motor v prdeli. Má někdo s tím zkušenost ? Proč se to vubec stalo???
Napsal: úte 09.10.2012 21:37
od hansm5
bohuzel u x5 e70 vcelku bezna vec......
Napsal: stř 10.10.2012 11:26
od andree222
hansm5 píše:bohuzel u x5 e70 vcelku bezna vec......
Tak to je super . Píši ale že prej ten řetěz je přeci na pořád a nemění se servis dělám pravidělně tak nevím proč se to stalo?
Napsal: stř 10.10.2012 11:29
od hansm5
asi spatnej material-behem minuleho mesice jsme resili dve

Napsal: stř 10.10.2012 11:40
od Marty_
Tvl

jako u jakeho motoru? 3.0d?
Napsal: stř 10.10.2012 12:50
od matiz
A co na to BMW ? K tomu by se snad meli postavit i po zarucni lhute.
Napsal: stř 10.10.2012 14:08
od andree222
Martyn píše:Tvl

jako u jakeho motoru? 3.0d?
Jo 3.0 d 173 kw rok 2007
Napsal: stř 10.10.2012 14:41
od hansm5
matiz píše:A co na to BMW ? K tomu by se snad meli postavit i po zarucni lhute.
kamos to zkousel a v cr ne,ptal se v D a tam to udelali

Napsal: stř 10.10.2012 17:01
od pepino5xx
Je to tím, že čím novější motor 3.0d tím slabší rozvodový řetěz.
Napsal: stř 10.10.2012 21:32
od Marty_
andree222 píše:Martyn píše:Tvl

jako u jakeho motoru? 3.0d?
Jo 3.0 d 173 kw rok 2007
Pekny.. Zrovna po techhle ted koukam na zimu.. Takze rozhodne preventivne vymenit? Co to vyjde?
Napsal: čtv 11.10.2012 07:29
od youwee
Retez muze prasknout

Tvl tak to cumim jako blazen. Pokud bych veděl na 100% ze v D tuhle zavadu resi i po zaruce, tak bych dealera v CZ jen tak nenechal. To zavani spis tim ze se jim to NECHCE resit...
Napsal: pát 19.10.2012 18:07
od Vesa88
Tak to je stejne, jakoze by se meli nejak postavit k pozarucni oprave motoru se spatnyma vyrivyma klapkama u E39...kde pouzili slaby material...
Napsal: ned 21.10.2012 09:20
od Renda1966
Platí stejný problém s řetězem i pro X6 ?
Napsal: pát 26.10.2012 11:08
od andree222
Já myslím že určitě , jsou to stejné motory asi je dobré to vyměnit
Napsal: pát 02.11.2012 12:20
od JaraX
todle platí pro všecky 3.0D motory N57, je to prostě mrdka diesel no, tam se s tím počíta. řetězy praskaj i u koncernu a dokonce mnohem víc.
oni to prostě furt odlehčujou až to je tenky a mrdne to.
Napsal: úte 13.11.2012 22:09
od honza__
neutrhne se sám od sebe ,zadírají se tam olejové čerpadla ,zkratit interval výměny oleje na 15000max,longlife interval je smrt pro všechny motory