Stránka 1 z 1
Napsal: ned 24.03.2013 20:57
od Milik607
Dobrý den všem příznivcům značky BMW. Přicházím sem kvůli tomu,že se mi strašně zalíbilo vozidlo bmw X6 M50d a chtěl bych se o něm hodně dozvědět. Kupovat ho budu cca za 4-5 let,pokud nevyhraju ve sportce. Chtěl bych se zeptat co do spolehlivosti,servisem,spotřebou a hlavně cestování,pojistky atd. A co říkáte na tři turba? Kolik tak můžou stát? Jsou to držáci nebo se to sype? Děkuji za každou radu a za každéinfo.
Napsal: ned 24.03.2013 21:10
od xyron
Zdar
Zrovna tento tyden jsem videl v Praze poprve a hned 2x. Co musim rict ze me strasne zklamal zvuk ktery to vydavalo... vlastne zadnej jen takovej jemnej dizlovej klapot ... no hnus. Pojistku si lehce spocitas sam a co se tyce spolehlivosti atd co se tyce motoru to jsi tu asi brzo... jinak tri turba... kdo vi, ale cim vic tim horsi moznej pruser
Jinak good luck a stastnou ruku pri plneni sveho snu protoze o tom to je

Napsal: ned 24.03.2013 21:13
od Milik607
jojo děkuju moc. Je to prostě na prd no,kdo na to má peníze,tak je to bomba mít to hned nový,bohužel já budu muset počkat až to bude stát aspon 500litrů,což si myslím bude minimálně těch 5 let. Počítám s tím,že už to bude mít nalítáno aspon 270tis,tak musim počítat s nákladama no..ale to každý auto.
Napsal: ned 24.03.2013 21:31
od Vlasta
Taky jsem zvědavej, co budou dělat hlavně ty starý bloky motoru vyztužený ocelovejma tyčema
Napsal: ned 24.03.2013 22:00
od Milik607
o tom jsem nic neslyšel,máte někdo foto jak to má vypadat?
Napsal: úte 26.03.2013 03:45
od janbrasna
Na zkušenosti počkej těch pár let, než nákup začne být reálný… pak se teprv ty auta dostanou ze záruky a po fórech najdeš reálné bolístky v těch nájezdech km…
Jinak souhlas s Xyronem. To auto zní strašně :(( Ale jinak docela bavilo, asi bych s nim dokázal žít, v zimě s nim byla i celkem sranda ;DD
Blbý je, že tyhle přesouvadla budou mít za 5let strašněj nájezd. Výhoda toho zas je oproti leštěnkám, že co se mohlo rozpadnout se už většinou rozpadlo a je udělaný 0:}
Napsal: úte 26.03.2013 04:53
od janbrasna
Fotka toho motoru je třeba tady:
ale neslyšel jsem nic o tom, že by tyhle nový N57S měly mít nějaký starý bloky? Neni to oproti M57 úplně redesignovanej motor? Ano, kvůli tlakům je spousta dílů toho motoru udělaná obzvlášť zpevněná, ale že by ocelový tyče?
Napsal: úte 26.03.2013 08:58
od Milik607
Mně psal jeden kluk na dieselpower foru,že ta X6 M50D bude mít hromadu tuningovejch dílů,počínaje vstřikama,sáním atd....Ale jak je to doopravdy? Říkal že měl taky jednou emkového baworáka,a tam že spousta dílů byla od firem jako je AC Schnitzer a podobně. Taky jsem se teď dočetl,že u BMW x6 jsou strašně drahý výměny oleje v převodovce,a že se mění celá vana v které je prý velký filtr. Jinak když tak přemýšlím nad těma třeba turbama....atd ....říkám si,jakej bude vůbec rozdíl mezi X6 40D s 225kw a mezi M50D s 280kw. Převodovka je stejná,steptronic 8kvalt,každej říká že je to super převodovka. Motor bude asi taky stejnej si myslím,akorát tam bude víc vychytávek a další turbo a celej sací systém. A nejsem si jistej,ale jestli se dá u 40D nastavovat taky podvozek a ruzný ty funkce auta,ale u M50D to je,a je tam i zadech na měchách který se v zatáčkách starají o parádní pocit z jízdy,viděl jsem že hodně auto rovnaj,že se nenaklání atd,to je bomba
Napsal: stř 27.03.2013 01:08
od janbrasna
Hele na ten začátek asi ani nemá cenu reagovat, to jsou kecy jak z hospody, jedna paní povídala… (aneb… ne, z toho tě nic trápit nemusí.) — A zbytek:
Výměna oleje v automatu u X6 neni "strašně drahá", ale jo, stojí stejně jako u všech nových BMW automatů, kde se s filtrem mění i vana. Vyjde to kolem 8k (třetina vana, třetina olej, třetina práce).
Ten rozdíl je v naladění a celkovym pocitu, ten 50d motor je fakt neskutečně brutální :) Motor neni stejnej, viz co jsem psal. Je to úplně jinej agregát.
O zatáčky se nestará nivo, ale hydraulický stabilizátory dynamic drivu. Všechno co píšeš 40d vs. M50d je jen o výbavě/konfiguraci.
Napsal: stř 27.03.2013 07:46
od Milik607
Dobře počkáme a uvidíme. Jinak kde mohu zjistit něco víc o tom motoru a o dalších věcech všeobecne? našel jsem akorát ruzný testy,fotky....Děkuji
Napsal: stř 27.03.2013 23:15
od janbrasna
Googlit.
http://google.cz/search?q=N57S (ano, o tomhle motoru se hledá něco dost blbě, taky jsem toho moc nenašel…)
Napsal: čtv 28.03.2013 07:55
od Milik607

Děkuji moc,já se ještě nedopracoval k tomu,zjistit nazev nebo kod motoru. Takže děkuji. Jo to masakr tři turbínky,hlavně aby spolu nepřestávali spolupracovat. Nemáte někdo info,kolik stojí ty tolik zmiňovaný filtry? Třeba ten aut. převodovky?
Napsal: čtv 28.03.2013 08:07
od janbrasna
Nahoře jsem psal, kolik bude výměna na AT stát. Podle ETK:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E71/S ... z_sump/#01 je třeba ta vana s filtrem:
p/n#: 24 11 7 571 227 za cca 5364,- CZK vč. DPH
Napsal: čtv 28.03.2013 08:09
od Milik607
Jo pardon. No tak uvidíme,věřím tomu že za 4 roky to bude dělat víc značek dílů a že to bude ok. Každopádně nebrat šmejdy,protože tohle je dost podstatná věc která drží motor při životě,koupit nějakej polskej šmejd tak je brzo asi hotovo...
Napsal: čtv 28.03.2013 08:16
od janbrasna
Tahle převodovka (resp. ekvivalenty se stejnou vanou a filtrem) se montuje už přes 10let. Takže to neni žádná novinka. Ty díly na ní IMO nevyrábí nikdo krom OE výrobců (ZF a GM), tže nějakou čínu atp. sehnat stejně nepujde. Stačí ale nakupovat z dobrých zdrojů nebo v zahraničí, dá se to pak pořídit kolem 3000,-
Nehledej v tom raketovou vědu. To auto je postavený z běžných dílů co BMW použilo už na milionu aut. Nebude to potřebovat žádný zvláštní zacházení ani nějaký supertajný díly, aspoň ne v běžnym servisu.
Napsal: čtv 28.03.2013 08:42
od Milik607
Dobře,já s tím tak nějak počítám,protože tak je to u všech aut. Tohle všechno by mělo být v pohodě,ale jen čas ukáže co dělají turba,vstřiky a podobný věci,protože to jsou takový nejvíc choulostivý věci,ale když se k tomu budu dobře chovat.....a kdybych to kupoval,chtěl bych to s nezavislým topením,abych před jízdou auto ohřál,dá se říct i kvůli komfortu ale taky hlavně kvůli turbům a vůbec všemu čemu by ztuhlej olej vadil...
Napsal: čtv 28.03.2013 08:47
od Milik607
Hlavně aby se pak sehnalo tak dobře vybavený auto co bych chtěl....
Jinak včera jsem byl v Brně v Renocaru a mají tam přímo X6 M50D,tak jsem si do ní zkoušel sednout a mohu říct,úplně bomba,ani bych nemusel nic natavovat a jenom vyrazit. Je to všechno tak parádně udělané,hlavně všechno hned po ruce a podobně,posez bomba prostě super....akorát mi přišlo,že když z toho člověk vystupuje,že se vždycky ,,sklouzne" po hraně sedačky,vlastně přes to boční vedení na sedáku. Snad se to nebude odírat třeba o rifle atd,a nebo tam dát nějaký potah...ale přišlo mi to takový horší to vystupování než z Audi q7 ale to je síla zvyku.
Napsal: úte 07.05.2013 00:02
od mike-ee
janbrasna píše:Na zkušenosti počkej těch pár let, než nákup začne být reálný… pak se teprv ty auta dostanou ze záruky a po fórech najdeš reálné bolístky v těch nájezdech km…
Jinak souhlas s Xyronem. To auto zní strašně

( Ale jinak docela bavilo, asi bych s nim dokázal žít, v zimě s nim byla i celkem sranda ;DD
Blbý je, že tyhle přesouvadla budou mít za 5let strašněj nájezd. Výhoda toho zas je oproti leštěnkám, že co se mohlo rozpadnout se už většinou rozpadlo a je udělaný 0:}
Po poslední zimě bych se toho spíš bál. Urval jsem poloosu na X6 35d při kontrování smyku na parkovišti pod plynem asi ve 30km/h a to jsem po tom jenom šlápnul takže co s tím bude dělat takový výkon...
Jinak motor je fakt šílený oprotí 35d ve které mám možnost jezdit občas (210kW) to je úplně jinde. Je ale pravdou, že třeba Audi umí u svých BiTurbo i z venku docela příjemný zvuk díky nějaký fíčurám a k těm motorům 50d by se to hodilo, nějak si s tím vyhrát, dotáhnout víc do detailu.
Další rozdíl jsem zaznamenal ve spotřebě. Nevím jestli z důvodu toho, že to má ten výkon a člověka to prostě bere, nebo ten motor si fakt sežere prostě víc ale řádově jezdí oproti biturbu prostě dráž. 13l+ kombinovaná dlouhodobě při podle mně celkem normálním ježdění, kdy na 35d to žere kolem 10l. Ale je fakt, že už jsme to nějakou dobu neřešili, protože to stejně nemá smysl řešit
