Stránka 1 z 1
Napsal: úte 02.04.2013 15:43
od Dandik
Ahoj, nevíte někdo co se mohlo stát.
Musel jsem jet asi 5km s defektem na předním pravém kole. (Runflaty nepoužívám). Po opravě v pneuservisu se děje následující. Při rozjiždění se auto rozjíždí ztuha. Při rychlejší akceleraci problikává kontrolka prokluzu, jako při náledí. Při konstatní rychlosti jede auto normálně. Ale při prudší akceleraci, problikavá kontrolka prokluzu kol. Jinak žádné chybové hlášení se neukázalo. Díky moc za pomoc
Napsal: stř 03.04.2013 13:17
od Dandik
Dalsi me postrehy. Zminovane prokluzy resi elektronika dobrzdovanim kol. Coz zpusobuje jeste horsi rozjezdy. Pri vypnuti elektroniky dobzdovani kol zmizi, ale prokluzy zustavaji. Ze by elektronicky rizena lamelova spojka? Mohlo dojit, kvuli rozdilne trakci u kola s defektem k poskozeni treci lamely? DIk za jakoukoliv uvahu.
Napsal: stř 03.04.2013 18:23
od RSak
Nejsem mechanik, ale pokud jsi s defektem jel jako člověk, nemohlo se nic mechanického poškodit. Spíš bych to viděl na elektroniku. Asi to bude chtít nějak resetovat.
Napsal: sob 06.04.2013 15:42
od Dandik
Snad je to tak jak rikas a je to jen v elektronice. Ale je to fakt divne a pri rozjedu do 40km to v aute a pres pedela tak zvlastne vrni.
No a v tom pneuservisu nemeli 18" tak mi tam dali letni. Takze mam v predu dve zimni a vzadu dve letni. Ale to by asi vadit nemelo ne?
Napsal: sob 06.04.2013 15:48
od toretto
Stejnej rozmer? Mě tvrdili, ze je důležitý mít i stejně sjete gumy, protože to potom zjistí rozdilný obvod kola..
Napsal: ned 07.04.2013 12:26
od Dandik
Na napravach jsou stejne gumy. Predtim jsem jezdil ze vpredu jsem mel nove a vzadu jete. Nebyl zadny problem. Pak jsem na nasich slavnych prosekl gumu. Tak jsem mel v predu ty nove a vzadu starsi jeste, stejna vyska, ale sirsi. Najezdil jsem s tim asi 5000km a zadny problem. Az do teto udalosti. Ty letni co mi ted dali jsou vzadu a jsou stejneho rozmeru jako v predu a i zhruba stejne jete. Teoreticky ale muze mit prede vuci zadku jiny valivy odpor, ale to by nevysvetlovalo, proc to blbne i pri rozjezdu. Dle me logiky se to musi projevit az pri vyssi rychlosti. Nebo se pletu?
Napsal: ned 07.04.2013 18:28
od Dandik
Na napravach jsou stejne gumy. Predtim jsem jezdil ze vpredu jsem mel nove a vzadu jete. Nebyl zadny problem. Pak jsem na nasich slavnych prosekl gumu. Tak jsem mel v predu ty nove a vzadu starsi jeste, stejna vyska, ale sirsi. Najezdil jsem s tim asi 5000km a zadny problem. Az do teto udalosti. Ty letni co mi ted dali jsou vzadu a jsou stejneho rozmeru jako v predu a i zhruba stejne jete. Teoreticky ale muze mit prede vuci zadku jiny valivy odpor, ale to by nevysvetlovalo, proc to blbne i pri rozjezdu. Dle me logiky se to musi projevit az pri vyssi rychlosti. Nebo se pletu?
Napsal: ned 07.04.2013 20:48
od Dandik
ups...
Napsal: ned 14.04.2013 11:44
od Dandik
Tak problem vyresen.
Takze opravdu zalezi na tom i jak mate sjete gumy a dokonce vadi kombinace letni zimni gumy na napravach. Zajimave je, ze pokud byli v predu gumy s vetsim odporem, nebo mene sjete (vetsi prumer) tak problem nebyl. Ale naopak uz to problem byl a dost znatelny.
Lamelova spojka tak dostava zabrat a casem by asi doslo k jejimu poskozeni.
Diky vsem, kteri se snazili pomoc.