Stránka 1 z 1
Napsal: stř 10.04.2013 10:50
od fornax
Kluci, existuje nějaký model X5 který by měl redukci? Orientuje se někdo v tom jakou výbavu mají?
Napsal: stř 10.04.2013 11:37
od vlastnemec
Určitě redukci nemají a to myslím žádná, předface měl stálý pohon předek zadek tuším 60 na zadek a 40 na předek, poface je už xdrive což znamené hnán jen zadek při prokluzu a pokud DSC potřebuje připojí se předek. Nejsem so dokonce jist, jestli se pro americký trh nenajdou nějaké co byly hnány jen na zadek.
Napsal: stř 10.04.2013 13:19
od loyd-krismas
redukce nemá a neměla žádná X5 (ani jiné BMW) ani volitelná čtyřkolka nelze. Jinak je to obráceně než píše vlastnemec, ale to je jedno. Na tvojí otázku je jednoduchá odpověď - NEEXISTUJE

Napsal: stř 10.04.2013 15:58
od fornax
Škoda kolega chtěl vyměnit ML za X5 ale potřebuje právě tu redukci.
Kluci díky

Napsal: stř 10.04.2013 16:43
od loyd-krismas
redukci mají pouze off roady, tohle jsou všechno SUV

Napsal: stř 10.04.2013 17:51
od Frogger
Nutno ovšem dodat, že jsem byl velmi mile překvapen, co to naše SAV zvládne na sněhu

Napsal: stř 10.04.2013 21:53
od fornax
loyd-krismas píše:redukci mají pouze off roady, tohle jsou všechno SUV

No právě ML-ko ji má
On to potřebuje hlavně při vytahování lodi z vody. 2,5t a měkký břeh - potřebuje velice citlivě vyjet. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Jak by si s tím poradil xdrive s automatem?
Napsal: stř 10.04.2013 23:36
od hubajzed
zkusenost primo z X5 ne ale máme v rodině Range Rovera 4.4 a je teda pravda že loď taháme z vody do prudkého kopce ale bez redukce ne-e

Napsal: čtv 11.04.2013 13:07
od jararak
loyd? ako si to myslel s tym, ze to vlastnemec myslel naopak?
e53 predlift 62% zadok, 38% predok pernamentne (on pise akurat 60/40)
pokial viem tak e53 vychadza dost statne z l322 avsak ta redukciu ma, hoc skor v elektronickej podobe
Napsal: čtv 11.04.2013 18:55
od loyd-krismas
fornax: taky se obávám, že by to mohl být pro BMW celkem problém... Já bych fakt volil opravdový off roady, třeba toho Lanďáka, nebo za sebe můžu doporučit Pajero.
jararak: jo já jsem se spíš blbě vyjádřil

Napsal: pát 12.04.2013 07:25
od Maca
jararak píše:loyd? ako si to myslel s tym, ze to vlastnemec myslel naopak?
e53 predlift 62% zadok, 38% predok pernamentne (on pise akurat 60/40)
pokial viem tak e53 vychadza dost statne z l322 avsak ta redukciu ma, hoc skor v elektronickej podobe
No já myslím, že to myslel spíš tak, že vlasta píše, že xdrive žene jen zadek a předek připojí jen pokud je potřeba. Což nevím jak u poface E53, ale někde jsem četl, že xdrive má základní poměr 40:60 ve prospěch zadní nápravy s tím, že si dle potřeby může měnit poměr až na 0:100 nebo 100:0

Napsal: pát 12.04.2013 11:13
od jararak
e53 po lifte nemam (a predlift mam len 2mesiace) ale xdrive ma 40/60 stale (cize jednu napravu zenie len vynimocne, vraj pokial ides nad 150km/h tak presunie vsetko dozadu), ale v pripade potreby je schopne dat 100% na samostatne koleso (avsak neviem ci toto nevie az e70), tak ci onak teoria sa nie vzdy spaja s praxou
ja som si x5 kupil na tahanie hobby-ho ktory vazi "len" 1250kg a aj to prevazne po spevnenom terene (asfalt)
Napsal: pát 12.04.2013 17:41
od vlastnemec
Předtím jsem to napsal moc jednoduše.
e53předface Trvalý pohon všech kol mezinápravovým diferenciálem 65% zadek a 35% předek.
e53poface xDrive diferenciál nahrazuje elektronická spojka, primárně jsou poháněna zadní kola, pokud je potřeba, připojují se další, dále v případě potřeby dokáže přenést "až 100" síly na jedno kolo.
Napsal: stř 24.04.2013 12:31
od hofycz
Mam nejnovejsi X5 a ta ma 60/40 zadek/predek s moznosti kazde kolo individual 0-100.
Jinak jsem s tim vozem moc spokojeny co se tyka brodivosti ve snehu. Letos jsem mel "tu cest" jet kousek cesty na horach za Dacii Duster a jako 4 kolka "zahynula" uz na zacatku cesty co byla mene protazena. Tak jsem ji v poklidu objel zavejemi a jel jsem dal. Ten xDrive funguje velmi paradne.