Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 20.06.2013 08:20
od Tommmy
roční nájezd něco kolem 60 000, 80% dálnice s 2T podválem, rychlost striktně do 100km/h na tempomat. Mám brát manuál, nebo automat, kterej je prokazatelně max. půl roku po repasi? Jaký je reálný rozdíl ve spotřebě automatu a manuálu? Poslední dotaz - pokud je uvedeno, že automat je 6ti kvalt, bude to už vždy ta novější převodovka ZF? Díky
Napsal: čtv 20.06.2013 10:15
od Vlasta
Jel jsem jednou s E39 530d s prázdným dvouosákem s plachtou, alamara tam za živýho boha ani na rovině nedala pětku a točila to v otáčkách na čtyřku. Musel jsem to dát na manuál a tu pětku tam dát sám. To jenom k automatu, ale myslím si, že i tak je vhodnější k tahání vleku
Napsal: čtv 20.06.2013 21:13
od vlastnemec
Určitě automat, nepálíš spojku ale zahříváš olej (neplatí u tahání aut ze škarp atd. automat nemá rád protáčení kol) jeden kámoš s předface tahá koně a kvůli tomu jsi ji taky koupil max. spokojenost a druhej auta s poface taky max. spokojenost, že by někdo z nich měl problém s řazením a meseli házet kvalty sami nevím a slyším poprvé.
Předface 5kvalt GM
Poface 6kvalt ZF - určitě přednost
Jeden kámoš taky koupil předface po repas a dělal repas za 10tis km. Druhej to stejné, ale může si za to sám uvedeným taháním. Jinak repas GM dělají známí za 30tis.