Stránka 1 z 1

Napsal: ned 21.07.2013 17:18
od topgal
Dobrý den, mám e53 3.0D 160kw 2006 a už po druhé jsem měnil turbo, hned druhy den po výměně jsem zjistil že motor nejde vytočit přes 3000 ot.. Někdy se ukáže kontrolka řízení motoru a ta po klidné jízdě druhý den zhasne. Včera jsem jel po dálnici na nedostal jsem s toho víc jak 140km/hod.
Při jízdě a sešlápnutí plynu až na zem otáčky vylítnou nahoru ale bez tahu, jenom to řve. Mám podezření na váhu vzduchu ale kvůli ceně ji nechci kupovat jen na zkoušku. Můžete mě někdo prosím potvrdit nebo vyvrátit moji domněnku. Moc děkuju

Napsal: ned 21.07.2013 18:32
od loyd-krismas
A turbo jsi dával nový nebo repas? Já musel na 3,0d 2x reklamovat repas turbo, než bylo fakt ok a jelo jak mělo.

Napsal: ned 21.07.2013 19:17
od topgal
Pokaždé to byl repas. Na to první repasované jsem najel cca. 30 000 km. Dělaly to v Brně a to druhé mám z Holic u Pardubic. Pokaždé vše měněno oleje, filtry atd. Nyní mám najeto cca.180 000 km.

Napsal: stř 24.07.2013 17:18
od topgal
Vyřešeno, prasklé svody, v BMW cca: 20.000 Kč

Napsal: stř 24.07.2013 21:23
od pran22
to je ranec 20 nejde to nějak opravit nebo starši jine

Napsal: čtv 25.07.2013 14:57
od topgal
Staré svody můžou prasknout znovu a skoro polovina ceny je montáž. Nikdo z mých mechaniků do toho nechtěl jít, že je to velká práce a špatný přístup. Jako výhodnější jsem zvolil origo BMW a je klid.

Napsal: čtv 25.07.2013 15:11
od jararak
slo to riesit uzivanymi zvodmi z 135kw verzie, tie nepraskaju (iny matros)

Napsal: ned 04.08.2013 12:40
od _milan_
jj svody z 3,0d ze 135kw.. pasujou .. ja je nechavam po 3000.. jsou litinovy ty nepraskaji jak ty novejší nerezovy...

Napsal: úte 27.08.2013 18:31
od topgal
Tak bohužel svody to nebyly. Asi před týdnem jsem vykuchal DPF a nechal ho vypnout u Mentuliho. Včera jsem vyměnil váhu vzduchu a nechal na diagnostice smazat z paměti závady a pořád to nejede jak má. V nižších otáčkách to ještě jde ale jak se to dostane na 3000 tak se výkon zastaví.
Když to bylo v BMW na výměně svodů tak měřily turbo a to prej je v pořádku a že to nejspíš dělá ucpaný DPF. Už nevím kam sáhnout. Ještě mě napadlo jestli to nějak nesouvisí s docela velkým výskytem karbonu pod víkem ventilů kterého se chci taky zbavit nějakým výplachem nebo tak něco.Díky za každou radu.

Napsal: ned 10.11.2013 14:44
od topgal
Tak konečně jsem přišel na to proč mi auto nejede, nefunguje naklápění lopatek turba. Když bylo turbo po repasi tak mě předvedly funkci naklápění na nějaké mašině a fungovalo to na 100%. Po montáži do auta už nefunguje, prolezl jsem připojovací kabel a všechny pojistky ale nic jsem nenašel. Nesetkal se stím někdo?

Napsal: stř 20.11.2013 08:50
od topgal
Už zase jezdí auto tak jak má, vyměnil jsem ovládání naklápění klapek turba. :D