Stránka 1 z 1
Napsal: ned 11.08.2013 15:09
od actcz
Ahoj všem,
mám takový problém, nejde mi nastartovat X5 3.0d 135kW.
Startér točí, nafta u filtru je taky, ale nejde nastartovat, povede se to třeba až po dvou minutách...
Ale to musí být auto napíchnuté na kabely... baterka to neutáhne
Jak kdyby nešla nafta...
Vyměnil jsem čidlo na rampě, ale nic
Může mi někdo z vás poradit????
Díky....
Jo, ještě screenshoty z INPY...
Napsal: ned 11.08.2013 21:33
od vlastnemec
Ahoj, já bych šel po vstříkách, řekl bych že jeden nebo více je v hajzlu, zkus mrknout v inpě na korekce, ale ty to nemusí ukázat. Dá se to poznat ještě podle přepadů jak tečou, pak už jedině diesel service.
Napsal: ned 11.08.2013 21:52
od actcz
myslíš. že vstřiky... z ničeho nic??? po výměně palivového filtru???
to se mi moc nezdá

Napsal: ned 11.08.2013 22:03
od vlastnemec
Myslím že to bylo tady, někdo něco podobného řešil se stejnýma chybama, jelikož mi auto taky špatně startovalo, tak jsem toho pročetl hodně, ale já jsem měl jiné příznaky a nakonec to byl startér. Zkus projít vlákno 5er, 3er nakonec na to přišel tak že si udělal bandasky na přepady a jeden pekelně tekl, ber to jako radu, podle toho co Ti vypsala inpa, zkusím pohledat v druhém compu jestli nemám odkaz uloženej. Jinak nikdy nevíš v jakém stavu vstřiky jsou, to se pozná jen na stolici, vyrovnávají se navzájem tak to na chodu motoru ani nepoznáš.
Napsal: ned 11.08.2013 22:10
od vlastnemec
Ještě otázka, startér točí normálně (baterka to neutáhne), nebo zdlouhavě, jako by byla v hajzlu baterie?
odkaz:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=12449
Napsal: pon 12.08.2013 06:48
od actcz
jo, baterka točí normálně... asi tak minutu a půl, ale nestačí to, když je to na kabelu na jiným autě, tak to asi za dvě minuty nahodí a je to v poho... auto jede a nemá problém, dokud se nechcípne...
Pak to točí asi 20s než ho nahodí a když se nechá déle, tak už musí motat dlouho

napadlo mne, že by mohla nějakým důvodem padat nafta... ale proč?...
Ady
Napsal: pon 12.08.2013 10:43
od jararak
pozeram ze tam mas tlak na raily 2,5 baru, normalne ma ukazovat nieco pod 4, cize
-ak este mas, daj tam naspet stary filter - je mozne ze ten novy je nepriechodny
-mas v prdely cerpadlo pod vodicom (ale ak len vrci a nehuci extremne, popripade nieje zase uplne ticho, nemal by byt problem) - edit : to cerpadlo tam je u e39, neviem kde ho ma e53
-cura vstrek, treba ich zmerat
-stale to moze byt cidlo vacky/kluky, ale v spojeni s tym tlakom to vidim skor na prisun paliva
Napsal: pon 12.08.2013 11:39
od actcz
čidla by to snad napsalo, doufam
musím udělat flaškovej test... jinak nafta je vidět, že jde bez bublin... a ten tlak, muže být asi opravdu nízký díky vstřiku...
Ady
Napsal: pon 12.08.2013 11:43
od actcz
napadlo mne, co kdyz pricpu prepadové hadicky??? Co se stane??? mel by se zvysit tlak, pokud je to vstrikama...