Stránka 1 z 1

Napsal: ned 11.08.2013 15:09
od actcz
Ahoj všem,

mám takový problém, nejde mi nastartovat X5 3.0d 135kW.
Startér točí, nafta u filtru je taky, ale nejde nastartovat, povede se to třeba až po dvou minutách... :-(
Ale to musí být auto napíchnuté na kabely... baterka to neutáhne :-(
Jak kdyby nešla nafta...
Vyměnil jsem čidlo na rampě, ale nic :-(
Může mi někdo z vás poradit????
Díky....


Jo, ještě screenshoty z INPY...

Napsal: ned 11.08.2013 21:33
od vlastnemec
Ahoj, já bych šel po vstříkách, řekl bych že jeden nebo více je v hajzlu, zkus mrknout v inpě na korekce, ale ty to nemusí ukázat. Dá se to poznat ještě podle přepadů jak tečou, pak už jedině diesel service.

Napsal: ned 11.08.2013 21:52
od actcz
myslíš. že vstřiky... z ničeho nic??? po výměně palivového filtru???

to se mi moc nezdá :-(

Napsal: ned 11.08.2013 22:03
od vlastnemec
Myslím že to bylo tady, někdo něco podobného řešil se stejnýma chybama, jelikož mi auto taky špatně startovalo, tak jsem toho pročetl hodně, ale já jsem měl jiné příznaky a nakonec to byl startér. Zkus projít vlákno 5er, 3er nakonec na to přišel tak že si udělal bandasky na přepady a jeden pekelně tekl, ber to jako radu, podle toho co Ti vypsala inpa, zkusím pohledat v druhém compu jestli nemám odkaz uloženej. Jinak nikdy nevíš v jakém stavu vstřiky jsou, to se pozná jen na stolici, vyrovnávají se navzájem tak to na chodu motoru ani nepoznáš.

Napsal: ned 11.08.2013 22:10
od vlastnemec
Ještě otázka, startér točí normálně (baterka to neutáhne), nebo zdlouhavě, jako by byla v hajzlu baterie?

odkaz:

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=12449

Napsal: pon 12.08.2013 06:48
od actcz
jo, baterka točí normálně... asi tak minutu a půl, ale nestačí to, když je to na kabelu na jiným autě, tak to asi za dvě minuty nahodí a je to v poho... auto jede a nemá problém, dokud se nechcípne...
Pak to točí asi 20s než ho nahodí a když se nechá déle, tak už musí motat dlouho :-( napadlo mne, že by mohla nějakým důvodem padat nafta... ale proč?...


Ady

Napsal: pon 12.08.2013 10:43
od jararak
pozeram ze tam mas tlak na raily 2,5 baru, normalne ma ukazovat nieco pod 4, cize

-ak este mas, daj tam naspet stary filter - je mozne ze ten novy je nepriechodny
-mas v prdely cerpadlo pod vodicom (ale ak len vrci a nehuci extremne, popripade nieje zase uplne ticho, nemal by byt problem) - edit : to cerpadlo tam je u e39, neviem kde ho ma e53
-cura vstrek, treba ich zmerat
-stale to moze byt cidlo vacky/kluky, ale v spojeni s tym tlakom to vidim skor na prisun paliva

Napsal: pon 12.08.2013 11:39
od actcz
čidla by to snad napsalo, doufam :-(
musím udělat flaškovej test... jinak nafta je vidět, že jde bez bublin... a ten tlak, muže být asi opravdu nízký díky vstřiku...

Ady

Napsal: pon 12.08.2013 11:43
od actcz
napadlo mne, co kdyz pricpu prepadové hadicky??? Co se stane??? mel by se zvysit tlak, pokud je to vstrikama...