Stránka 1 z 1

Napsal: pát 04.10.2013 11:53
od Bambim
Ahoj,

koupil jsem nedávno X5 3.0D, ale až po delší době jsem si všiml, že při sekvenčním řazení mi nejde zařadit 5 stupeň. Zkoušel jsem to počítat i na dálnici na zařazený D stupeň a pětka mi tam prostě neskočila. Automat jinak funguje velico dobře, ale tohle mne trochu vadí. Nevíte někdo co s tím?
Taky se mi někdy stane, že když nastartuju auto, tak mám ztišený radio a musím si znovu nastavit hlasitost.

Předem díky za Vaše návrhy.

Bambi.

Napsal: pát 04.10.2013 18:51
od vlastnemec
Ahoj, předpokládám tedy, že máš předface 135kw kde je automat GM, nechcu malovat čerta na zeď, ale čeká Tě s největší pravděpodobností repas. Je celkem divný že nejde pětka, většinou to dělají první dva stupně a auto řadí od trojky, chce to diagnostiku, bez toho se nehneš.

Napsal: sob 05.10.2013 11:39
od Bambim
Je to po face, ale prijde mi jak by tam bylo něco jen odpojenýho, jelikož to jinak řadí v pořádku.

Napsal: sob 05.10.2013 11:53
od hansm5
muze bejt civka na jednotce prevodovky v haji :wink:

Napsal: sob 05.10.2013 13:33
od vlastnemec
Takže šestka Ti tam padne, nebo jezdíš max. na čtvrtý stupeň?

Napsal: sob 05.10.2013 22:28
od Bambim
Nejvyšší je tam 5tý stupeň, ale zařadí to nejvýše 4tý.

Co to pro mne znamená, špatná cívka na řídící jednotce? V diagnostice je nějaká chyba motoru, ale nevím přesně co to je. Protože všechno běží jak má, krom toho stupně.

Napsal: ned 06.10.2013 09:21
od Killingman
No hlavně to pro tebe znamená, že máš GM převodovku a ne ZF a tudíž máš předface 135KW verzi a ne 160KW verzi poface od roku 2004 :-)

Pokud můžu poradit, dej to někam kde tomu rozumí - opět budu trapně doporučovat brňáky - prevodovky-brno.cz. V pátek jsem si od nich vzal svoji opravenou X5, předtím mi opravovali E39 - obě dvě naprosto excelentně!
Bez diagnostiky stejně na nic nepřijdeš a oni tě neojebou.

Napsal: ned 06.10.2013 09:47
od Bambim
Brno je pro mne dálka, asi 350km. Spíše bych to potřeboval trochu rozvinout s tou cívkou.

Napsal: ned 06.10.2013 12:56
od loyd-krismas
Sám se do ničeho nepouštěj. Rada pro začátek a zbytečné pozdější komplikace. Podle toho odkud jsi se obrať na servis buď převodovek, nebo znalce BMW.

Pro začátek si zjisti co vlastně máš za automat. Pokud máš jen 5rychlostí, nebude to pofacelift.

Napsal: ned 06.10.2013 15:03
od Killingman
Bambim píše:Brno je pro mne dálka, asi 350km. Spíše bych to potřeboval trochu rozvinout s tou cívkou.


Ono je to dost jednoduchý na počty. Buďto ujedeš 700km * 10 l = 2.450 Kč a repas převodovky tě bude stát třeba 30.000 Kč
a nebo ujedeš 100km za 350 Kč a repas tě bude stát 50.000 Kč

Vyber si sám :-D

Já to mám do Brna 200km a stejně bych to jinam nedal. Nenašel jsem na ně ANI JEDNU negativní recenzi a za ty ceny a množství práce co udělají - sorry, to si radši zajedu do Brna než to dávat nějakýmu pokustónovi. Na cívky se vyser, pokud nejsi automechanik, stejně zjistíš hovno a uděláš víc škody než užitku...

Už jsem to psal někam jinam, ale znovu to zopakuji - koupil sis auto v ceně 1.5 mega. Nemůžeš čekat, že na tom doma na koleni uděláš všechno jako na škodě favorit. To prostě nejde. Neříkám, že je vzhledem ke kvalitě českých autorizovaných BMW servisů nutný to do nich cpát (stejně imho umějí hovno a jsou to výměnáři dílů), ale srát se s tím doma v garáži?

BTW: Napíš posledních 7 znaků z VIN a hned budeš vědět co máš za verzi (nebo použij tenhle odkaz a napiš to rovnou tam...)
http://www.realoem.com/bmw/select.do

Napsal: ned 06.10.2013 18:54
od Killingman
Tak tohle sem nejde nedat :-)

Jinak ten majitel E39 co mu to dělali za den jsem byl já :-D

http://ecupower.cz/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat

Napsal: pon 07.10.2013 19:41
od Lennox
Já jsem rád, že si sám vyměním aspoň žárovku, natož něco dělat s automatem. :lol:

Napsal: pon 07.10.2013 21:23
od vlastnemec
No když jsem vyděl u JaraXe rozhozený automat, tak vono zas tak složitý nebude, pokud je člověk trochu vzdělaný, šikovný a už měl možnost to vidět tak proč ne. Jinak doporučuji co bylo napsáno, vem to do servisu na převodovky, můžu doporučit dvě firmy v Ostravě jestli to máš blíže a Jarda se jich z jara taky hodně nadělal.

Napsal: pon 07.10.2013 21:26
od vlastnemec
Jo ještě k těm drobným opravám, xenon na e53 se mění hůře jak když jsme sundávali mechotronik a měnili těsnění na e65, holt žárovky jsou někdy zapeklité.

Napsal: pon 07.10.2013 21:40
od Lennox
vlastnemec píše:Jo ještě k těm drobným opravám, xenon na e53 se mění hůře jak když jsme sundávali mechotronik a měnili těsnění na e65, holt žárovky jsou někdy zapeklité.


Tak je pravda, že u nových aut si už ani tu žárovku nevyměníš, tam musíš do servisu úplně se vším.