Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 31.10.2013 16:00
od FenixCZE-INT04
Zdravim,
muj dotaz sem nenasel, tak zalozim novy vlakno.
Po roce a pul premyslim, ze se zase vratim k BMW. Od ruznych mechaniku a konkurence mi ze vseho vysla nejlip E53, co se kvality tyce.
Ale muj dotaz, jakou motorizaci byste doporucili? Urcite bych chtel benzin, nafta by nemela vyznam na muj najezd km a ve vysledku kdyby ten benzin zaplynoval, tak by to nemelo uz tuplem vyznam kvuli poruchovosti dieselu.
Diky za nazory.
Napsal: čtv 31.10.2013 20:16
od Killingman
4.8iS

Napsal: čtv 31.10.2013 20:41
od jararak
3i nema vyznam
4,4 je take optimum, tych motorov je kopec v pripade poruchy
Iska su pekne avsak ma to par prvkou ktore su trosma predrazene
Napsal: čtv 31.10.2013 20:57
od Killingman
Ano, například vzduchový podvozek v základu a obecně vyšší výbavu za stejnou cenu jako 4.4

Napsal: pát 01.11.2013 07:09
od jararak
No ked sa ti poruca predny tlmic nebudes 2x stastny a poznam par ludi co to vyhadzovali z iska
Netreba kupit prvy holobyt ktory sa na ulici najde. Ako druha vyhoda ciastocne vybavenej 4,4 je to ze ma kompletnu elektrinu cize si mozem vybavu bez problemov retrofitnut
A s tou cenou si robis prdel nie? U nas idu iska 2x drahsie ako 4,4
Napsal: pát 01.11.2013 09:15
od Killingman
Předek jsem už měnil, 30.000 Kč za oba dva měchy s tlumičema mi nepřijde zase takový rozdíl oproti tomu, když bych měl kupovat přední uložení, tlumič, pružinu...
Pokud u Vás stojí 4.8iS 2x tolik než 4.4, to svoje ti hned za 20.000e necham a ještě vyděláš...

Napsal: úte 05.11.2013 13:50
od FenixCZE-INT04
No zajimavy, taky se ale priklanim k nazoru ze 4,4 je vhodnejsi skrz vetsi pocet motoru.
Ty tu 4,8is mas v plynu?
Napsal: stř 06.11.2013 21:54
od Killingman
V pondělí jede k JaraXovi na montáž LPG tak uvidíme, ale podle referencí si myslím, že budu maximálně spokojen...
A hlavní rozdíl mezi 4.8iS a 4.4 vidím právě ve vyjímečnosti. A 265KW je taky poznat... Obecně ty 4.8 byly ve vyšší výbavě, už jen ten vzduchový podvozek je rozdíl třídy...
Na benzín jezdím teď za 12.5 kombinovaně (je fakt že města je tam minimum, párkrát do Prahy po D11 a hodněkrát 6km ráno tam a 6km večer zpátky po okresce) takže se snad do 15/100 v LPG vlezu.
BTW: Na
http://www.bmwbazarpraha.cz mají nádhernou 4.8iS za 340 s DPH - výbava je oproti "té mojí" sice dost social, ale je fakt ve výborným stavu...
Napsal: stř 06.11.2013 22:06
od Hanz
E53 X5iS za 12,5 kombinované je tak z 30% na laně nebo na podvalu...
Běžně 18 a víc plynu

Napsal: čtv 07.11.2013 10:49
od jararak
neajk som nevedel najst tuto temu minule
chcel som doplnit, ze 4,4 ma relativne male kotuce, cize sa nato daju obut 17" zimaky co je myslim celkom slusny rozdiel. je uzasne ze 4,6/8 je vynimocny motor, bohuzial aspon 4,6 nieje nejak extra preslavena spolahlivostou a poznam par odstavenych 4,6 ktore cakaju na nove srdce.
nevravim ze su to velke cenove rozdiely ale ked si clovek prirata korunu (skor tisicovku) ku korune ono sa to zrata
k tej spotrebe - asi ta poriadne ojebava palubak, odporucam natankovat plnu a po par sto km dotankuj a zrataj vysledok, mozno budes troska prekvapeny.
4,4 m62 jazdi od 13-5 medzimesto a n62 to ma o taky liter a pol menej +- a to jazdim rozhodne dlhsie trasy ako 6km kde sa vie ten motor aj troska zohriat.
Napsal: čtv 07.11.2013 12:10
od FenixCZE-INT04
Oni na tom bmwbazaru maji i e70 za neskutecnou cenu ale uz trochu vylitanou

Napsal: čtv 07.11.2013 18:23
od Killingman
Pouze ke spotrebe...
Napsal: čtv 07.11.2013 19:42
od loyd-krismas
já mám 4,4i v plynu a jsem spokojený.

Není sice tak vybavená jako Killingmana, ale stačí to.

Napsal: pát 08.11.2013 00:00
od kubikula420
cau jak se jmenuje ta aplikace do toho telefonu?

Napsal: pát 08.11.2013 10:46
od Killingman
kubikula420 píše:cau jak se jmenuje ta aplikace do toho telefonu?

Road Trip

Napsal: pát 08.11.2013 20:15
od FenixCZE-INT04
Me by jeste zajimalo, jestli je X5 opravdu tak strasne trakar bez vduch. podvozku, jak sem nekde cetl. Resp. s cim je to srovnatelny? Zatim sem nemel moznost se svezt.
Napsal: pát 08.11.2013 20:41
od Killingman
Ona je trakař i se vzduchovým podvozkem.
Pokud dáš 20'' gumy tak jsi vzadu jak na žebřiňáku ať máš podvozek jakýkoliv

Pozoruju dost změnu mezi 18tkama na zimu a 20tkama na léto...
Bez vzduchovýho podvozku jsem jel s X5 3.0D a bylo to výrazně měkčí. Zase na druhou stranu se to houpalo ze strany na stranu a bylo to "takový divný" - gumový.
Vzduchový podvozek koupíš i s 4.4 motorem, stejně tak i s 3.0D - ale proč to kupovat, když se prodávají 4.8 za stejný prachy jako 4.4 a na LPG jezdí levněji než 3.0D se kterou neuděláš v rámci nákladů na PHM vůbec nic?
Údajně ty 4.8 jezdí úsporněji než 4.4 což nemohu potvrdit a ani vyvrátit, 4.4 jsem neměl. 4.6 jsou alpine motory před faceliftem, 4.8 poface přímo BMW.
Jo k tomu trakaři - porovnávám to se svojí ex E39 s Mpacket 2 podvozkem - X5 je komfortnější i na 20'' kolech, ale ne o takový skok jako jsem čekal
