Stránka 1 z 1

Napsal: sob 09.11.2013 18:28
od louis
Věděl by zde někdo, jestli je nějaká šance, že při úniku vzduchu z jedné přední strany (po zaparkování), může být chyba někde jinde než ve vadném měchu? Víte o někom, je schopen určit diagnózu (Praha, SČ)?

Díky!

Napsal: sob 09.11.2013 19:13
od Killingman
Ještě v hadičkách co vedou k měchu, ale moc na to nespoléhej, na 99% je to měch

Napsal: ned 10.11.2013 17:03
od vlastnemec
99% měch, stávalo se ještě že unikal vzduch při spojce u měchu, ale to bylo na zadku, na předku jsem otom neslyšel.

Napsal: úte 10.03.2015 10:39
od Vojta8407
Mam v podstate ten samy problem ale dokazete mi to nekdo vysvetlit ?
Stava se mi, ne pokazde, ze prava zadni cast se odfoukne. Nerozumim jak presne to funguje ale kdyz budu mit vadny mech tak by se mel vyfouknout pokazde kdyz zaparkuji a vypnu motor nebo ne ? Jak to teda funguje ? Dejete se mi to jen obcas... Objednal jsem novy mech ale ted zacinam pochybovat...muzete to nekdo objasnit ?

Napsal: úte 10.03.2015 13:00
od louis
Vojtovi to asi nepomůže, protože zadek se neotáčí. U mě to bylo těsněním mezi měchem a tlumičem. Tlumič měchem (který se nepohybuje) prochází a otáčí se v něm. K vyfouknutí docházelo při rejdu, kdy se o kroužky deformovaly a netěsnily. Navíc když ušel vzduch, měch zcela spaskl a kroužky už netěsnily vůbec. Musel jsem vždy při snaze systému o dofouknutí auto přizvednout, potom se to chytlo (něco jako pneu při přezouvání). Ve vyšší poloze to neunikalo skoro vůbec. Provizorně jsem to vyřešil zvednutím celého podvozku diagnostikou o 25 mm a byl v celku klid. Ale situace se pochopitelně dál zhoršovala, až jsem se rozhodl vyměnit komplet tlumič s měchem. Podařilo se mi sehnat nový ARNOT cca za 8 tisíc bez DPH z Polska, tak jsem to vyměnil komplet, neměl jsem čas laborovat s o-kroužky. Kdyby to někoho zajímalo, přikládám řez měchem.