Stránka 1 z 2

Napsal: stř 30.01.2013 10:17
od muchada
zdravim mam dotaz.v teto zime kdyz nastartuju sviti mi motor a auto rve ale vubec nejede.pise to neco engine damage.kdyz se to zahreje a vypnu motor a znova nastartuju tak je vse v poradku.cim to muze byt???díky za radu

Napsal: stř 30.01.2013 14:42
od janbrasna
Málo oleje nebo problém s vanosem/valvetronikem?

Napsal: stř 30.01.2013 14:58
od janbrasna
Jinak co je to přesně za motor? 645 nebo 650? Na 645 byl vydaný bulletin a měnily se v DME valvetronic adaptace, ale tam to bylo obráceně — hrubý volnoběh při zahřátém motoru. (Najdeš v SI B11 07 06 z 10/2006)

Jako nezní to úplně jako sranda a doma v obýváku to nevyřešíš. Chce to pořádnou diagnostiku a servis. Může to být trivialita, nebo nový motor: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1410461

Napsal: stř 30.01.2013 15:15
od muchada
je to 645ci olej sem tam nemel to je pravda...

Napsal: stř 30.01.2013 15:16
od janbrasna
No nicméně si pusť ty videa v tom odkazu výše, jestli ti to dělá stejný zvuk…

Napsal: stř 30.01.2013 15:17
od muchada
trosku mi prislo ze to i hur startovalo nemuze to byt palivovy filtr nebo svicky?

Napsal: stř 30.01.2013 15:18
od muchada
taky mi to takhle za studena cvakalo ale vymenil jsem klinovej remen a remen na klimu a uz to nedela...

Napsal: stř 30.01.2013 15:19
od muchada
myslel jsem ze 645 nema vanos...:(

Napsal: stř 30.01.2013 15:21
od muchada
a je normalni ze ten palivovy filtr stoji 5tis.???

Napsal: stř 30.01.2013 15:24
od janbrasna
Vanos/Valvetronic, co já vim :) Dělá to tohle: http://www.youtube.com/watch?v=6PJVCw1HHD4

Na svíčce to můžeš poznat, protože na špatném válci nebo pokud někde prosakuje olej, tak bude zasraná. Jen se ty poslední dvě vzadu fakt blbě vyndavají. Ale spíš to bude jen důsledek, než příčina.

Jinak palivový filtr 645Ci nemá, resp. je lifetime a je součástí potrubí/čerpadla.

Fakt to nechceš vzít na diagnostiku nebo do servisu? Ten motor stojí kolem 300.000 CZK ;))

Napsal: stř 30.01.2013 15:27
od muchada
takze tam se palivovy filtr nemeni?v dilech mne rekli ze stoji 5tis.a je s cidlem hladiny paliva...tak to nechapu.jo pristi tyden jdu na diagnostiku.to nemuze stat 300tis.kupuju naftovy 530d 170kw za 25-30tis.a tenhle stoji 300000??mozna funglovka

Napsal: stř 30.01.2013 15:38
od muchada
mohl bys mi poradit nekoho sikovneho co se v tom vyzna aby mi to napichl nekde pobliz Teplice Usti Praha Kladno atd....diky

Napsal: stř 30.01.2013 15:56
od janbrasna
Kolem 100k jsem viděl olítaný až na půdu. Funglovka 560k i s prací u BMW :)))

Napsal: stř 30.01.2013 16:38
od janbrasna
Jo a pak je tady ještě jeden bulletin SI B 11 02 05 (01/2006) který to taky řeší.

Tady je v PDF: http://www.xoutpost.com/attachments/x5- ... -02-05.pdf

Je to podobné jako ten první co jsem posílal, jen tohle neni o adjustaci, ale o výměně :( Evidnentě to bylo pár měsíců výroby, pak změnili povahu těch dílů. Mimo záruku to je kolem 60k u BMW.

Mimochodem máš automat nebo manuál? Automat na to nějak trpí víc, protože se tolik neprohřívá olej, v separátoru zůstává bordel a zkondenzovaná voda atp., to všechno může problémy zhoršovat. Cucky v oleji, náchylný hydroštely, a pak samý podobný symptomy.

Nech si vyčíst na diag, jestli ty chyby odpovídají tomu PDF.

Praha a okolí doporučuju:

Snejk: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=95456
Holubice: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=64659
AutoPupik: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=43157

Napsal: stř 30.01.2013 16:48
od muchada
diky moc ses borec.snad ten motor nebude v prdeli no ma nalitano jen 180tis.km:/

Napsal: stř 30.01.2013 16:56
od janbrasna
Viděl jsem na tohle umřít N62 ve 40tkm i 100tkm, ale to už musí bejt smůla. Problém je u aut ježděných v zimě s automatem na krátký trasy, kdy se dělá domino problémů. V nějakých 150tkm se začne zasírat ventilace/separátor, čekuj: http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=263731 — no a pak z toho jsou problémy jinde, namožený valvetroniky, rozjetá komprese, podrápaný válce… Podle těch čísel bulletinů najdeš všechno info a fotky a videa po US fórech, je to tam popsané dost, a všechno to spolu souvisí.

Napsal: ned 03.02.2013 16:42
od Lauraa
Ahoj, letos koluje po internetu a mezi lidma nová forma privýdelku, ideální na zimu, když je vecer hodinka dve casu :) Sama si takto vydelávám už od prosince a fakt me to nadchlo! Milióny z toho sice nejsou, ale dokud to jde, tak se mi hodí každá snadno vydelaná kacka :) Kdyžtak mrknete na http://www.Cervena-Cerna.cz/?s=e

Re: e63 za studena sviti motor

Napsal: pát 16.02.2018 14:30
od Hinter10
Ahoj,muzu se zeptat jak to nakonec dopadlo s motorem?mám nejspíš stejny problém,zvuk stejny z toho místa jako na videu.po zahřátí a znovu nastartování kontrolka zhasla.chybu mi to zadnou nevypisuje.mám e63 5.0 275kw r.v.2006.příští tyden jdu na diagnostiku,tak bych se rad pripravil na to co me zhruba ceka.Diki za jakekol info.

Re: e63 za studena sviti motor

Napsal: pát 16.02.2018 17:49
od kawaman
To máš asi nějakou divnou šestku.. mělo by to být 4.8 270kw

Re: e63 za studena sviti motor

Napsal: pát 16.02.2018 19:26
od Hinter10
kawaman píše:To máš asi nějakou divnou šestku.. mělo by to být 4.8 270kw
Jj 4.8 to je jedno.nejake info nebo rada k tomu?