Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupit nekoupit 8cku? Poraďte...

Vše o E31, G15
Zpráva
Autor
Neversummer
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: ned 31.10.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Neversummer »

Ahoj, zajímaly by mě vaše zkušenosti s 8er...koupit nekoupit? Její přednosti? Poruchovost, náklady na servis, provozní náklady...díky moc!
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

no zalezi kolik za ni chces dat a na co ji chces :-) taky jestli V8 nebo V12....
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od kralik »

8er za 100 000kc nebrat, za 250 000kc premejslet. Co se tyka motoru, prevodovky, tak jsou opravy stejne jako na 7er - e32/38. Techto dilu je tu mraky a lidi co to daji doporadku take. Ostatni dily, jako podvozek, kastle interier je jina story. 8er na dily moc neni, vlastne zadna, druhovyroba skoro neexistuje. Neco sezenes vpohode, neco dost blbe... Musis na to proste mit odvahu, finance a chut. Pokud mas, tak jsi vyhral to nejzajimavejsi cos mohl. To je jina liga. Do 8er se da zamilovat. Budou se ti stavat momenty, kdy za tebou budou lidi na benzince chodit a davat se do reci. Nakladaky pribrzdi a zvednou palec nahoru. Fakt nekecam. 8er je tu malo, provozuschopnych jeste min a vubec nejmin jich jezdi denne :) Rozmysli si a klidne se tu ptej. Ale tak obecne jako ses zeptal ,tak to ti nikdo neodpovi.
V cem jsi doposud jezdil? Kolik na to mas? Jak s 8er chces jezdit - denne nebo vikendova hracka? Jakej motor a prevodovka?
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#4 Příspěvek od Radek »

u e31 podle me musis mit sam jasno, zda ji chces nebo ne.... ja ji mam nakych 6let z toho posledni 3roky s ni uz skoro nejezdim -rocne nakych 500km, ale prodavat ji nechci, je to proste srdcovka.... i kdyz pred rokem jsem si poridil peknou e34 M5 s tim, ze vystrida v garazi e31....nevystrida, nejde to :D mno a ted se ty M5 pres pul roku zbavuju a nako ji nikdo nechce :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

a co je tam teda nejvetsi problem? spotreba, zavady, opotrebeni?
“Ability is what you're capable of doing.”
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od kralik »

E31 zadny zasadni problem nema :) Fakt ne. Motory 12 nebo 8 hrnek, stejne s e32/38, prevodovka taky. Predni naprava skoro taky.... Ostatni je vetsinou e31 ale nafurt. To co je obecne strasakem je elektrika, ktere je v ni dost, ale to neni zadna tragedie. Vlastne jediny problem je, ze je jich proste malo a druhovyroba se jima nezabyva. Ale to neni problem. Problemem snad je, ze na trhu jsou uz vylitane kusy. To je pak jasne, ze kdyz si je nekdo koupi za 100K, tak se vysype z kasicky. 8er ma dusi jak zadne jine BMW. Kdo ji ma tak tak asi vi o cem mluvim. Pokud jsi ji chtel, hledal a nasel, (Ja 8 mesicu a dotahnul z Jap) tak ji uz dal nedas, pokud nebudes muset. Ja mam k 8er jeste e38, kterou jezdi manzelka. A ted na zimu ja, protoze proste nechci sosolit atou 1 ze 300 individualu :)
Je to nadherne, nadcasove, krasne auto, co neni zadny sprinter, ale GT. Pokud to chces, tak neni co resit. Jen musis hledat pouzitelny kus, kterych je malo :(
Pokud se tu nekdo pta na naklady, tak to je placnuti do vody. Jasne ze jsou o neco vyssi nez u trojky, ale jsou stovnatelne s naklady na e38. Zere to 13l/100km s m62. Olej dolevam jen pri vymene, jinak nezere. Predni ramena jsou z e32 a dva hlinikace co jsou individ. tak jsou za 4500 jedno a nebo mas kontakty... Naklady jsou stejne jako na kazde bawo o ktere se staras. Zadna specialita. Je to normalni auto, jen si k nemu vlastnici vetsinou vytvori vztah kvuli unikatnosti.
bmwlux
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 12.01.2010 01:00
Bydliště: Nový Knín

#7 Příspěvek od bmwlux »

Přatelé tak sem mezi vámi ježíšek mi přivezl 840ci 95 rok
už se těšim až sleze sních http://www.bmelux.cz
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od kralik »

bmwlux píše:Přatelé tak sem mezi vámi ježíšek mi přivezl 840ci 95 rok
už se těšim až sleze sních http://www.bmelux.cz

Tak to mam osobne fakt radost ze ti Jezisek nadelil 840-ku:) Moc hodny Jezisek! 95' byl prelomovy rocnik, tika ti vepredu m60 nebo m62-ka?
A jeste jsi kousek od Prahy. To uz bude mit smysl usporadat mikro 8er sraz:)) Nekdy se u tebe stavim, relativne casto jezdim do Pribrami, tak to mam po ceste.
Mnoho stastnych km v 8er!

PS: oprav si link na bmwlux. Mas tam preklep:)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od RuDoSh »

kralik píše:
bmwlux píše:Přatelé tak sem mezi vámi ježíšek mi přivezl 840ci 95 rok
už se těšim až sleze sních http://www.bmelux.cz

Tak to mam osobne fakt radost ze ti Jezisek nadelil 840-ku:) Moc hodny Jezisek! 95' byl prelomovy rocnik, tika ti vepredu m60 nebo m62-ka?
A jeste jsi kousek od Prahy. To uz bude mit smysl usporadat mikro 8er sraz:)) Nekdy se u tebe stavim, relativne casto jezdim do Pribrami, tak to mam po ceste.
Mnoho stastnych km v 8er!


Taky gratuluju.... uz je nas tady na vetsi srazek :-) ja s tim snad letos taky nejak hnu(letosek se po financni strance opravdu nepovedl.... nejhorsi za 10 let :-/ ).... jak to auto stoji, moc mu to neprospiva.... opravim neco a objevi se neco jineho.... i kdyz provozu schopne by bylo i kdybych do nej nevrazil od koupe ani korunu. Ale kilo by to moje jeste uplne v klidu spolklo, a to uz bych s nim byl i spokojeny. Ale to by byla vetsina lidi uz ted.... :-)

Hanz: jak pise Kralik, provoz je klasika.... jako velka limuzina. Plus to ma v designu, prakticnost leda pro dva(ja skrkam hlavou o strop), vaha silena (kolem 2t podle motoru a vybavy....) takze zadny sportovec. Za me je to jen srdcovka a stylovka. Vic srandy si uziju v e39, ale tu mam taky at mam auto o ktere se nemusim strachovat. Kdyz vytahnu osmicku a nemam ji na ocich jsem hodne nesvuj (je to jako magnet na pruser.... nekde ji necham a hned je nejaky novy sram.... jako by to delali schvalne).
bmwlux
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 12.01.2010 01:00
Bydliště: Nový Knín

#10 Příspěvek od bmwlux »

Panove bohužel mam ten 4,0 M60 skoda te 4,4 no hold nemohu mit vše
í je chipla na 310k a na super zvuk ladaky fakt funguji dělali na tom upravu šnicerr za 120 prej no a omezovaš je v panu hned jak se oteplí udělam naplně a jedu na brzdu jestli mi bejvalej majitel nekecel 310 je nějak moc_?
bmwlux
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 12.01.2010 01:00
Bydliště: Nový Knín

#11 Příspěvek od bmwlux »

Mam servis BMW v novém kníně taj pokaždé jak je na některém zvedaku místo hned ji tam šoupnu a něco udělam naprava byxenony a takhle porad dokud nebude dokonala :P :lol:
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#12 Příspěvek od caknakis »

šnicerr a byxenony :cool2:

né, nic ve zlém, každý se občas splete :)
bmwlux
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 12.01.2010 01:00
Bydliště: Nový Knín

#13 Příspěvek od bmwlux »

:( to jo :idea:
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od kralik »

bmwlux píše:.... je chipla na 310k a na super zvuk ....

To klidne mit muze:) Jestli je v ni chip od Wokkeho (nemec co premapoval m60 a m70 eml, vsichni jsou s nim spokojeni!) tak tech 310 koni da, to odpovida jeho vysledkum na brzde, kdyz tu mapu - chip ladil. Uz jsem fakt zvedav.
bmwlux
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: úte 12.01.2010 01:00
Bydliště: Nový Knín

#15 Příspěvek od bmwlux »

For karlik-- to ja taky ale bez pořadného servisu si brzdu nelajznu je to o hubu když v ní zaklepe sice ten 4.0 je běznej ale dělat celí motor se mi nechce :)
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#16 Příspěvek od KAMIL740 »

dyt novej motor m60 stoji 3,50 zeptej se snejka :)))))
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Snejk »

vsak stoji...
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od jiriik »

Krásná to auta kluci:-)Závidím a obdivuji každého kdo má 8er 8)
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od ericV8 »

ma nekdo zkusenosti s 850 CSi ? a odkud nejlepe dotahnout osmu, dosti jsem slysel o Japon ... ma tam nekdo konexe ?
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od kralik »

S 850 CSI, tak tu zkusenost bych chtel mit take :) Elektrokyneticka zadni naprava, 6st. manual a spousta koniku na hrani. Buhuzel neposlouzim a ani nevim o nekom kdo by ji v CR mel.
Jedna klubova se prodava v Zeneve od Alexe. Viz.:http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1611386
Ale na CSi v dobrem stavu si priprav kolem mega :(

Jine dovozy jsou nasnade: Nemecko, Benelux... a Japonsko (To jsem udelal ostatne i ja :))

Resis-li Japonsko, nejdrive zacni sledovat aukce na:
http://www.japaneseusedcars.com/
Popripade prehled i s kontakty na prodejce:
http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... ies/?st=13

Z Japonska nesmi auto vyvazet soukroma osoba. Musis mit firmu, ktera ti to tam zaridi, nasledne zabali a posle nekam do Evropy. Pak celnice a spol. Na japonsko musis mit cas. Ja ctvrt roku drazil a prohledaval aukce a pak ctvrt roku cekal na kontejner a ceske papiry. Popripade se obcas japonci objevi v UK. Napr.:
http://www.auctions.bonsaicars.com/
Odpovědět