Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

problem motor v12

Vše o E31, G15
Odpovědět
Zpráva
Autor
lacof
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 23.03.2012 01:00

#1 Příspěvek od lacof »

neviete poradit na male otacky neide na vsetky valce,ked dam plny motor ide pekne taha jak ma,ide oBMW 850 motor m70b50.Volnobeh a male otacky len 6 vakcov.
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#2 Příspěvek od Frosty »

Mně to dělalo něco podobného, škubalo to na malé otáčky a byl to falešný vzduch. Ztrvrdlé gumové mezikusy pod sacím potrubím. Zkontroluj pryžové díly za váhami vzduchu, jestli tam nemáš prasklinu, to je také oblíbená závada po létech provozu. Jinak na těchto motorech je bolest víčka rozdělovačů + zapalovací kabely. :P
lacof
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 23.03.2012 01:00

#3 Příspěvek od lacof »

dik urcite skontrolujem
lacof
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 23.03.2012 01:00

#4 Příspěvek od lacof »

problem asi robi vaha vzduchu,pri ich vymene medzi sebou prava strana zacala fungovat a lava zacala vynechavat.takze skusim zohnat vahy a uvydime.
Frosty
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: úte 16.12.2008 01:00

#5 Příspěvek od Frosty »

To by také mohlo být, ale hmotnost vzduchu se Ti ukáže na diagnostice, že. :P
lacof
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pát 23.03.2012 01:00

#6 Příspěvek od lacof »

asi hej lenze na diagnostike nekomunikovalo bmw s pc-diagnostikou asi zly den .
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#7 Příspěvek od mgfcarcz »

Trochu odlisny problem:
Velmi bohata smes na prvni rade valcu, od studeneho startu az po plne ohrati. Motor moc nejede (jako na jednu radu, pri klidne jizde spotreba cca 26l/100km), prvnich par vterin sviti check (po te zhasne), eml nesviti, akumulatory nove a vzdy zkouseno s plnou kapacitou, novy benzin (benzina), teplota mororu dle budiku OK, pomalu se ohriva, z prave pulky vyfuku je citit benzin, svicky cerne a mokre

Stav vozu: spousty novych dilu, dily tykajici se zavady: kompletni zapalovani vyjma civek, ty jsou zkousel promerit a zaroven prohodit mezi sebou (ok);palivova soustava - pumpy, hadice, filtry, regulatory,rizeni motoru - vymena vahy vzduchu (pouzita)

Co jsem delal: vymena za nove dily, vycisteni obou klapek (self test OK), promereni zapalovani (napeti na civkach OK - mereni cinskym multimetrem, ale hodnoty na obou totozne), svicky davaji slusnou jiskru, kabely neprehozeny, pri odpojeni lambdy za studena zahlasi check (bez zmeny), odpojeni vahy chcipne, cidla na predku vsechna promerena a vycistena OK, veskere mozne dily duplicitni (klapky, RJ,regulatory atd) jsem zkusil prohodit; demontaz a vycisteni vsech svicek, po ocisteni na chvilku zlepseni, pripojeni na INPU se nezdarilo, self test na palubcese nespustil(vyroba 10/1990) hledal jsem i v origo prirucce BMW, ale bez uspechu

Moje dotazy:
1, jake maji mit hodnoty teplotni cidla nasavaneho vzduchu a chladici kapaliny?
2, nemenil jsem hadici zpetneho odvodu paliva, je mozne, ze by palivo pretlacilo vstriky? Zpetka je jen jedna a spojuje se hned u hlavy
3, muzou tolik tect vstriky (vsechny svicky stejne cerne)
4, nema nekdo funkcni dis kolem Prahy a Berouna?
Edit:
5, mohla by to byt EML jednotka, udajne je spojena s tempomatem, ktery take zlobi?

Cidla vzduchu v sani - promereny, totozne hodnoty, pro jistotu prohozeny, bez zmeny
Cidla teplotni - vsechny nejake hodnoty, dve dvoupolove stejne hodnoty (cerna, bila), 3 pol jine hodnoty ale take neco ukazuji.
U vsech promerena kabelaz a OK.
Kolem veskereho palivoveho vedeni sucho.
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#8 Příspěvek od mgfcarcz »

Pokračujeme:
Vymena dvou cidel teploty - 2pinove, k cemu slouzi 3 pinove cidlo?
Edit: od ridice - cidlo pro dme, cidlo pro eml (bile), teplota vody
Priskrceni palivoveho vedeni pro 1.radu (na chvili, poskodila se hadice),
odpojeni indukcniho snimace, opetovne prohozeni klapek, vah vzduchu atd.
Bez uspechu.
Nema nekdo na zapujceni EML a RJ motoru?
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#9 Příspěvek od Radek »

Jsi si jist, ze vahy vzduchu jsou ok? Protoze kdyz jednu za chodu odpojis, druha strana to "podrzi" a motor nechcipne. Cerny svicky vypadaji na bohatou smes - spatna vaha, bo slabou jiskru. Jinak mam jak nahradni jednotky tak ISTU-P, ale jsem od K. Varu.
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#10 Příspěvek od mgfcarcz »

Ahoj Radku, byl jsem u Vaska z Night garage na diagnostice a hlasila chybu lambdy, tu vymenim v tomto tydnu. Pokud se neprojevi, pak jeste eml.
Jinak diky za pomoc, ze ses kousek od KV vim, kupoval jsem od Tebe moje prvni BMW - touring Schwarz Mica, bylo to skvele auto.
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#11 Příspěvek od mgfcarcz »

Vymena lambdy, ani prohozeni nepomohlo k lepsi smesi, proto zdvorile prosim, zdali by nekdo nemel na zapujceni vhodnou eml jednotku.
Dotaz: je jednotka EML totozna pro E32 a e38, dle realoem ne.
Diky moc.
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#12 Příspěvek od Radek »

jednotky by mely byt stejne jen s e32 po r.v. 91 - ted si nevzpomenu, kdy přesně na e32 doslo k uprave managmentu motoru - v aute poznas podle vicka na olej

jeste bych zkusil synchronizovat EML viz. odkaz

http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... 70-engines
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#13 Příspěvek od mgfcarcz »

Radku diky, tento postup je i v manualu BMW a zkousel jsem to nekolikrat, ale bohuzel bez uspechu. Radku, bylo by mozne od Tebe zapujcit EML?
Radek
Registrovaný
Příspěvky: 593
Registrován: pon 26.05.2003 00:00

#14 Příspěvek od Radek »

Mno asi by se to dalo nejak domluvit....
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#15 Příspěvek od mgfcarcz »

SMAZAT
mgfcarcz
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08.02.2015 01:00

#16 Příspěvek od mgfcarcz »

Vymena EML pomohla k vyreseni problemu, ale samozrejme jenom castecne. Tzn. Tempomat funguje OK, motor bezi OK, ale porad moc nejede, skoro mam pocit, ze tak liny ma byt, hodne se vykon zlepsil po sparovan jednotek, ale na V12 bych cekal trochu vice...
Nemohl by me nekdo svezt, kdo ma M70B50 v poradku?
Odpovědět