Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problem motor v12
Mně to dělalo něco podobného, škubalo to na malé otáčky a byl to falešný vzduch. Ztrvrdlé gumové mezikusy pod sacím potrubím. Zkontroluj pryžové díly za váhami vzduchu, jestli tam nemáš prasklinu, to je také oblíbená závada po létech provozu. Jinak na těchto motorech je bolest víčka rozdělovačů + zapalovací kabely. 

Trochu odlisny problem:
Velmi bohata smes na prvni rade valcu, od studeneho startu az po plne ohrati. Motor moc nejede (jako na jednu radu, pri klidne jizde spotreba cca 26l/100km), prvnich par vterin sviti check (po te zhasne), eml nesviti, akumulatory nove a vzdy zkouseno s plnou kapacitou, novy benzin (benzina), teplota mororu dle budiku OK, pomalu se ohriva, z prave pulky vyfuku je citit benzin, svicky cerne a mokre
Stav vozu: spousty novych dilu, dily tykajici se zavady: kompletni zapalovani vyjma civek, ty jsou zkousel promerit a zaroven prohodit mezi sebou (ok);palivova soustava - pumpy, hadice, filtry, regulatory,rizeni motoru - vymena vahy vzduchu (pouzita)
Co jsem delal: vymena za nove dily, vycisteni obou klapek (self test OK), promereni zapalovani (napeti na civkach OK - mereni cinskym multimetrem, ale hodnoty na obou totozne), svicky davaji slusnou jiskru, kabely neprehozeny, pri odpojeni lambdy za studena zahlasi check (bez zmeny), odpojeni vahy chcipne, cidla na predku vsechna promerena a vycistena OK, veskere mozne dily duplicitni (klapky, RJ,regulatory atd) jsem zkusil prohodit; demontaz a vycisteni vsech svicek, po ocisteni na chvilku zlepseni, pripojeni na INPU se nezdarilo, self test na palubcese nespustil(vyroba 10/1990) hledal jsem i v origo prirucce BMW, ale bez uspechu
Moje dotazy:
1, jake maji mit hodnoty teplotni cidla nasavaneho vzduchu a chladici kapaliny?
2, nemenil jsem hadici zpetneho odvodu paliva, je mozne, ze by palivo pretlacilo vstriky? Zpetka je jen jedna a spojuje se hned u hlavy
3, muzou tolik tect vstriky (vsechny svicky stejne cerne)
4, nema nekdo funkcni dis kolem Prahy a Berouna?
Edit:
5, mohla by to byt EML jednotka, udajne je spojena s tempomatem, ktery take zlobi?
Cidla vzduchu v sani - promereny, totozne hodnoty, pro jistotu prohozeny, bez zmeny
Cidla teplotni - vsechny nejake hodnoty, dve dvoupolove stejne hodnoty (cerna, bila), 3 pol jine hodnoty ale take neco ukazuji.
U vsech promerena kabelaz a OK.
Kolem veskereho palivoveho vedeni sucho.
Velmi bohata smes na prvni rade valcu, od studeneho startu az po plne ohrati. Motor moc nejede (jako na jednu radu, pri klidne jizde spotreba cca 26l/100km), prvnich par vterin sviti check (po te zhasne), eml nesviti, akumulatory nove a vzdy zkouseno s plnou kapacitou, novy benzin (benzina), teplota mororu dle budiku OK, pomalu se ohriva, z prave pulky vyfuku je citit benzin, svicky cerne a mokre
Stav vozu: spousty novych dilu, dily tykajici se zavady: kompletni zapalovani vyjma civek, ty jsou zkousel promerit a zaroven prohodit mezi sebou (ok);palivova soustava - pumpy, hadice, filtry, regulatory,rizeni motoru - vymena vahy vzduchu (pouzita)
Co jsem delal: vymena za nove dily, vycisteni obou klapek (self test OK), promereni zapalovani (napeti na civkach OK - mereni cinskym multimetrem, ale hodnoty na obou totozne), svicky davaji slusnou jiskru, kabely neprehozeny, pri odpojeni lambdy za studena zahlasi check (bez zmeny), odpojeni vahy chcipne, cidla na predku vsechna promerena a vycistena OK, veskere mozne dily duplicitni (klapky, RJ,regulatory atd) jsem zkusil prohodit; demontaz a vycisteni vsech svicek, po ocisteni na chvilku zlepseni, pripojeni na INPU se nezdarilo, self test na palubcese nespustil(vyroba 10/1990) hledal jsem i v origo prirucce BMW, ale bez uspechu
Moje dotazy:
1, jake maji mit hodnoty teplotni cidla nasavaneho vzduchu a chladici kapaliny?
2, nemenil jsem hadici zpetneho odvodu paliva, je mozne, ze by palivo pretlacilo vstriky? Zpetka je jen jedna a spojuje se hned u hlavy
3, muzou tolik tect vstriky (vsechny svicky stejne cerne)
4, nema nekdo funkcni dis kolem Prahy a Berouna?
Edit:
5, mohla by to byt EML jednotka, udajne je spojena s tempomatem, ktery take zlobi?
Cidla vzduchu v sani - promereny, totozne hodnoty, pro jistotu prohozeny, bez zmeny
Cidla teplotni - vsechny nejake hodnoty, dve dvoupolove stejne hodnoty (cerna, bila), 3 pol jine hodnoty ale take neco ukazuji.
U vsech promerena kabelaz a OK.
Kolem veskereho palivoveho vedeni sucho.
Pokračujeme:
Vymena dvou cidel teploty - 2pinove, k cemu slouzi 3 pinove cidlo?
Edit: od ridice - cidlo pro dme, cidlo pro eml (bile), teplota vody
Priskrceni palivoveho vedeni pro 1.radu (na chvili, poskodila se hadice),
odpojeni indukcniho snimace, opetovne prohozeni klapek, vah vzduchu atd.
Bez uspechu.
Nema nekdo na zapujceni EML a RJ motoru?
Vymena dvou cidel teploty - 2pinove, k cemu slouzi 3 pinove cidlo?
Edit: od ridice - cidlo pro dme, cidlo pro eml (bile), teplota vody
Priskrceni palivoveho vedeni pro 1.radu (na chvili, poskodila se hadice),
odpojeni indukcniho snimace, opetovne prohozeni klapek, vah vzduchu atd.
Bez uspechu.
Nema nekdo na zapujceni EML a RJ motoru?
jednotky by mely byt stejne jen s e32 po r.v. 91 - ted si nevzpomenu, kdy přesně na e32 doslo k uprave managmentu motoru - v aute poznas podle vicka na olej
jeste bych zkusil synchronizovat EML viz. odkaz
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... 70-engines
jeste bych zkusil synchronizovat EML viz. odkaz
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... 70-engines
Vymena EML pomohla k vyreseni problemu, ale samozrejme jenom castecne. Tzn. Tempomat funguje OK, motor bezi OK, ale porad moc nejede, skoro mam pocit, ze tak liny ma byt, hodne se vykon zlepsil po sparovan jednotek, ale na V12 bych cekal trochu vice...
Nemohl by me nekdo svezt, kdo ma M70B50 v poradku?
Nemohl by me nekdo svezt, kdo ma M70B50 v poradku?