Stránka 1 z 1
Napsal: pon 24.09.2012 10:11
od lacof
Nazdar viete niekdo poradit ohladom elektriky po vymene prevodoviek automat isiel von a manual na jeho miesto,ide o to aby islo startovat pripadne co este treba prerobit v elektrike.dik.
Napsal: úte 25.09.2012 10:37
od kralik

To ti tady malokdo poradi. Nemyslim ze by to nekdo pred tebou v te nasi kotline delal. Par amiku ano. Nejake informace urcite najdes na
Bimmer foru.
Pak mne napada jeste zdejsi znalec V12 a vseho kolem, co uz 8er parkrat videl a delal na ni a to vcene elektriky - Snejk. Pokud jsi tedy z Prahy. Co vsechno jsi prohazel?
Napsal: úte 25.09.2012 19:20
od miloshm
Když jsem dával manuál místo automatu (M60B40), tak se tam nechal přepínač režimu převodovky a přepínač voliče automatu - aby to šlo nastartovat, tak musí být v poloze N.
Třeba by se to dalo aplikovat i na M70...
Napsal: úte 25.09.2012 21:09
od ACDC
Proč to nedáš do osmičkového fóra??
Napsal: stř 26.09.2012 07:01
od lacof
som zo slovenska,o tom prepinaci som volaco pocul a asi by to islo aj na m70 ,urcite skusim.ale najprv skusim zohnat pocitace k motoru z manual verzie ak sa podary. prehadzoval som prevodovku,komplet spojku.kardan,stlpik riadenia s pedalmy..prehodit to cele nieje vobec problem ak mas orginal veci,vsetko ma svoje miesto.ps ak ma niekto zaujem o automat prevodovku z tohto motora aj s hydromenicom predam lacno,mam 2.prevodovky a 2-hydromenice.Cena dohodou,zavadzaju doma.
Napsal: stř 26.09.2012 14:18
od kralik
To mas uplnou pravdu. 8er ma tu skvelou vlastnost, ze je v ni pripraveno na vsechny mozne alternativy a to i cast vcetne kabelazi. casto najdes donektory "na nic"
Pokud se podivas na vlakno na Bimmerforu, co jsem ti poslal, tak tam najdes, ze na nastartovani po vymene je nutne preklemovat dva piny na relatku starteru. Cerveny drat na fotce. Aby ti nerval transfail program po nastartovani, je nutne uzemnit pin 9 na konektoru X506 co je za jednotkou klimy (bily 12-ti pinovy konektor) a pro funkcni tempomat a spravnou funkci EML je nutne uzemnit piny 4 a 5 na konektoru X18055 co je umisten stejne za HVAC, ale je cerny. Fotky i dalsi info najdes v tom mem odkazu.
Neni tedy treba shanet cokoli dalsiho!
Drzim palce a napis jak to dopadlo

Napsal: stř 26.09.2012 20:14
od lacof
diky za odpoved tu stranku som raz pozeral len som ju potom uz nenasiel,este ked ju prelozim do slovenciny tak uz budem mudrejsi,anglicky neviem ani prd.A okrem veci ktore som hore pisal tam isiel aj samosvor 25-percent a prevod 3.15,skusany zatial len na automate ale do smiku,driftu

sa mu che lepsie a lepsie sa ovlada.dik ze ste sem prehodily temu.
Napsal: čtv 27.09.2012 17:33
od lacof
startovanie vyskusane ked som vyhodil to relatko a urobil prepoj auto bez problemov startuje,takze startovanie vyriesene ,tie ostatne piny co si pisal treba ukostrit -ak som dobre rozumel a netreba nic prepajat

Napsal: pon 01.10.2012 10:17
od kralik
Ty ostatni piny jsou fakt jen ukostrene jak pise amik. Ale v dusledku je to jen proto, aby ti neskakaly chybove hlasky prevodovky (ktera tam vlastne neni

) a fungoval tempomat. Dej vedet jak to vsechno dopadlo. Kdyby nahodou nekdo v budoucnu resil totez.
PS: To prepinovani relatka na start maji i tovarni manualy

Napsal: pon 01.10.2012 15:22
od lacof
Ok urcite dam vediet ak tp bude hotove,este mam prodlem zo spojkou ,stale je zavzdusnena ,takze nema dostatocny tlak.Najprv vyriesim spojku a potom ostatne.ps.uvazoval som aj o zastavbe motora m73 ,nejaka uprava motora+manual .
Napsal: úte 02.10.2012 10:18
od kralik
Tak to se podivej na tohle:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1837814
Prestavba m70 na m70 s horejskem z m73

Udelalo to uz par lidi.
Napsal: úte 02.10.2012 19:37
od lacof
pekny motor,nahodou nemate napredaj motor m70 alebo m73 niekto ,ale za realne peniaze.