Stránka 1 z 1
Napsal: pon 14.06.2004 23:43
od martinn
mam taky divny problem.
po nastartovani, ked auto dosiahne urcitu rychlost (2-5km/h) sa ozve z priestoru niekde za palubovkou divne vrcanie (ako nejaky elektromotorcek) asi tak na 5 sek. zase sa ozve, ked dam spinacku do polohy 0. alebo ked dam test pristrojovky cez Check-Control. Robilo to vzdy ked si pamatam, ale teraz je to nejake hlasnejsie. inak funguje pristrojovka bez problemov.
Napsal: úte 15.06.2004 00:25
od psena
Presne to ma i kamos na 535 r.v 1990.Takze je to asi normalni.
Ja jsem to ani na jedne 525 nemel, takze blizsi podrobnosti nemam.
Napsal: úte 15.06.2004 20:34
od Fugo
dělá mě to taky, zatím jsem nezkoumal co a proč to dělá.
Napsal: úte 15.06.2004 21:00
od ignor
pry je to zavirani vzduchu do kabiny kdyz vypnes klicek aby ti z venku nesmrdelo do auta.

. dela mi to taky e 38/96
Napsal: úte 15.06.2004 21:50
od Jawak
Dělá to i e36 s klimou.
Napsal: úte 15.06.2004 22:46
od martinn
preco to ale zavrci pri teste pristrojovky (presne v ten moment ked vyletia tachometer a otackomer do polovice)? Tie klapky, co uzatvaraju interier kratko po vypnuti motora tiez pocujem, je to ale iny zvuk - take poposuvanie. Toto je ale ine, suvisle. dalsia zaujimavost, zvnutra to znie akoby to aj islo zvnutra. presne tak aj vonku - akoby to islo niekde z priestoru laveho stieraca. Stve ma to, ze teraz je to uz dost pocut, este tak pred 2 mesiacmi to bolo tichsie - akoby nieco odchadzalo. Ked to odide, aspon zistim co to bolo

Napsal: stř 16.06.2004 10:12
od darmon
jo sou to serva
Napsal: stř 16.06.2004 11:54
od Ivo
Tak mě tam naštěstí nic nevrže zatím ale u E34 mi to taky dělávalo ale oté co jsem postříkal přístrojovku leštěnkou tak to přestalo
Napsal: čtv 17.06.2004 20:58
od Anonymous
u e 32 a a některých e 34 dochazi k přitažení levého ramenka stěrače el.motorkem vždy s časovou prodlevou po zapnutí kličku u e 38 jsem to pozoroval pouze po zapnutí stěračú
Napsal: čtv 17.06.2004 21:17
od Fugo
to se jmenuje ADV,teoreticky by to mohlo být ono,když si na to zejtra vzpomenu zvednu auto na hever aby se točily kola a nechám ho pomalu jet a budu koukat a poslouchat odkud to jde.
Napsal: ned 11.07.2004 10:49
od Zave
Jo to budou mozna el.klapky od ventilace pokud tam nemas tahla s lankama... Ja to ovladani mam v elektrice a vzdycky to dela...
Napsal: ned 11.07.2004 19:51
od Mad Max
Jak poznám, že mám v autě ADV?
Napsal: ned 11.07.2004 20:07
od Fugo
sorrz zapoměl jsem, je to skutečně ADV první regulace probíhá při rychlosti cca 5km/h pak je něco pak 180km/h zapoměl jsem to,
ADV poznáš tak že řidičovo ramínko se nešroubuje klasicky matkou ale je z boku imbus a zvrchu kde bývá ta matka u normálního raménka je taky imbus pro štelování ADV, jinak když vyndáš mechanizmus stěrače tak tam uvidíš ten motrek který to ovládá, když nezapomenu tak dám zítra foto.
Napsal: ned 11.07.2004 20:37
od Zave
Fugo píše:sorrz zapoměl jsem, je to skutečně ADV první regulace probíhá při rychlosti cca 5km/h pak je něco pak 180km/h zapoměl jsem to,
ADV poznáš tak že řidičovo ramínko se nešroubuje klasicky matkou ale je z boku imbus a zvrchu kde bývá ta matka u normálního raménka je taky imbus pro štelování ADV, jinak když vyndáš mechanizmus stěrače tak tam uvidíš ten motrek který to ovládá, když nezapomenu tak dám zítra foto.
Jo to urcite dej, protoze me to celkem zajima... ADV neznam...

Napsal: pon 12.07.2004 11:37
od darmon
tohle je naky divny, rikaj ze "early models" elektriku k tomu maj pokrytou do 89, a ja bych moc nedal za to ze muj sterac vypada jako s adv pritom to je 91 a 735 k tomu ( a mam pocit ze adv bylo 750 only)

Napsal: pon 12.07.2004 14:46
od martinn
prave som na to bol mrknut a mam tam tie dva imbusy - takze mam ADV.
zrejme sa ADV prestalo davat do U.S. modelov skor ako do Europskych (mam 730 1992).
Napsal: úte 13.07.2004 00:30
od alexmol
Asi som pozadu, ale naco to je? co to ako robi? vdaka
Napsal: úte 13.07.2004 11:24
od darmon
alexmol píše:Asi som pozadu, ale naco to je? co to ako robi? vdaka
kouri to za jizdy curaky !
Napsal: úte 13.07.2004 21:08
od Fugo
Je to tak jak píše Darmon, dnes jsem to využil2x.
ADV je regulace přítlaku raménka stěrače, aby při vyšší rychlosti nenadzvedával vzduch raménko stěrače.