Stránka 1 z 1

Napsal: pon 18.10.2004 10:15
od martinn
Vcera som (pravdepodobne) odjebal M30 3.0. Uvazujem, ze tam dam M30 3.5, je tam nejaky problem (je tam treba menit moc veci), alebo tam mozem dat bez problemov?

Napsal: čtv 09.12.2004 22:03
od martinn
len cisto keby to niekoho zaujimalo, takmer vsetko je rovnake. co som zistil (ETK), tak sa lisia (pravdepodobne, maju ine p/n): nasavacie potrubie, jedna trubka (??) katu, brzdove kotuce (3.5 ma hrubsie), riadiaca jednotka EML. A prave to je problem, je nejaka sanca, ze bude 3.5 fungovat s EML jednotkou z 3.0?

Napsal: pát 10.12.2004 14:52
od RostaO
martinn píše:len cisto keby to niekoho zaujimalo, takmer vsetko je rovnake. co som zistil (ETK), tak sa lisia (pravdepodobne, maju ine p/n): nasavacie potrubie, jedna trubka (??) katu, brzdove kotuce (3.5 ma hrubsie), riadiaca jednotka EML. A prave to je problem, je nejaka sanca, ze bude 3.5 fungovat s EML jednotkou z 3.0?


..no sance je, ale bude to stat zahovno. Myslim si, ze budes muset vymenit motor (samozrejme) a ridici jednotku za spravnou. Pak nejaky kravinky....jako saci potrubi, ale to jsou detaily. Vetsina by toho mea pasnout.

Napsal: pát 10.12.2004 20:50
od Doktor1
Kamos ma 530 a v tom 3,5 motor a zadny problem. Jen prehazuje chipy,v lete 3,5kovej a na zimu 3litrovej,aby jezdil trochu sporo... a 535 s difecem z 3,0 jede moc pekne. Uvazoval jsem ze to od nej koupim,ale to by me sezralo i s kalhotama :cry:

Napsal: sob 11.12.2004 01:12
od martinn
Hej, ale ja som myslel riadiacu jednotku ovladania "elektronickeho plynoveho pedalu" - v BMW = EML (EML Control Unit), nie riadiacu jednotku motora (ECU), tu budem davat z 3.5. Ide mi prave o tu EML jednotku (koru mam len pre 3.0), napadlo ma, ze mozno pri 3.5-ke inak otvara skrtiacu klapku ako pri 3.0-ke pri rovnakej polohe plynoveho pedala. No nic, v kazdom pripade to vyskusam a pripadne budem zhanat EML Control Unit z 3.5ky, ak sa to bude spravat divne.

Napsal: pon 13.12.2004 00:06
od martinn
Doktor1 píše:Kamos ma 530 a v tom 3,5 motor a zadny problem. Jen prehazuje chipy,v lete 3,5kovej a na zimu 3litrovej,aby jezdil trochu sporo... a 535 s difecem z 3,0 jede moc pekne. Uvazoval jsem ze to od nej koupim,ale to by me sezralo i s kalhotama :cry:


nevedel by si mi prosimta zistit, co vsetko musel menit? predpokladam, ze ide o e34 a myslim, ze su si v dost veciach podobne s e32.